Old Iggy pet 15.11.2024 13:24
Štrumpf Nazgul kaže...

Kako jedan europski auto, a da nije Dacia, može biti toliko jeftiniji od konkurencije? U čemu je kvaka?

Na nivou Dacie je. na stranu što ni Dacia nije toliko loša, ovaj C3 osnovni model je dosta "ćelav".

Zaporožac pet 15.11.2024 13:31

Otišao sam na stranicu konfiguracije vozila i izađe najjeftinija opcija 16 742,91€ s PDV-om.

 

Onu nešto jeftiniju opciju , koju navodite u oglasu, ne vidim u konfiguratoru.

 

Turbo 100
  • Gorivo
    BENZIN
  • Mjenjač
    RUČNI
  • Snaga
    74 kW
  • Potrošnja
    5.6 l/km
  • Ukupno emisija CO2
    126 g/km

 

Oprema;

 

UNUTRAŠNJOST
  • 2 ISOFIX sustava (2x na bočnim stražnjim sjedalima)
  • Preklopiva jednodijelna klupa u 2. redu
FUNKCIONALNA OPREMA
  • Daljinsko centralno zaključavanje (1x daljinski upravljač)
  • Citroën Head-up display na LCD zaslonu
  • Servo upravljač podesiv po visini i dubini
  • Pomoć pri kretanju na kosini
  • Aktivni sustav za pomoć pri zadržavanju vozila unutar vozne trake
  • Set za krpanje gume
  • Automatsko uključivanje vanjskih svjetala
  • Obloge na blatobranima
  • Prepoznavanje prometnih znakova za ograničenje brzine
  • Regulator/limitator brzine
  • Pomoć pri parkiranju straga
OPREMA ZA SIGURNOST
  • REF elektronički razdjelnik sile kočenja
  • ABS sustav protiv blokiranja kotača kod kočenja
  • Sustav upozorenja na nepažnju vozača kamerom
  • AFU sustav za pomoć pri kočenju
  • Sustav za automatsko kočenje u slučaju opasnosti pomoću kamere
  • 6 zračnih jastuka
  • ESP sustav za nadzor stabilnosti vozila
  • Sustav za upozorenje u slučaju opasnosti od sudara
OPREMA ZA UDOBNOST
  • Utičnica 12 V u prvom redu
  • Klima uređaj
  • Prednji električni podizači stakala
  • Vanjski električni retrovizori
  • Ovjes Citroën Advanced Comfort®
  • 1x priključak USB (tip C) za punjenje u prvom redu
  • My Citroën Play
SVJETLOSNI POTPIS
  • Citroën LED Vision svjetla
  • LED dnevna svjetla
VANJSKI STIL
  • Vanjski retrovizori u crnoj boji
  • Ukrasni poklopci kotača 16" PYRITE (gume 205/55 R16)

 

*Svakako, bolja opcija od bilo kakve Dacije u tome rangu, vjerojatno Stepway

Štrumpf Nazgul pet 15.11.2024 13:34

Osobno me nije previše briga za dodatnu opremu, osim sigurnosne, ali volim da mi auto lijepo izgleda i da se ne kvari pa to i pitam: kvari li se Citroen, s obzirom da je toliko jeftiniji od konkurencije? Mogu li očekivati da ću ovo voziti bez problema barem 15 godina, kao što trenutno vozim Megana?

tutanjkamen pet 15.11.2024 13:52

Nisam ljubitelj francuza ali nadam se da ce se dobro prodavati i natjerati ostale proizvodjace da spuste cijene.

Cijena je tu negdje u rangu sa Daciom, malo je skuplji.

Sandero krece od 14.900 pa do 19.400€ (Stepway Extreme)

Eric Prydz pet 15.11.2024 14:15

Novi motor, nema remen, moj ima, zamjena na takvim motorima na 70 tisuća.

 

Imam 1.2 turbo 136 ks, skoro 40 tkm...remen u ulju, redovito provjeravaju u srevisu...ako redovno voziš na servis, ne bi trebalo biti problema. Uostalom, pucaju i lanci, nikakva rijetkost.

danko99 pet 15.11.2024 15:27

DOBRO proučite koji motor je ugrađen u taj auto (ili bilo koji drugi sa istim tipom motora "puretech") (ili fordov "ecoboost", isti K.)

Imaš na jutubu dosta mehaničara koji su "secirali" taj "puretech" motor te su informacije lako dostupne.

Nađi mi samo jednog mehaničara ili stručnjaka u tom polju koji bude rekal nešto pozitivno o tom motoru.

Auto je ok, sve super osim ugrađenog motora koji je doslovno smeče.

goddard pet 15.11.2024 17:13

Tekst uopće nije relevantan, već iz oznake motora "Turbo100" na Citroenovim stranicama mora biti jasno da uopće nije riječ o "poznatom Puretech motoru". Riječ je o posve novom motoru s pogonskim lancem, što je već objavljeno prije ljeta čak i u našim medijima. Otkud se sad opet spominje Puretech, kad prvi primjerci već voze po ulicama, i nije riječ o nekim insajderskim informacijam? Neki dan vidio jednog na Maksimirskoj, skroz je zgodan

forumaš pet 15.11.2024 21:45

Bio bi zanimljiv da je jedno 3-4 tisuća eura jeftiniji što mogu napraviti bez problema tak da auto prebace na anlogiju...meni osobno ne trebaju ni električni podizači stakala, bili bi dobrio i na žgance. Jedino klima i niš drugo.

Zaporožac sub 16.11.2024 09:40
forumaš kaže...

Bio bi zanimljiv da je jedno 3-4 tisuća eura jeftiniji što mogu napraviti bez problema tak da auto prebace na anlogiju...meni osobno ne trebaju ni električni podizači stakala, bili bi dobrio i na žgance. Jedino klima i niš drugo.

 Da se vratiš na početne postavke, samo s klimom.

To nam je uvijek nedostajalo+servo. 

 

Ostalo nam ne treba. 

dax-lax sub 16.11.2024 09:52

Ne kužim kako nikome ništa od dodatne opreme ne treba.

Kod mene minimalno da ima grijan vjetrobran i siceve. Elektrifikacija stakala se podrazumijeva. Klima se više nikad ne bi trebala ni spominjat kao dodatna oprema.

Zaporožac sub 16.11.2024 09:58
dax-lax kaže...

Ne kužim kako nikome ništa od dodatne opreme ne treba.

Kod mene minimalno da ima grijan vjetrobran i siceve. Elektrifikacija stakala se podrazumijeva. Klima se više nikad ne bi trebala ni spominjat kao dodatna oprema.

 Radi se o tome da mi hoćemo isti automobil koji ti platiš 16.500€ s dodacima, za 12t € samo s klimom i servom.

 

Sve je jasno.

pr0n_addict sub 16.11.2024 10:06
Zaporožac kaže...

Radi se o tome da mi hoćemo isti automobil koji ti platiš 16.500€ s dodacima, za 12t € samo s klimom i servom.

 

Sve je jasno.

Je li servo zaista potrebno spominjati kao nešto "dodatno", u 2024. godini? Postoji li iti jedan novi model na tržištu, a da nema servo?

Iznenadio bih se da se nude i bez klime u standardnoj opremi. Ovi sicevi za grijanje muda i to - ajde, to neka ostane ekstra oprema.

dax-lax sub 16.11.2024 10:12
Zaporožac kaže...
dax-lax kaže...

Ne kužim kako nikome ništa od dodatne opreme ne treba.

Kod mene minimalno da ima grijan vjetrobran i siceve. Elektrifikacija stakala se podrazumijeva. Klima se više nikad ne bi trebala ni spominjat kao dodatna oprema.

 Radi se o tome da mi hoćemo isti automobil koji ti platiš 16.500€ s dodacima, za 12t € samo s klimom i servom.

 

Sve je jasno.

 To se zove povećanje životnog standarda i vozila idu u korak a ti pratiš ili ne.  Do auta se uvijek teško dolazilo..

Zaporožac sub 16.11.2024 10:24
dax-lax kaže...

 To se zove povećanje životnog standarda i vozila idu u korak a ti pratiš ili ne.  Do auta se uvijek teško dolazilo..

Ma, mi to onako, kad bi se moglo birati tzv okljaštreni automobil za manje novaca.

Vozim  KIa Stonic 1.4 s tadašnjom full opremom, ali samo zato jer je 2020 bila nova na akciji (testno vozilo) za 14.800 €

picajzla0707 sub 16.11.2024 10:31
dax-lax kaže...

 To se zove povećanje životnog standarda i vozila idu u korak a ti pratiš ili ne.  Do auta se uvijek teško dolazilo..

 samo što nekima 'povećanje standarda' ne znači apasolutno ništa

grijanje siceva, volana ili šajbe, meni osobno ne znači baš ništa, dijelom zato jer volim hladnije vrijeme, dijelom zato jer živim u dalmaciji gdje minusa skoro da nikad i nema

 

nekom pak 15" centralni displej znači povećanje standarda, meni osobno se gadi imat televizor u autu

međutim, obzirom da imam dva metra i 120 kila, puno mi znače udobnija sjedala, volan podesiv po dužini i slične stvari koje mojem frendu od metar i pol nisu uopće bitne

tako da prohtjevi uglavnom nisu isti svima, niti svi doživljavaju jednako povećanje životnog standarda u automobilu

 

nekako mi je to povećanje životnog standarda za tih po ure dnevno u autu ipak više izvoljevanje, nego li nekakav standard i ovisi više-manje o osobnim sklonostima

jel mogu odfurat ekipu u službenom vw up od zadra do splita - ofkors da mogu, jel mi ljepše kad to odradim u službemom golfu, ofkors da jest - ima li bitne razlike, ofkors da nema

dax-lax sub 16.11.2024 10:50
picajzla0707 kaže...
dax-lax kaže...

 To se zove povećanje životnog standarda i vozila idu u korak a ti pratiš ili ne.  Do auta se uvijek teško dolazilo..

 samo što nekima 'povećanje standarda' ne znači apasolutno ništa

grijanje siceva, volana ili šajbe, meni osobno ne znači baš ništa, dijelom zato jer volim hladnije vrijeme, dijelom zato jer živim u dalmaciji gdje minusa skoro da nikad i nema

 

nekom pak 15" centralni displej znači povećanje standarda, meni osobno se gadi imat televizor u autu

međutim, obzirom da imam dva metra i 120 kila, puno mi znače udobnija sjedala, volan podesiv po dužini i slične stvari koje mojem frendu od metar i pol nisu uopće bitne

tako da prohtjevi uglavnom nisu isti svima, niti svi doživljavaju jednako povećanje životnog standarda u automobilu

 

nekako mi je to povećanje životnog standarda za tih po ure dnevno u autu ipak više izvoljevanje, nego li nekakav standard i ovisi više-manje o osobnim sklonostima

jel mogu odfurat ekipu u službenom vw up od zadra do splita - ofkors da mogu, jel mi ljepše kad to odradim u službemom golfu, ofkors da jest - ima li bitne razlike, ofkors da nema

 Slažem se. Svatko zna za sebe kaj mu je bitno. Menu na kontinentu i 200-300m nv ovi dani uvijek budu vlaga, mraz i smrzavanje. Već je 10 dana oko 0 svako jutro. Uđem u vozilo i stisnem tipku grijača prenjeg vjetrobrana i čekam 2min pa brisač samo počisti vodu.

Grijani sicevi mi dobro dođu tih 5min dok se auto ne ugrije.

Treća stvar, što dulje vozilo. Nebitno jel karavna ili sedan, ali svako malo prevozim dosta stvari a u pasata stane s preklopljenim sicevima malo preko 2m duljine. Ako je u pitanju kakva letva i slično, onda oko 3m do vjetrobrana.

Zanimljivo da u njega stavne više nego u npr. leon karavana. Mogu mislit kaj onda stane u superb karavanku.