viciousone pon 4.11.2024 00:08

Ovih dana sam pročitao zanimljivu priču iz svijeta pomorstva. 

Brodari čiji brodovi operiraju na području EU plačaju određebi porez prema emisijama. Na putovanjima  sa dalekog istoka oko Afrike zq EU, emisije su velike. Zato brodari šalju svoje brodove prvo u engleske luke. Tu se taj porez nulificira. Onda ti brodovi odplove za neku EU luku i imaju emisije skoro racne nuli samim time izbjegavaju poreze. 

EU birokracija je rezrela za razbijanjr jer su postali grobari Europe. 

Gallu pon 4.11.2024 08:00
viciousone kaže...

Ovih dana sam pročitao zanimljivu priču iz svijeta pomorstva. 

Brodari čiji brodovi operiraju na području EU plačaju određebi porez prema emisijama. Na putovanjima  sa dalekog istoka oko Afrike zq EU, emisije su velike. Zato brodari šalju svoje brodove prvo u engleske luke. Tu se taj porez nulificira. Onda ti brodovi odplove za neku EU luku i imaju emisije skoro racne nuli samim time izbjegavaju poreze. 

EU birokracija je rezrela za razbijanjr jer su postali grobari Europe. 

 

Nisam baš siguran je li to točno, od Gibraltara do Engleske je ipak veliki gubitak i vremena i goriva. Dnevni trošak nekog prosječnog broda vrlo lako pređe €100.000.

syncmaster245b pon 4.11.2024 10:07
Ante kaže...

A sto je s brodovima koji idu kroz Sueski kanal? Oni isto idu na reset u London?

 Sve je manje takvih.

https://www.worldcargonews.com/news/2024/09/suez-canal-traffic-has-dropped-66-maersk-claims/

 

"Prosperity Guardian" operacija je i sluzbeno propala i koalicija predvodjena Amerikancima se morala povuci.

 

Vracaju se na "business as usual" sa B52 i jos malo bombardiranja Jemena.

https://www.reuters.com/world/us-deploy-b-52s-warships-middle-east-aircraft-carrier-departs-2024-11-01/

 

Ekologija stoji po strani po ovom pitanju.