TibzzX čet 20.2.2025 19:51
Gebirgs kaže...

 

U doba kada jedan VW i generalno Njemacki automobili postaju obsolete razmisljas o restartu koncepta koji je brandovno i kvalitativno bio iza vremena 30 godina?

Impresivno. Let's see how that ends.

 U tome i je fora, industrija toliko stagnira da fakat nije teško biti konkurentan. Sve što trebaš je napravit ok auto, imat iole privlačnu cijenu i na konju si.

Havo čet 20.2.2025 21:55

Mislim da je Fiat većinski vlasnik Zastava automobila (ako to ime uopće više postoji)..dakle u tim pogonima nema šanse da se radi nešto pod imenom Yugo.. osim ak ne nahrane talijane ludim pečurkama..
Jedino da ovaj poduzetnik naruči liniju auta iz kine na koje će lijepit značke yuga.. koje ni srbi neće htjet više vozit..
koja nostalgijom uvjetovana zabluda

picajzla0707 pet 21.2.2025 08:44
Zaporožac kaže...

Ako bude iole konstrukcijski ok, s cijenom od 10.000 € ići će kao alva.

 za 10k eura ga niti kinezi ne naprave, odnosno, naprave one šklopocije koje su mogli prodavati po kini i indiji prije 20 godina

varburga više nitko u europi ne želi voziti, to je prolazilo kod nas i u istočnoj europi prije 40 godina, više niti kod nas ne prolazi, kamo li igdje u europi

to ni bugari, rumunji, albanci i bosanci neće kupovati... kakva alva te spopala, malo si ostao u prošlosti deda

NEW_MAN pet 21.2.2025 10:36
picajzla0707 kaže...
Zaporožac kaže...

Ako bude iole konstrukcijski ok, s cijenom od 10.000 € ići će kao alva.

 za 10k eura ga niti kinezi ne naprave, odnosno, naprave one šklopocije koje su mogli prodavati po kini i indiji prije 20 godina

varburga više nitko u europi ne želi voziti, to je prolazilo kod nas i u istočnoj europi prije 40 godina, više niti kod nas ne prolazi, kamo li igdje u europi

to ni bugari, rumunji, albanci i bosanci neće kupovati... kakva alva te spopala, malo si ostao u prošlosti deda

 https://www.auto-motor-und-sport.de/elektroauto/byd-seagull-elektro-kleinwagen-natrium-ionen-batterie/

Auto ispod 10k ili 11200€ full spimpan u Kini.

Googlaj Xpeng Mona M03. Auto je u Kini od 16k na vise. Za 20,5k€ dobis model sa 500km dometom i bolji infotainment / driver assist sustav od VWa.

 

Kaj se povratka marke Yugo tice, to ne bude nikad nitko napravio i jos manje netko kupio. Cijela EU auto industrija tone i propada ali zato bude Yugo HIT! Je i onda je svizac zamotal cokoladu.

Zaporožac pet 21.2.2025 12:09
Boris grozni kaže...
Auto za 10k€? Kaj od papira? Ceg su se oni najeli? Ko bude financirao ostalih 5-10k€? Drzava

 Kaj, kaj ?!

 

Pa kia picanto i slični mali tutaći su maks 15t€

 

Misliš da vrijede više od 7-8 tisuća ?!

Ne vrijede, marže, lopovluk i eto ti cijene za kupca.

picajzla0707 pet 21.2.2025 12:25
NEW_MAN kaže...

 https://www.auto-motor-und-sport.de/elektroauto/byd-seagull-elektro-kleinwagen-natrium-ionen-batterie/

Auto ispod 10k ili 11200€ full spimpan u Kini.

Googlaj Xpeng Mona M03. Auto je u Kini od 16k na vise. Za 20,5k€ dobis model sa 500km dometom i bolji infotainment / driver assist sustav od VWa.

 u kini je ključna riječ

 

dok dođe do eu ili kad se proizvede u eu, cijena 'magično' raste za bar 60-70%

iako nebitno, srbija može za vlastito tržište proizvesti nešto slično, jer su im plaće možda i manje nego u kini, a subvencije vučko lako odradi

Gebirgs pet 21.2.2025 13:19
picajzla0707 kaže...

 srbija može za vlastito tržište proizvesti nešto slično, jer su im plaće možda i manje nego u kini, a subvencije vučko lako odradi

 

Koliko je veliko to trziste? Tj SRB i RS ako uzmemo da ce i Krajisnici kupiti Yugo. 

 

Ako hoce, jer tamo vlada psihologija projekcija sile i alfa muzjastva. Ergo bolje 20god stari BMW nego nesto nedostojno percepcije sobstvene velicine.

picajzla0707 sub 22.2.2025 07:52
Stric_Jura kaže...

sve stoji, ali moraš malo proširiti geografsku obujmicu na tzv. "region"...

 i da proširiš opet je malo

jedna je stvar bila to prodavati nekad u jugi, a druga danas u 'regionu', nema šanse da prodaš i 10% nekadašnjih količina

a jel to isplativo na duži rok vrlo je upitno