iskarup pon 17.3.2025 20:22

Honda NR500 nije 2takni motor. Uvjek je bio 4takni, konstruiran za utrke. Nedovoljno dobar da bi konkurirao ostalim proizvođačima koji su koristili 2taktne motore te je Honda u kasnijim godinama također koristila 2taktne (NS500). 1992 proizveden je cestovni model NR750. Proizveden je u 300 primjeraka i bio je naskuplji serijski motocikl u to vrijeme.

učo sub 19.4.2025 19:34

Baš se nedaju "benzinaši". Izmišljaju nove vrste i modifikacije motora, kompliciraju ionako već komplicirane strojeve, ali jednostavnost i osobine električnih teško više mogu dostići. Ipak, svatko nešto voli i preferira, tako da im želim da naprave dobar i iskoristiv motor, kako bi ljubitelji benzinaca imali u čemu uživati.

syncmaster245b sub 19.4.2025 20:14
učo kaže...

Baš se nedaju "benzinaši". Izmišljaju nove vrste i modifikacije motora, kompliciraju ionako već komplicirane strojeve, ali jednostavnost i osobine električnih teško više mogu dostići. Ipak, svatko nešto voli i preferira, tako da im želim da naprave dobar i iskoristiv motor, kako bi ljubitelji benzinaca imali u čemu uživati.

Ne kuzim kako definisras ICE agregate u odnosu na "strujice" kompliciranima?

 

Koji je proizvodni proces jedne baterije, a koji zeljeza  i/ili pogonskog "goriva"?

 

Ja koliko znam, metalom, u dnevnoj upotrebi, se igramo 4000 godina, zeljezom 3000, litijem 30!

 

 

'Ajde kad vec karikiram do bolnih razaina da odem i preko ruba!

Sto se tice proizvodne kompleksnosti, i drevni rimljani su se mogli voziti u automobilima.

 

učo ned 20.4.2025 08:25
syncmaster245b kaže...
učo kaže...

Baš se nedaju "benzinaši". Izmišljaju nove vrste i modifikacije motora, kompliciraju ionako već komplicirane strojeve, ali jednostavnost i osobine električnih teško više mogu dostići. Ipak, svatko nešto voli i preferira, tako da im želim da naprave dobar i iskoristiv motor, kako bi ljubitelji benzinaca imali u čemu uživati.

Ne kuzim kako definisras ICE agregate u odnosu na "strujice" kompliciranima?

 

Koji je proizvodni proces jedne baterije, a koji zeljeza  i/ili pogonskog "goriva"?

 

Ja koliko znam, metalom, u dnevnoj upotrebi, se igramo 4000 godina, zeljezom 3000, litijem 30!

 

 

'Ajde kad vec karikiram do bolnih razaina da odem i preko ruba!

Sto se tice proizvodne kompleksnosti, i drevni rimljani su se mogli voziti u automobilima.

 

 Strujić ima 3 osnovna dijela -rotor, stator i kućište, a ICE ih ima mali milijun, od čega se pola njih kreće gore - dolje, vrti ili klacka, dok kod strujića imaš 1 pokretni dio - rotor i to je to. Da ne pričamo o pumpama za gorivo, ulje, vodu, što strujić nema, pa potreba za mjenjačem kojeg strujić nema, pa sada reci koji je pogonski agregat jednostavniji. Istini za volju, strujić ima inverter koji je lijep komad elektronike, ali i moderni ICE imaju gomile senzora i elektronike koja ide uz to.

učo pon 21.4.2025 10:14
syncmaster245b kaže...
učo kaže...

Baš se nedaju "benzinaši". Izmišljaju nove vrste i modifikacije motora, kompliciraju ionako već komplicirane strojeve, ali jednostavnost i osobine električnih teško više mogu dostići. Ipak, svatko nešto voli i preferira, tako da im želim da naprave dobar i iskoristiv motor, kako bi ljubitelji benzinaca imali u čemu uživati.

Ne kuzim kako definisras ICE agregate u odnosu na "strujice" kompliciranima?

 

Koji je proizvodni proces jedne baterije, a koji zeljeza  i/ili pogonskog "goriva"?

 

Ja koliko znam, metalom, u dnevnoj upotrebi, se igramo 4000 godina, zeljezom 3000, litijem 30!

 

 

'Ajde kad vec karikiram do bolnih razaina da odem i preko ruba!

Sto se tice proizvodne kompleksnosti, i drevni rimljani su se mogli voziti u automobilima.

 

 A pogon bi ličio na automobil kakvog vozi Fred Kremenko

syncmaster245b pon 21.4.2025 16:41
učo kaže...

 Strujić ima 3 osnovna dijela -rotor, stator i kućište, a ICE ih ima mali milijun, od čega se pola njih kreće gore - dolje, vrti ili klacka, dok kod strujića imaš 1 pokretni dio - rotor i to je to. Da ne pričamo o pumpama za gorivo, ulje, vodu, što strujić nema, pa potreba za mjenjačem kojeg strujić nema, pa sada reci koji je pogonski agregat jednostavniji. Istini za volju, strujić ima inverter koji je lijep komad elektronike, ali i moderni ICE imaju gomile senzora i elektronike koja ide uz to.

 Ali jednako tako ja mog napraviti ICE motor + jestivo ulje(diesel) = ne ovisim o nikome.

 

Slobodno sam sebi u dvoristu slozi inverter. + proizvedi dovoljne kolicine energije.

 

Istina, opet karikiram do bolnih razina, no nadam se da razumijes na sto mislim.

učo pon 21.4.2025 20:02
miki_the_pirat kaže...

Budimo realni, prvi "automobil" je bio električni. Zapravo, parni stroj ali on više nije u konkurenciji.

 Parni automobil francuza Nicholasa Cugnota ako se ne varam, https://assets-us-01.kc-usercontent.com/9dd25524-761a-000d-d79f-86a5086d4774/9b2947ce-5c56-4aa6-a80e-e04dfbe6c854/cugnot1.jpg?w=776&h=600&auto=format&q=75&fit=cropa prvi auto koji je išao preko 100km/h je bio strujić kojeg je napravio francuz (opet!) Camille Jenatzi, a auto se zvao, u slobodnom prijevodu "nikad zadovoljan" https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/63/Jamais_contente_parade.jpg