NEW_MAN ned 9.2.2025 18:52
Gajotres kaže...

Sad mene zanima koja bi bila njegova prednost pa da njega odaberem naspram Toyote

 Nema prednosti, velika mana je bankrot Nissana kojim bi tesko bilo ostvariti garanciju u slucaju kvara.

Nissan je do kraja 2025. bankrot ako se ne desi cudo.

Boris grozni ned 9.2.2025 19:01
NEW_MAN kaže...
Gajotres kaže...

Sad mene zanima koja bi bila njegova prednost pa da njega odaberem naspram Toyote

 Nema prednosti, velika mana je bankrot Nissana kojim bi tesko bilo ostvariti garanciju u slucaju kvara.

Nissan je do kraja 2025. bankrot ako se ne desi cudo.

 Bokte tebi su svi u bankrotu osim kineza

NEW_MAN ned 9.2.2025 21:12
Boris grozni kaže...
NEW_MAN kaže...
Gajotres kaže...

Sad mene zanima koja bi bila njegova prednost pa da njega odaberem naspram Toyote

 Nema prednosti, velika mana je bankrot Nissana kojim bi tesko bilo ostvariti garanciju u slucaju kvara.

Nissan je do kraja 2025. bankrot ako se ne desi cudo.

 Bokte tebi su svi u bankrotu osim kineza

Kina ima oko devedesetak autoproizvodaca. Bankrotiralo bude njih osamdeset+
Tak da se nebi slozil da su svi osim Kineza u bankrotu. Bankrotirali budu svi koji ne postanu profitabilni u proizvodnji EVa. Nissan je jedan od njih.

 

Is Nissan profitable?
Operating profits dropped 90% and net income dropped 94% in the first half of fiscal year 2024, compared with the same period a year earlier. It's facing a combination of stiff competition from rising Chinese automakers, a lost lead in the global electrification race and missteps in the U.S.
https://www.reuters.com/markets/deals/nissan-ceo-uchida-tells-honda-ceo-mibe-he-wants-terminate-merger-talks-asahi-2025-02-06/

 

Nissan je bankrot ako ne pronađu dobru vilu.

Zaporožac pet 7.3.2025 13:16

*NISU samo europski proizvođači automobila u poslovnim teškoćama, prenapučenost tržišta muči i napadače na tradicionalne marke – one kineske.

 

*Kineski Human Horizons službeno je podnio zahtjev za stečaj. To gotovo nikoga nije iznenadilo jer je tvrtka još početkom 2024. objavila da je u poslovnim problemima. Konkretno, HiPhi, automobilski brend koji ovisi o Human Horizonsu, već je prošle veljače iznio rizične brojke. 

 

Divovi od papira? 85 posto kineskih proizvođača auta će biti u velikim problemima

 

 

*Strah zapadnih proizvođača automobila od kineske konkurencije koja aute brže razvija i prodaje ih po nižim cijenama je potpuno razumljiv. No novo izvješće sugerira da bi mnoge kineske marke uskoro mogle zapasti u probleme. Zbog prevelike konkurencije, odnosno ogromnog broja proizvođača i marki stručnjaci smatraju da će samo 1 od 7 današnjih tvrtki zarađivati ​​na kraju ovog desetljeća. Sve ostale bi trebale postati ili ostati gubitaši.