=XFX=PlayHard čet 6.2.2025 22:52

Joj senzacionalisticki novinarski naslovi kao i uvijek... 

Tesla je u procesu skaliranja proizvodnje novog Modela Y. Zbog toga se postojece linije moraju djelomicno ugasit, ali se stari Model Y jos uvijek paralelno proizvodi. Zbog toga ce Tesla cijeli ovaj mjesec, kao i sljedeci imati znatan pad prodaje na svim trzistima. 

Inace, Tesla Model Y je najprodavaniji automobil svijeta u 2023 i u 2024, a tako ce najvjerojatnije i ostati u 2025. sad kad je odlican model jos daleko bolji. 

Gallu pet 7.2.2025 09:45
=XFX=PlayHard kaže...

Joj senzacionalisticki novinarski naslovi kao i uvijek... 

Tesla je u procesu skaliranja proizvodnje novog Modela Y. Zbog toga se postojece linije moraju djelomicno ugasit, ali se stari Model Y jos uvijek paralelno proizvodi. Zbog toga ce Tesla cijeli ovaj mjesec, kao i sljedeci imati znatan pad prodaje na svim trzistima. 

Inace, Tesla Model Y je najprodavaniji automobil svijeta u 2023 i u 2024, a tako ce najvjerojatnije i ostati u 2025. sad kad je odlican model jos daleko bolji. 

 

Niti jedna auto kompanija zbog prijelaza na nove modele nema takav pad prodaje. Razlozi su vjerojatnije u onome što piše u članku.

Stric_Jura pet 7.2.2025 10:20

Problem je što Tesla NIKAD nije usvojila kvalitativne standarde nit američke, a kamoli evropske auto-industrije, sve je bilo dobro na valu hypea - sv. Elon Mošusni spašava svijet od zlih naftaških konglomerata i njihovih pudlica koje proizvode aute na naftni pogon...

 

ali vidjeli smo da je to samo spikica, a sada treba i dodatno zapeti, e tu je Tesla u predubokoj vodi...

 

Da ne govorimo o mijenjanu vrlo dobro ustaljenog vozačkog UX-a , zato jer oni mogu, tj. jeftinije je sve nabacati na tablet...

 

zajebi peteljke uz volan za žmigavce, evo ti klizni prekidač pod palcem na volanu, kakvo mijenjanje brzina (OK, smjera na električarima) polugicama (pokazalo se čak da ni gumbi PRDN nisu zamjena za taktilnost polugica ili bar okretnog selektora "mjenjača"), prst na tablčet i potegni...

Entry Point pet 7.2.2025 10:43

Kao što je kolega Gallu rekao, razlozi su jasni. Elon je gurao nos gdje nije trebao i sad ga europski potrošači kažnjavaju. Garantiram vam da će uskoro začepiti gubicu što se europske politike tiče.

 

Osobno bi prije kupio BYD jer nego Teslu jer BYD barem još mari do dizajna, kako unutrašnjeg tako i vanjskog, a ne ove sterilne grdosije sa ekranom i ničim više.

filip_medo pet 7.2.2025 10:55
=XFX=PlayHard kaže...

Joj senzacionalisticki novinarski naslovi kao i uvijek... 

Tesla je u procesu skaliranja proizvodnje novog Modela Y. Zbog toga se postojece linije moraju djelomicno ugasit, ali se stari Model Y jos uvijek paralelno proizvodi. Zbog toga ce Tesla cijeli ovaj mjesec, kao i sljedeci imati znatan pad prodaje na svim trzistima. 

Inace, Tesla Model Y je najprodavaniji automobil svijeta u 2023 i u 2024, a tako ce najvjerojatnije i ostati u 2025. sad kad je odlican model jos daleko bolji. 

 I vrhove glazbenih ljestvica danas pune svakakvi autotune pjevači bez sluha i talenta. 

=XFX=PlayHard pet 7.2.2025 11:25
Stric_Jura kaže...

Problem je što Tesla NIKAD nije usvojila kvalitativne standarde nit američke, a kamoli evropske auto-industrije, sve je bilo dobro na valu hypea - sv. Elon Mošusni spašava svijet od zlih naftaških konglomerata i njihovih pudlica koje proizvode aute na naftni pogon...

 

ali vidjeli smo da je to samo spikica, a sada treba i dodatno zapeti, e tu je Tesla u predubokoj vodi...

 

Da ne govorimo o mijenjanu vrlo dobro ustaljenog vozačkog UX-a , zato jer oni mogu, tj. jeftinije je sve nabacati na tablet...

 

zajebi peteljke uz volan za žmigavce, evo ti klizni prekidač pod palcem na volanu, kakvo mijenjanje brzina (OK, smjera na električarima) polugicama (pokazalo se čak da ni gumbi PRDN nisu zamjena za taktilnost polugica ili bar okretnog selektora "mjenjača"), prst na tablčet i potegni...

 Pricas iz ugla nekog tko takav auto najvjerojatnije nikad u zivotu nije vozio. Da si ga vozio i proveo par mjeseci koristeci takav UI, shvatio bi da je ono sto danas vozis kocija u usporebi s Teslom. 

To ce tek doci kroz puni izrazaj kad sve Tesle koje su danas na cesti potpuno autonomno budu vozile diljem svijeta (L4/L5), dok gotovo svi automobili koji se danas izbacuju nece imati mogucnost ni drzanja linije na autocesti, a da se ne zapitas hoce li se zakucat u nekog. 

 

Ovo da Tesla nikad nije usvojila kvalitativne standarde autoindustrije moze reci ili netko tko ne zna o cemu govori, ili netko tko zlonamjerno laze. Da nisu usvojili te standarde, danas ni jedna Tesla ne bi vozila americkim ili europskim cestama. Tako da manimo se BS lovackih prica. 

Stric_Jura pet 7.2.2025 11:38

Poznanik ima Teslu Y, bijela koža, nasloni na glavu - skinuta boja (bijela koža, sad je onak fino "masno" zelenkasto smeđa)...

 

UX (User eXperience) nije isto što i UI, a mijenjanje paradigme davanja žmigavaca koji je na svih 6 naseljenih (a i na Antarktici) isti je glupost...

 

Također, ljudi koji rade po Njemačkoj prilagodbe tvorničkih linija za prenamjenu proizvodnje na novi/drugi, isplativiji model auta, vele da samo u Teslinoj kablovi vise 'ko crijeva - vjerojatno je to sad ispravljeno, jer mislim da bi ih švapski inspektorat žestoko nagazil, ali da, to je bilo normalno za Teslu...

 

naravno, moguće je dau i videi kako s Tesle otpadaju paneli u vožnji namješteni, ali nikad nisam čuo/vidio takve eskapade za Kiu ili Seat, FauVe... 

HCMAA pet 7.2.2025 11:40

tesla je zakooon...i još kad mi priđe na moju stranu nekih pola metra a ja u  twingu...onom prvom...na jadranskoj magistrali...ono područje oko karlobaga di imaš zavoje svakih 10 metara...tamo se vidi ko zna a ko nezna

 

inače mi se kod tesle nesviđa...kao da su uzeli obični auto i napuvali ga...takav je izvanka...i to guranje elektronike i ekrana svugdi...to da ti otežaju uradi sam popravke...

Macumba pet 7.2.2025 11:55

Ne znam ništa o električnim vozilima, nikad nisam vozio ni jednoga, pa o tome ne mogu.

Ali, ovaj luđak s naci pozdravom (i pobočnik drugog luđaka) glavni je uzrok jer ljudima je dosta takvih manijačkih nastupa i stavova. Već mu i sunarodnjaci vrište, pa kako ne bi stari Evropćani u čije se živote počeo petljati.

Nadam se da će vrlo brzo uvući rogove i pustiti politiku.

 

=XFX=PlayHard pet 7.2.2025 12:11
Stric_Jura kaže...

Poznanik ima Teslu Y, bijela koža, nasloni na glavu - skinuta boja (bijela koža, sad je onak fino "masno" zelenkasto smeđa)...

 

UX (User eXperience) nije isto što i UI, a mijenjanje paradigme davanja žmigavaca koji je na svih 6 naseljenih (a i na Antarktici) isti je glupost...

 

Također, ljudi koji rade po Njemačkoj prilagodbe tvorničkih linija za prenamjenu proizvodnje na novi/drugi, isplativiji model auta, vele da samo u Teslinoj kablovi vise 'ko crijeva - vjerojatno je to sad ispravljeno, jer mislim da bi ih švapski inspektorat žestoko nagazil, ali da, to je bilo normalno za Teslu...

 

naravno, moguće je dau i videi kako s Tesle otpadaju paneli u vožnji namješteni, ali nikad nisam čuo/vidio takve eskapade za Kiu ili Seat, FauVe... 

 Nisi za njih nikad to vidio jer se nikad u povijesti nije digla tolika hajka kao na Teslu od 2017. kad su tek krenuli s Modelom 3, pa sve do danas. To nikada niti jedna kompanija nije dozivjela, a valjda niti jedna nikada ni nece. 

Nevjerojatno je kakva su ljudi smeca i kakve su sve gadosti u stanju napravit da probaju nekoga cancelat. 

Inace, Tesla je najshortanija kompanija u povijesti... recimo pred par dana je na HRT-u opet bio anti-dokumentarac o Tesli u kojima su gotovo svi akteri koji su se pojavili bili u nekom tretnuku neki od najvecih i najpoznatijih shortsellera. 

=XFX=PlayHard pet 7.2.2025 12:13
filip_medo kaže...
=XFX=PlayHard kaže...

kakva imbecilna usporedba... 

 Imbecilno je taj poluprozvod nazivati autom bez obzira na njegovu "prodaju". 

 Najprodavanije vozilo svijeta je poluproizvod jer ti tako kazes... vazi lol. 

Zato ga ljudi masovno i kupuju jer nista ne valja. Pored sve moguce i nemoguce konkurencije, oni bas Teslu izabiru iznova i iznova. Nevjerojatno kako debili ne znaju sto kupuju za svoje novce. ;)

NEW_MAN pet 7.2.2025 13:03

Ne znam kak je drugdi ali znam kak je u Austriji. Prosli model Y koji sam gledal da kupim je bil 53k sa1,49% kamatom. Novi model su stavili po 59k sa 5,29% kamatom. U meduvremenu je Skoda i VW pojeftinil svoje aute pa se Enyaq moze dobiti za manje novaca nego nova Tesla plus imaju manju kamatu. Peugeot ima 1,9%, BMW 0.99% i masu drugih proizvodaca je smanjilo kamate. Xpeng, Zeekr dolaze i oni budu pojeli dio kolaca jer imaju lijepe aute koji su bolji po svemu od Tesle. Jedini problem kod Kineza je kamata koja je sad u rangu sa Teslom.


https://youtu.be/9f7k4F9l1f0?si=o7dBc9upP0jRAU_YOvo je mnogo ljepsi auto koji ima puno brze punjenje i kaj je meni najbitnije HUD.
Guranje Muska u politiku i glupiranje na skupovima od Trumpa mu sigurno nije od koristi. Ako se proizvodaci auta pocnu ozbiiljno baviti elekrifikacijom i prestanu kupovat kredite od Tesle onda je Tesla lagano u padu. Tesla okrece milijarde na carbon credit i tu budu debelo poceli pusiti ove godine, onak bigus dickus.

Kaj se tice komentara da je Tesla poluproizvod, decki okanite se komentiranja teme o kojoj nemate pojma. Taj poluproizvod je najmanje duplo bolji od svega kaj se proizvodi u EU i USA, najmanje duplo bolji. Ako se niste par sati vozili sa Teslom onda nemate pojma koliko je to dobro napravljen auto, a novi Y je jos zericu bolji jer su poboljsali doslovno sve lose strane i ostavili zmigavce kak se spada. Tesla nema komad jeftine plastike u autu, znaci Porsche, Mercedes i slicna sranja iz Njemacke koji kostaju po 3x vise imaju losiji te jeftiniji interijer od Tesle, a infotainment opce necu komentirat.

 

Uzmite Teslu Y, pogledajte prtljazni prostor i prostor u autu. Pogledajte domet i ubrzanje do 100. Sad pokusajte naci auto koji je bolji, bilo ICE ili EV. Znaci za 59k ne postoji auto koji je bolji, ako nije made in China. Nema, zero, nula, štani.

 

Iskreno receno, meni je drago da je pad jer su prebahati sa cijenama. Mozda opet vrate 1,9% kamatu i pojeftine novi model jer im ne mislim platit 59k bez obzira kaj nema nikaj bolje. Radije pricekam Zeekr 7X, Xpeng G9 ili moj auto snova Zeekr Mix. Imam zenu i dvoje djece, Zeekr Mix mi je majka. Trenutno vozimo Espace i ocu kombi a nema nicega osim onog VW kaj izgleda ko kanta za smece a kosta ko Porsche.

99% ljudi nema poma kaj dolazi iz Kine. Pogledajte si Zeekr Mix, Xpeng X9(to je svemirski brod ali bude 90k u EU), NIO ET9, Onvo L60, Xiaomi SU7 i YU7 itd...

Pola auti je dizajnirano od bivsih BMW, Audi dizajnera. Zeekr dizajn rade Šveđani.

wyks pet 7.2.2025 13:16
=XFX=PlayHard kaže...
Stric_Jura kaže...

Poznanik ima Teslu Y, bijela koža, nasloni na glavu - skinuta boja (bijela koža, sad je onak fino "masno" zelenkasto smeđa)...

 

UX (User eXperience) nije isto što i UI, a mijenjanje paradigme davanja žmigavaca koji je na svih 6 naseljenih (a i na Antarktici) isti je glupost...

 

Također, ljudi koji rade po Njemačkoj prilagodbe tvorničkih linija za prenamjenu proizvodnje na novi/drugi, isplativiji model auta, vele da samo u Teslinoj kablovi vise 'ko crijeva - vjerojatno je to sad ispravljeno, jer mislim da bi ih švapski inspektorat žestoko nagazil, ali da, to je bilo normalno za Teslu...

 

naravno, moguće je dau i videi kako s Tesle otpadaju paneli u vožnji namješteni, ali nikad nisam čuo/vidio takve eskapade za Kiu ili Seat, FauVe... 

 Nisi za njih nikad to vidio jer se nikad u povijesti nije digla tolika hajka kao na Teslu od 2017. kad su tek krenuli s Modelom 3, pa sve do danas. To nikada niti jedna kompanija nije dozivjela, a valjda niti jedna nikada ni nece. 

Nevjerojatno je kakva su ljudi smeca i kakve su sve gadosti u stanju napravit da probaju nekoga cancelat. 

Inace, Tesla je najshortanija kompanija u povijesti... recimo pred par dana je na HRT-u opet bio anti-dokumentarac o Tesli u kojima su gotovo svi akteri koji su se pojavili bili u nekom tretnuku neki od najvecih i najpoznatijih shortsellera. 

 Cry harder...

 

wyks pet 7.2.2025 13:23

Tesla je nashortanija dionica jer je i najšarlatanskija dionica na tržištu.

 

Nitko nije toliko glup da se igra cijenom dionice nakon onakvih poslovnih rezultata, osim naravno ako si predsjednik amerike koji sebi može ukinuti sve istrage.

=XFX=PlayHard pet 7.2.2025 20:23
wyks kaže...
=XFX=PlayHard kaže...
Stric_Jura kaže...

Poznanik ima Teslu Y, bijela koža, nasloni na glavu - skinuta boja (bijela koža, sad je onak fino "masno" zelenkasto smeđa)...

 

UX (User eXperience) nije isto što i UI, a mijenjanje paradigme davanja žmigavaca koji je na svih 6 naseljenih (a i na Antarktici) isti je glupost...

 

Također, ljudi koji rade po Njemačkoj prilagodbe tvorničkih linija za prenamjenu proizvodnje na novi/drugi, isplativiji model auta, vele da samo u Teslinoj kablovi vise 'ko crijeva - vjerojatno je to sad ispravljeno, jer mislim da bi ih švapski inspektorat žestoko nagazil, ali da, to je bilo normalno za Teslu...

 

naravno, moguće je dau i videi kako s Tesle otpadaju paneli u vožnji namješteni, ali nikad nisam čuo/vidio takve eskapade za Kiu ili Seat, FauVe... 

 Nisi za njih nikad to vidio jer se nikad u povijesti nije digla tolika hajka kao na Teslu od 2017. kad su tek krenuli s Modelom 3, pa sve do danas. To nikada niti jedna kompanija nije dozivjela, a valjda niti jedna nikada ni nece. 

Nevjerojatno je kakva su ljudi smeca i kakve su sve gadosti u stanju napravit da probaju nekoga cancelat. 

Inace, Tesla je najshortanija kompanija u povijesti... recimo pred par dana je na HRT-u opet bio anti-dokumentarac o Tesli u kojima su gotovo svi akteri koji su se pojavili bili u nekom tretnuku neki od najvecih i najpoznatijih shortsellera. 

 Cry harder...

 

 Ja ili ti? Jel po ovome ispada da je dosta ekipe ovdje woke orijentirano sto bi znacilo da ste vi ti koji bi trebali cry harder. lol 

Musk moze smetati jedino brainless woke debilima... 

=XFX=PlayHard pet 7.2.2025 20:36

Ali ako ostavimo ovu debilnu raspravu po strani koja s Teslom nema nikakve veze, cinjenica je da je Model 3 trenutno best buy automobil svijeta. Pogotovo novi Model 3 Performance. 

Tesla ne placa za reklame niti jednoj medijskoj kuci na svijetu, ali gotovo svaki recenzent ostaje odusevljen kad proba taj auto. Jednostavno za te novce ne mozete kupiti nista slicno, ali ni blizu. 

 

Ovaj review to odlicno prikazuje koliko je recimo jedan BMW precijenjen u odnosu na Teslu: 

https://www.youtube.com/watch?v=vCPlZl6xJq4&ab_channel=Hagerty