Yvan pet 11.10.2024 08:40

Možda meni zanimljiviji podatak iz knjige je da su planirali novi nastavak Starcrafta, pravi RTS nastavak, i u dvije godine su potrošili 80 milijuna dolara na razvoj. Međutim nakon dvije godine su odlučili da im je financijski isplativije prebaciti dva teama koji su radili na novom SC u WOW odjel, i baciti 80 milijuna u vjetar, nego nastaviti raditi na SCu. Jer evaluacija je pokazala da nema zarade od RTS-a a od wowa su već zarađivali stotine milijuna.

Šteta za sve ljubitelje RTS-a.

Apachy pet 11.10.2024 08:51

Pa jasno, RTS žanr je mrtav. Evo igram sad malo AoM Retold, meni je igra vrhunska, kamen-škare-papir sistem, u odnosu na ostale RTS-ove, baza se ovdje gradi brzo, ekonomija ima tri resursa - zapravo ide sve brzo i nema spore rane igre, praktički za 5-6 min odma kreću fajtovi ako se agresivnije igra.

 

Dam to nećaku od 11 god, mali odigrao 3 meča i veli to dosadno sa poludit i nikad više nije ni pitao za igru, samo daj forzu horizon i division 2... A nedaj Bog da mu ponudim Broken Sword ili Hitmana, mislim da bi odustao od gaminga.