gpd sri 8.1.2025 09:28
Boris grozni kaže...

Šta bi s plinom? Kaj nije to kao eko i naisplativije i najbolje za motor tj trajnost? ili je ekologiji ipak bitnija baterija od pola tone i 3 tone zeljeza za otpad?

Šta bi s plinovodom?

Ferritin sri 8.1.2025 11:13
Boris grozni kaže...

Šta bi s plinom? Kaj nije to kao eko i naisplativije i najbolje za motor tj trajnost? ili je ekologiji ipak bitnija baterija od pola tone i 3 tone zeljeza za otpad?

 Evo ja sam već na šestoj bateriji. Svaki put kad mi se potroši ja kupim novu.

 

A staru dam sakupljačima sekundarnih sirovina kada prolaze sa svojim kamiončićem.

NEW_MAN sri 8.1.2025 11:40
gpd kaže...
NEW_MAN kaže...

Javna nabava? 

 

BYD tvoj favorit je prodao jedan primjerak, jesi li to ti bio?

 BYD se ne prodaje u RH.

Cisto informacije radi, od prvog do kraja sedmog mjeseca su prodali 2090 komada u Austriji i to sa visokim carinama. Kad pocnu stancat aute u Madarskoj onda ih budes vidio i u RH.

 

Moj favorit je Zeekr i Xpeng a Tesla ako ne ubodem nesto od ova dva. BYD auti mi nisu lijepi plus imaju veliku kamatu na leasing.

Vjerojatno budem uzel Teslu jer ima 1,5% kamatu gdi drugi ne mogu ni prismrdit. Cekam na novi Y koji dolazi kroz sljedeca cetiri mjeseca.

jozef sri 8.1.2025 11:48

kinezi na 3.5%. No ja nisam vidio niti jedan Lynk ili Forthing, pa možda čak niti Geely s HR pločicama. Gdje su ti auti? Jesu li to nekako kod nas iskorišteni poticaji za električna vozila, a auti idu na druga tržišta?

NEW_MAN sri 8.1.2025 13:03
picajzla0707 kaže...
Stric_Jura kaže...

.. novog Passata...

 

on je trenutno veća egzotika

 mislim da passata hebe što se više ne prodaje kao limuzina, nego samo kao karavan

a lubenicama ipak ne šverca puno ljudi

 Ima ID.7 za samo 60k :) ako ga malo bolje spimpas si na 70k  onda se cude kak se EV slabo prodaje.

Top model ID.7 vs mid model Y., Y ima vise konja, brze ubrzanje, veci prtljaznik, veci domet, bolji infotainment, bolji sound system, bolje sve i sve i sve + mrezu punionica koje rade, a kosta 20k manje :)

Boris grozni sri 8.1.2025 14:01
NEW_MAN kaže...
picajzla0707 kaže...
Stric_Jura kaže...

.. novog Passata...

 

on je trenutno veća egzotika

 mislim da passata hebe što se više ne prodaje kao limuzina, nego samo kao karavan

a lubenicama ipak ne šverca puno ljudi

 Ima ID.7 za samo 60k :) ako ga malo bolje spimpas si na 70k  onda se cude kak se EV slabo prodaje.

Top model ID.7 vs mid model Y., Y ima vise konja, brze ubrzanje, veci prtljaznik, veci domet, bolji infotainment, bolji sound system, bolje sve i sve i sve + mrezu punionica koje rade, a kosta 20k manje :)

 Za divno cudo passat se i prodaje dobro, osnovni model je i jeftiniji od najeftinijeg tesle y, usporedivati R verziju s odvratno losim y model nema apsolutno ikakvog smisla po icemu!

Ferritin pet 10.1.2025 20:49
jozef kaže...

kinezi na 3.5%. No ja nisam vidio niti jedan Lynk ili Forthing, pa možda čak niti Geely s HR pločicama. Gdje su ti auti? Jesu li to nekako kod nas iskorišteni poticaji za električna vozila, a auti idu na druga tržišta?

 Nisi mogao niti jednog kineza kupiti sa poticajima. Da kupiš nešto na poticaje moraju biti službeno prisutni u RH putem nekog preprodavača ili da dođe netko od njih otvori svoju poslovnicu.

Gallu ned 12.1.2025 09:53
NEW_MAN kaže...
gpd kaže...
NEW_MAN kaže...

Javna nabava? 

 

BYD tvoj favorit je prodao jedan primjerak, jesi li to ti bio?

 BYD se ne prodaje u RH.

Cisto informacije radi, od prvog do kraja sedmog mjeseca su prodali 2090 komada u Austriji i to sa visokim carinama. Kad pocnu stancat aute u Madarskoj onda ih budes vidio i u RH.

 

Moj favorit je Zeekr i Xpeng a Tesla ako ne ubodem nesto od ova dva. BYD auti mi nisu lijepi plus imaju veliku kamatu na leasing.

Vjerojatno budem uzel Teslu jer ima 1,5% kamatu gdi drugi ne mogu ni prismrdit. Cekam na novi Y koji dolazi kroz sljedeca cetiri mjeseca.

 

Kako 1,5%?

jozef pon 13.1.2025 11:07
Ferritin kaže...
jozef kaže...

kinezi na 3.5%. No ja nisam vidio niti jedan Lynk ili Forthing, pa možda čak niti Geely s HR pločicama. Gdje su ti auti? Jesu li to nekako kod nas iskorišteni poticaji za električna vozila, a auti idu na druga tržišta?

 Nisi mogao niti jednog kineza kupiti sa poticajima. Da kupiš nešto na poticaje moraju biti službeno prisutni u RH putem nekog preprodavača ili da dođe netko od njih otvori svoju poslovnicu.

 Lynk ima dva vlastita prodajna centra i 2 partnera u HR, Dongfeng (Forthing) prodaje Autohrvatska, Geely ima 2 vlastita centra i 10 partnera u HR. Svi imaju svoje poslovnice i preprodavače, čak više njih (istovremeno Tesla samo u ZG). Možda nisu imali zadnji put kad se moglo prijaviti za poticaje, ali sumnjam.

Ferritin uto 14.1.2025 12:42
jozef kaže...
Ferritin kaže...
jozef kaže...

kinezi na 3.5%. No ja nisam vidio niti jedan Lynk ili Forthing, pa možda čak niti Geely s HR pločicama. Gdje su ti auti? Jesu li to nekako kod nas iskorišteni poticaji za električna vozila, a auti idu na druga tržišta?

 Nisi mogao niti jednog kineza kupiti sa poticajima. Da kupiš nešto na poticaje moraju biti službeno prisutni u RH putem nekog preprodavača ili da dođe netko od njih otvori svoju poslovnicu.

 Lynk ima dva vlastita prodajna centra i 2 partnera u HR, Dongfeng (Forthing) prodaje Autohrvatska, Geely ima 2 vlastita centra i 10 partnera u HR. Svi imaju svoje poslovnice i preprodavače, čak više njih (istovremeno Tesla samo u ZG). Možda nisu imali zadnji put kad se moglo prijaviti za poticaje, ali sumnjam.

 Vrlo vjerojatno moguće da nisu imali predstavinke tada sa tim modelima, ali također moguće da im auti nisu ulazili u uvjete za poticaj. Jedan od uvjeta je bio da auto mora koštati manje od 50,000€...

NEW_MAN uto 14.1.2025 14:01
dejo74 kaže...
kinezi 3.5% geely,mg a mogu i volvo uračunat i to je geely ;)

 Geely Holding today owns and manages a number of brands: Geely Auto, Lynk & Co, ZEEKR, Volvo Cars, Polestar, Lotus, London Electric Vehicle Company, Farizon, RADAR, and Cao Cao Mobility, and other brands are around the brand positioning and actively participate in market competition.