dery pet 6.12.2024 11:27

Nedovršena igra koja je top 2024-te lijepo pokazuje stanje u gamingu. Radi se za sve platforme stoga jest tako.Pitanje je da li je moguće ubaciti zahtjevni A-life za konzole i pc jer vjerovatno zahtjeva jake novije procesore.

Ivan(4) pet 6.12.2024 11:36

Ako je radilo pre skoro 20 godina (Shadow of Chernobyl je izašao 2007), zašto ne bi danas? Jedino ne znam koliko je mapa veća, pa sa njom i broj NPC-jeva i događaja koje treba pratiti, te koliko je ponašanje složenije nego ranije.

dery pet 6.12.2024 11:43

Vjerovatno jer je rađen na efikasnijem enginu za to vrijeme puno bolje odrađivao posao i bio je pc eksklusiva. Nema ovde grafike ili fizike koja odskače revolucionarno od 20 godina starije igre.

Zaporožac pet 6.12.2024 11:51

U intervjuu za Eurogamer, šef GSC Game WorldaJevgeni Grigorovič, istaknuo je kako su posljednji mjeseci pred izlazak igre bili vrlo intenzivni i da su radili više nego što su mogli uz maksimalni stres. Nastavio je kako su bili toliko umorni da bi "umrli" da im je netko rekao da moraju krenuti s još jednim maratonom. „Nismo imali priliku reći idemo i dalje raditi“, kaže Grigorovič, a svjestan je da bi odgodom promašili predbožićno vrijeme, tijekom kojeg ljudi najviše troše.

 

Ekipa GSC Game Worlda je prije dva tjedna izbacila na tržište Stalker 2 i svjesni su da nije u najboljem stanju, no kako sami kažu, nisu imali snage za još jednu odgodu

 

Joj smradovi, znali ste nabiti cijenu kao da je igra perfektno urađena.

Jako ste zabrinuti, dolazi božićno vrijeme, toplina doma, vrijeme darivanja, ljubav, mir u svijetu, ma m´rš lažovi. 

Santana pet 6.12.2024 11:54
Ivan(4) kaže...

Ako je radilo pre skoro 20 godina (Shadow of Chernobyl je izašao 2007), zašto ne bi danas? Jedino ne znam koliko je mapa veća, pa sa njom i broj NPC-jeva i događaja koje treba pratiti, te koliko je ponašanje složenije nego ranije.

 Unreal engine 5 je sam po sebi težak i kad stavis ta "A-Life" na njega onda je jasno zasto je to tak.

dery pet 6.12.2024 12:12
Zaporožac kaže...

U intervjuu za Eurogamer, šef GSC Game WorldaJevgeni Grigorovič, istaknuo je kako su posljednji mjeseci pred izlazak igre bili vrlo intenzivni i da su radili više nego što su mogli uz maksimalni stres. Nastavio je kako su bili toliko umorni da bi "umrli" da im je netko rekao da moraju krenuti s još jednim maratonom. „Nismo imali priliku reći idemo i dalje raditi“, kaže Grigorovič, a svjestan je da bi odgodom promašili predbožićno vrijeme, tijekom kojeg ljudi najviše troše.

 

Ekipa GSC Game Worlda je prije dva tjedna izbacila na tržište Stalker 2 i svjesni su da nije u najboljem stanju, no kako sami kažu, nisu imali snage za još jednu odgodu

 

Joj smradovi, znali ste nabiti cijenu kao da je igra perfektno urađena.

Jako ste zabrinuti, dolazi božićno vrijeme, toplina doma, vrijeme darivanja, ljubav, mir u svijetu, ma m´rš lažovi. 

 Ne bi odgoda promijenila ništa.

Boris grozni pet 6.12.2024 14:03
dery kaže...
Zaporožac kaže...

U intervjuu za Eurogamer, šef GSC Game WorldaJevgeni Grigorovič, istaknuo je kako su posljednji mjeseci pred izlazak igre bili vrlo intenzivni i da su radili više nego što su mogli uz maksimalni stres. Nastavio je kako su bili toliko umorni da bi "umrli" da im je netko rekao da moraju krenuti s još jednim maratonom. „Nismo imali priliku reći idemo i dalje raditi“, kaže Grigorovič, a svjestan je da bi odgodom promašili predbožićno vrijeme, tijekom kojeg ljudi najviše troše.

 

Ekipa GSC Game Worlda je prije dva tjedna izbacila na tržište Stalker 2 i svjesni su da nije u najboljem stanju, no kako sami kažu, nisu imali snage za još jednu odgodu

 

Joj smradovi, znali ste nabiti cijenu kao da je igra perfektno urađena.

Jako ste zabrinuti, dolazi božićno vrijeme, toplina doma, vrijeme darivanja, ljubav, mir u svijetu, ma m´rš lažovi. 

 Ne bi odgoda promijenila ništa.

 Upravo to, ako sam ljubitelj necega kupit cu je prakticki kad god i koliko god da koštala samo da valja