
Ovo su razlozi zbog kojih hrvatski vozači najčešće
Vezano uz: Ovo su razlozi zbog kojih hrvatski vozači najčešće


danas sve više ljudi ne zna jednostavne popravke, ne znaju pipu promijenit doma, zamjena žarulje postalo je postignuće
zamijenit ulje, filter ulja u autu, promijenit pakne, pa i neke 'zahtjevnije' radnje poput promjene četkica na anlaseru, nekad su ljudi radili sami ili bi imali nekog u familiji/prijateljima, pa bi gledali što prijatelj radi i drugi put pokušali samo makar ove jednostavnije stvari
danas nitko nema volje sam sebi pomoći, ali kuka zbog servisa, kuka zbog cijene koju plati vodoinstalateru...
pa jbga, većinu sitnica sam sebi napravim, pa i malo zahtjevnije stvari poput spomenute promjene četkica, doma sam postavim pločice
ako ne znaš i ne želiš znati, pa jbga, onda plati

Crko akumulator, zovi HAK, ne mogu direkt čovjeka mora službeno. Došao, promjenio akumulator, još sam mu dao koji $$$ da mi usput farove ispolira.

Sjećam se kad sam na Renaultu 4 promijenio platinsku dugmad kupljenu na benzinskoj pumpi INA. Tamo sam je i montirao s odokativnim zazorom.

danas sve više ljudi ne zna jednostavne popravke, ne znaju pipu promijenit doma, zamjena žarulje postalo je postignuće
zamijenit ulje, filter ulja u autu, promijenit pakne, pa i neke 'zahtjevnije' radnje poput promjene četkica na anlaseru, nekad su ljudi radili sami ili bi imali nekog u familiji/prijateljima, pa bi gledali što prijatelj radi i drugi put pokušali samo makar ove jednostavnije stvari
danas nitko nema volje sam sebi pomoći, ali kuka zbog servisa, kuka zbog cijene koju plati vodoinstalateru...
pa jbga, većinu sitnica sam sebi napravim, pa i malo zahtjevnije stvari poput spomenute promjene četkica, doma sam postavim pločice
ako ne znaš i ne želiš znati, pa jbga, onda plati
Na nekim novim autima se ni ne može promijeniti žarulja bez skidanja cijelog fara, a nemaju svi alate doma za takve stvari.

Iako mi je struka mehaničar diesel strojeva, te sam praksu radio kod automehaničara (dakle dosta toga znam), automobil i za najmanju sitnicu vozim mehaničaru i zovem HAK za promjenu probušene gume!
Zašto?
Zato što dovoljno zarađujem da se više ne moram prljati, niti mi se više jednostavno to ne da!
HAK plaćam i zašto bih uopće mijenjao gume?
Napokon smo došli do te Europe kada dovoljno zaradimo da plaćamo majstore.

Na nekim novim autima se ni ne može promijeniti žarulja bez skidanja cijelog fara, a nemaju svi alate doma za takve stvari.
naravno, ali to je samo primjer i to jedan
nemereš skinuti niti anlaser i promijenit četkice bez alata, ali par ključeva, šerafciger i lemilica nisu baš toliko skupi
nije problem u tome, problem je što - poput mojeg kolege koji ima 55 godina - danas većina mlaše ekipe nema volje niti za raditi niti za učiti
zato nemereš doći do majstora i da pipu promijeniš, a cijene ofkors idu u nebo
prošle godine sam bio kod kolege i odem pišat, kad ono pipa mu curi, al baš curi, ne kaplje
pitam ga što je s pipom - kaže, već dva tjedna čeka vodoinstalatera
o jbmte robijo, odemo u pevec, uzmemo pipu i doma kod mene po par alatki i promijenim mu pipu za par minuta
eto, to je problem
Zato što dovoljno zarađujem da se više ne moram prljati, niti mi se više jednostavno to ne da!
HAK plaćam i zašto bih uopće mijenjao gume?
Napokon smo došli do te Europe kada dovoljno zaradimo da plaćamo majstore.
i meni se sve češće ne da, doduše ima nešto i u tome što mi je paš mehaničar, ima svoju radionu i ne dere me, jedva išta preko cijene dijelova naplati
zato i ja sve rjeđe sam popravljam išta, a i kad on nemeže, pa odem kod nekog drugog nazovi mehe i onda mi kaže da ne popravlja anlaser, nego kupi novi i zamijeni, e pa nedam mu 200 eura za takvu glupost - skinem anlaser sam, otvorim ga i promijenim četkice za manje od 10 eura troška i par sati truda
makar si mogu priuštiti, za takav posao mu NE DAM pare

Pa što mu brtve nisi samo promjenio?

da me ubiješ, nisam skužio kako mu se otvara pipa
ili sam ja ćorav ili je neki sistem sklapanja koji ne dozvoljava otvaranje, prvi put sam vidio tako nešto
kako god, kolega je dva tjedna trpio curenje vode
što je najbolje, nije imao ni pojma da je mogao zatvoriti tu pipu na ventilima na cijevima ispod lavaboa
dakle, potpuno nesposoban za napraviti išta više od zamjene žarulje, a 55 godina

da me ubiješ, nisam skužio kako mu se otvara pipa
ili sam ja ćorav ili je neki sistem sklapanja koji ne dozvoljava otvaranje, prvi put sam vidio tako nešto
kako god, kolega je dva tjedna trpio curenje vode
što je najbolje, nije imao ni pojma da je mogao zatvoriti tu pipu na ventilima na cijevima ispod lavaboa
dakle, potpuno nesposoban za napraviti išta više od zamjene žarulje, a 55 godina
Imaš pravo, potisnuo sam slično iskustvo :D :D :D :D. Pošto ženi naravno nije odgovaralo zašto su u kaponama različite slavine, pa sam morao i u drugoj stavljati novu.
Samo su me jednom oženili vodoinstalateri i više nikad opet hvala ženi i osiguranju "Majstor u kući".
Nije ni čudo što su ovi kvarovi toliko česti, s obzirom na starost našeg voznog parka. Mnogi vozači zovu HAK i za sitnice koje bi mogli sami riješiti, zar je tako teško promijeniti žaruljicu ili provjeriti razinu antifriza?
Nova vozila prepuna elektronike dizajnirana su da nas vežu uz servise. Auto industrija očito živi od toga da se što češće vraćamo u njihove servise. Sve se svodi na to da vozačima ostaje samo sjediti i voziti i moliti se da ih ne izda neki čip.