
Xiaomi u 2024. zabilježio rekordne prihode
Vezano uz: Xiaomi u 2024. zabilježio rekordne prihode


Imaju jedan model auta i gaze na najjace. Ove godine dolazi SUV koji bude isel bolje nego vruce krafne.
Xiaomi's EV business brings in $2.25 billion in revenue in Q4, up 71.58% from Q3
Xiaomi auti dolaze na EU trziste tek 2027. i to samo zato jer ne stignu dovoljno proizvoditi kolika je potraznja. Taman da pokopaju CLA od Mercedesa i ostale Premium preseratore.
Znaci imaju konstantnu dobit kroz stotine proizvoda te mobitele a sa druge strane rade na EV. Imaju lufta i pokrice za desetljece loseg poslovanja sa autima sve dok ne postignu profitabilnost. Ako pogledate broj registracija EVa u Kini, Xiaomi je uvijek i stalno top3.
Kaj ocu reci je, dionice im rastu ko lude, od kad sam kupil su skocile 60%. BYD, Xiaomi i Xpeng je moj tip za sve koji ne znaju kud s lovom. BYD je osim Tesle jedina firma na svijetu koja je profitabilna a proizvodi EVe, Xiaomi je profitabilan po defoltu i s autima budu jos profitabilniji, a Xpeng je treca EV firma na svijetu koja bude ove godine postigla plus.
kupi moj kolega volva i otjera ga na servis kod lokalnog majstora. ovaj mu kaze, ne radim ti ja volvo. nemam ni dijagnostiku
sad zamisli kad dodjes s kineskim xiaomijem haha. sterat ce te u 3 strine a ne pregledat auto

Imaju jedan model auta i gaze na najjace. Ove godine dolazi SUV koji bude isel bolje nego vruce krafne.
Xiaomi's EV business brings in $2.25 billion in revenue in Q4, up 71.58% from Q3
Xiaomi auti dolaze na EU trziste tek 2027. i to samo zato jer ne stignu dovoljno proizvoditi kolika je potraznja. Taman da pokopaju CLA od Mercedesa i ostale Premium preseratore.
Znaci imaju konstantnu dobit kroz stotine proizvoda te mobitele a sa druge strane rade na EV. Imaju lufta i pokrice za desetljece loseg poslovanja sa autima sve dok ne postignu profitabilnost. Ako pogledate broj registracija EVa u Kini, Xiaomi je uvijek i stalno top3.
Kaj ocu reci je, dionice im rastu ko lude, od kad sam kupil su skocile 60%. BYD, Xiaomi i Xpeng je moj tip za sve koji ne znaju kud s lovom. BYD je osim Tesle jedina firma na svijetu koja je profitabilna a proizvodi EVe, Xiaomi je profitabilan po defoltu i s autima budu jos profitabilniji, a Xpeng je treca EV firma na svijetu koja bude ove godine postigla plus.
kupi moj kolega volva i otjera ga na servis kod lokalnog majstora. ovaj mu kaze, ne radim ti ja volvo. nemam ni dijagnostiku
sad zamisli kad dodjes s kineskim xiaomijem haha. sterat ce te u 3 strine a ne pregledat auto
Onda ides do onoga koji ima dijagnostiku, ili ti mislis da budu prodavali aute bez garancije i servisa? Slali postom pa si sam servisiraj?

Onda ides do onoga koji ima dijagnostiku, ili ti mislis da budu prodavali aute bez garancije i servisa? Slali postom pa si sam servisiraj?
dobrog majstora je tesko nac a jos kad imas znj marku koju skoro niko ne radi bit ce ti jos teze nac
da, ostaju ti uvijek preskupi sluzbeni servisi di ce ti skolarci ceprkat po autu i pola toga sto naplate ne odradit.
biraj, sigurno ces pogrijesiti
Imaju jedan model auta i gaze na najjace. Ove godine dolazi SUV koji bude isel bolje nego vruce krafne.
Xiaomi's EV business brings in $2.25 billion in revenue in Q4, up 71.58% from Q3
Xiaomi auti dolaze na EU trziste tek 2027. i to samo zato jer ne stignu dovoljno proizvoditi kolika je potraznja. Taman da pokopaju CLA od Mercedesa i ostale Premium preseratore.
Znaci imaju konstantnu dobit kroz stotine proizvoda te mobitele a sa druge strane rade na EV. Imaju lufta i pokrice za desetljece loseg poslovanja sa autima sve dok ne postignu profitabilnost. Ako pogledate broj registracija EVa u Kini, Xiaomi je uvijek i stalno top3.
Kaj ocu reci je, dionice im rastu ko lude, od kad sam kupil su skocile 60%. BYD, Xiaomi i Xpeng je moj tip za sve koji ne znaju kud s lovom. BYD je osim Tesle jedina firma na svijetu koja je profitabilna a proizvodi EVe, Xiaomi je profitabilan po defoltu i s autima budu jos profitabilniji, a Xpeng je treca EV firma na svijetu koja bude ove godine postigla plus.