Old Iggy pon 10.2.2025 14:40
Ivan(4) kaže...

Autopilot koji radi tačno 99% vremena je idealno napravljen da pridobije poverenje korisnika toliko da mu se korisnik prepusti, i, kad dođe taj 1%, bude potpuno nespreman da reaguje.

 Ili je 100% ili kao da ga nema. Više me umara praćenje hoće li reagirati ili ne nego da ja vozim.

wyks pon 10.2.2025 15:51

Post tipa je remek djelo anti-čovječnosti, nikad nisam vidio, osim kod Tesla fanboya da osoba plati 100 000$ kako bi sam sebi oduzeo pravo izbora vlastite sudbine i života/smrti.

 

Ljudi rade smrtno opasne poslove, jer su izračunali da im je šansa za preživljavanje veća, ovaj je dao 100 000 da ga netko nepredvidivo ubije, i jos ga odriče odgovornosti.

 

Pancho2012 pon 10.2.2025 15:52
Old Iggy kaže...
Ivan(4) kaže...

Autopilot koji radi tačno 99% vremena je idealno napravljen da pridobije poverenje korisnika toliko da mu se korisnik prepusti, i, kad dođe taj 1%, bude potpuno nespreman da reaguje.

 Ili je 100% ili kao da ga nema. Više me umara praćenje hoće li reagirati ili ne nego da ja vozim.

 Ako imam autopilot i moram ga cijelo vrijeme strogo nadgledati i biti spreman preuzeti upravljanje, onda je puno jednostavnije (i zabavnije) da sam vozim. 

 

Renesis pon 10.2.2025 16:04

Ovo je isto retardacija da auto nastavlja vozit ako nije 100% siguran u situaciju u prometu.

Trebao bi odmah pocet kocit cim skuzi da nesto ne valja, jer ovo se cini da nije uopce mala brzina ako se uspio toliko skucat u stup.

Npr. cim je sustav detekcije skuzio rubnik ispred sebe, da pocne bipkat i kocit, jer danas tuilit pocne i najgluplji parking senzor sustav.

picajzla0707 pon 10.2.2025 17:19
Ivan(4) kaže...

Autopilot koji radi tačno 99% vremena je idealno napravljen da pridobije poverenje korisnika toliko da mu se korisnik prepusti, i, kad dođe taj 1%, bude potpuno nespreman da reaguje.

 mda, i onda netko kaže 'mozak na pašu'

taman na temi o automobilima kolega prije par dana hvali te sustave, doduše ne navodno samostalne vožnje, ali adaptivnog tempomata i kojekakvih dodatnih pomagala koje mu omogućuju, kako kaže, manje stresnu vožnju

 

iako jesam za dodatnu pomoć, nekako mi se čini da se ljudi previše pouzdaju u tehnologiju, koja očito još nije sazrela da bude 100% sigurna

je, kaže kolega, može se i čovjeku dogoditi nezgoda, ali nekako više imam povjerenja sam u sebe, nego u te sustave, barem zasad

vozim preko 30 godina, nikad nisam izazvao nezgodu, kamo li neku težu nesreću, a bojim se da bi dosta ljudi nakon nekog navikavanja se previše pouzdalo u takvu tehnologiju

dosta mi je da vidim koliko ih nemere bez faking mobitela niti onih minutu na semaforu ili čak u vožnji, a uz takav sustav dobar dio ljudi bi zasigurno češće buljio u mob i pouzdao se u tehnologiju koja nije niti blizu dovoljno sigurna

 

uz takvu zehnologiju pod obavezno bi stavio i tehnologiju praćenja pogleda, pa ako počne drkenjat po mobu dok se vozi, neka se auto lagano zaustavi i upali sva četiri ili već na neki drugi način da osigura pažnju vozača na zbivanja na cesti

Old Iggy pon 10.2.2025 17:24
picajzla0707 kaže...
Ivan(4) kaže...

Autopilot koji radi tačno 99% vremena je idealno napravljen da pridobije poverenje korisnika toliko da mu se korisnik prepusti, i, kad dođe taj 1%, bude potpuno nespreman da reaguje.

 mda, i onda netko kaže 'mozak na pašu'

taman na temi o automobilima kolega prije par dana hvali te sustave, doduše ne navodno samostalne vožnje, ali adaptivnog tempomata i kojekakvih dodatnih pomagala koje mu omogućuju, kako kaže, manje stresnu vožnju

 

 

To je ogromna razlika.

Pomoć u vožnjije jedno (npr. automatizirano kočenje adaptivnim tempomatom zna spasiti, sve varijante ABS/EBS i ostalih skraćenica isto, držanje trake i niz drugih stvari isto može pomoći), ali da vozilo vozi, a ti moraš pratiti... Užas.

Probao, naporno. Ili ja vozim ili on (u potpunosti) vozi.

wyks pon 10.2.2025 18:14
ante_etna kaže...
Santana kaže...

Zakaj je to legalno ?

 a valjda misle da će cesta biti bolje osvijetljena ako nabiju rasvjetni stup odmah uz rubnik.

 Također treba reći da je vizionar, izumitelj ovoga automobila predvidio da vozila koje je teže vidjeti u mraku, znači oni nijanse crne boje, također ne bi smjela biti legalna na cesti, te bi ih promptno trebalo odvojiti, i uspostaviti ceste na kojima se voze samo automobili koje je lakše vidjeti u mraku, svjetlije do bijele nijanse. Tada bi, u takvom bijelom okruženju Cybertruck vozio daleko bolje, ako ne čak i superiornije!

 

Taj sustav, koji se se nekada primjenjivao, zvao se na staro-nizozemskom A Part Hauba, kako bi se po haubama znalo da li drugom vozilu šalješ svoje srce ili ga treba skloniti na druge ceste.