Boris grozni uto 5.11.2024 16:05
volegradele kaže...

64K eura

 42k€ je najeftinija varijanta, nisu ni drugi nista bolji ako cemo realno pogotovo u ovim gabaritima i perfomansama! Meni je to totalno ruzno naspram najljepseg i najtrazenijeg b6 ikada! Ali evo vec ih vidam i kod nas na cesti dakle ima kupaca!

Inovator uto 5.11.2024 21:43

Ovo je korak unatrag. Uzivo mi djeluje kao nesto iz francuske produkcije, a kad unutra vidim kako su to dizajnirali, mucno mi dodje. Ali takvi su trendovi...kao i za cijenu. Znaci cca 120000 DEM. Sjecam se kad je izasao novi Golf III, kostao je 15000DEM.

RandomUsername pon 11.11.2024 22:32

Tim Volkswagena pronašao je odličan kompromis pa automobil može biti zabavan i uvjerljiv pri agresivnijoj vožnji...

Dodatan plus su i uvjerljiv, izravan upravljač te odlične kočnice. Volkswagen Passat je uvijek bio odličan auto za vožnju, a to je ostao i u svojoj najnovijoj generaciji...

 

Dobar vic, nadam se da se autor teksta zajebava.

RandomUsername uto 12.11.2024 00:11

Boris grozni evo molim te, objasni mi po čemu je Passat (bilo koji) "zabavan i uvjerljiv pri agresivnijoj vožnji", po čemu Passat (bilo koji) ima "uvjerljiv, izravan upravljač te odlične kočnice" i po čemu je "odličan auto za vožnju"? Nisam vozio jedino Passat B1, ostale sve jesam, pa me zanima u čemu griješim? Passat dizel je odličan "business class" auto za autocestu i to je to.

Boris grozni uto 12.11.2024 00:48
RandomUsername kaže...

Boris grozni evo molim te, objasni mi po čemu je Passat (bilo koji) "zabavan i uvjerljiv pri agresivnijoj vožnji", po čemu Passat (bilo koji) ima "uvjerljiv, izravan upravljač te odlične kočnice" i po čemu je "odličan auto za vožnju"? Nisam vozio jedino Passat B1, ostale sve jesam, pa me zanima u čemu griješim? Passat dizel je odličan "business class" auto za autocestu i to je to.

 Mozda ga samo usporedujes s krivim autima i na krivim mjestima no sve napisano stoji, ja sam u 5 mjeseci vozio jedno 200 razlicitih auta, vw grupacija je za mene bog i batina pored bmw-a tako da se krivom obracas jer mi je sve ostalo teski škart u toj klasi, svaka cast izuzetcima!

tvargek uto 12.11.2024 08:35
ninotocka kaže...

Dizajneru, jebo sam ti ženu na tom ekranu.

 upravo htio to komentirati, taj preglomazni ekran je kao šaka u oko, da je 50% manji bilo bi odlično...

a i te cijene, to više nije normalno...

RandomUsername sri 13.11.2024 08:34
Boris grozni kaže...

Mozda ga samo usporedujes s krivim autima i na krivim mjestima no sve napisano stoji,

 

Autor teksta nije radio usporedbu, nego je napisao "zabavan i uvjerljiv pri agresivnijoj vožnji", i "uvjerljiv, izravan upravljač te odlične kočnice". Napisano jednostavno nije točno. U tom D-segmentu najbolje se vozi Giulia, iza nje G20. Ne znam jesu li nekome dizeli zabavni (meni osobno nisu), ako izbacimo dizele, ostaje nam problematični GME motor. Tu je još Quadrifoglio verzija koja se može pronaći po pristojnoj cijeni, s 690T motorom, koji, iako tvrde da nije, zapravo je dorađeni Ferrari F154 motor s dva cilindra manje, slično kao Nettuno motor. Uz Quadrifoglio kao nekakav best buy ostaje "baby M3", M340i xDrive. On ima popularni B58 motor, koji se prema željama vlasnika bez problema otvara na nekih 500 KS i 700 Nm... Na motoru je najveći problem pumpa ulja, dolje na videu je dobro objašnjeno...

 

https://www.youtube.com/watch?v=_t6yYPdd1b8

Boris grozni čet 6.2.2025 20:06
RandomUsername kaže...

Kao što rekoh, nadam se da se zajebavate...

Boris grozni kaže...

...ja sam u 5 mjeseci vozio jedno 200 razlicitih auta...

 

To bi bila 1,33 različita automobila svaki dan, zvuči sasvim uvjerljivo.

 

 blize je 10, no nije ni bitno!