
Škoda Elroq električni je kompaktni SUV pristojne
Vezano uz: Škoda Elroq električni je kompaktni SUV pristojne


-gdje je nestalo slovo Š ili 'kvačica'.. ? :)
zapravo još više iznenađuje gubitak rebara maske, nešto što se ne radi, kao bmw-ovi bubrezi.. to je zaštitni znak, ne samo logo (koji je također nestao).. sve postaje generičko, .. bljutavo?

Stavis farbu, felge i par sitnica da auto nije defaultni drek i kosta vise nego Tesla Y koji je za Skodu svemirski brod plus Tesla Y je konkurent Enyaqu, klasu vecem autu.
Za 36k se dobije BYD Seal U koji je klasa vise po svemu. Da nema leasinga nebi prodali jedan jedini auto.
Delivery of the new BYD SEAL U in European markets will start in February 2024. The line-up consists of two trim levels – Comfort and Design, both with their own drivetrain configuration – six vibrant body colours and two colour theme's for the interior. BYD aims for a competitive starting price of 42,000 euros.
Takve su i cijene koliko vidim po europi, tako da su se držali toga. Dakle cijene su komparativne. Drugo, aj ti meni reci koliko ono ima službenih servisa BYD-a u hrvatskoj? U europi? Točno su prisutni na 2 lokacije u Europi - Mađarska, Nizozemska + UK. Gledati samo cijenu automobila je jednodimenzionalno i nema nikakvog smisla za prosječnog kupca.
Ne brini se ti za prodaju. Škode se prodaju ko vrući keksi, jer su dokazano pouzdani auti, servisna mreža je ogromna i tradicija je duga. Jel možeš reći isto za Kineske automobile?
p.s. Objasni zašto je BYD klasa više? Jel iz čistog fanboyizma ili imaš neke konkretne podatke?

Stavis farbu, felge i par sitnica da auto nije defaultni drek i kosta vise nego Tesla Y koji je za Skodu svemirski brod plus Tesla Y je konkurent Enyaqu, klasu vecem autu.
Za 36k se dobije BYD Seal U koji je klasa vise po svemu. Da nema leasinga nebi prodali jedan jedini auto.
Delivery of the new BYD SEAL U in European markets will start in February 2024. The line-up consists of two trim levels – Comfort and Design, both with their own drivetrain configuration – six vibrant body colours and two colour theme's for the interior. BYD aims for a competitive starting price of 42,000 euros.
Takve su i cijene koliko vidim po europi, tako da su se držali toga. Dakle cijene su komparativne. Drugo, aj ti meni reci koliko ono ima službenih servisa BYD-a u hrvatskoj? U europi? Točno su prisutni na 2 lokacije u Europi - Mađarska, Nizozemska + UK. Gledati samo cijenu automobila je jednodimenzionalno i nema nikakvog smisla za prosječnog kupca.
Ne brini se ti za prodaju. Škode se prodaju ko vrući keksi, jer su dokazano pouzdani auti, servisna mreža je ogromna i tradicija je duga. Jel možeš reći isto za Kineske automobile?
p.s. Objasni zašto je BYD klasa više? Jel iz čistog fanboyizma ili imaš neke konkretne podatke?
Ima 32 lokacije u Austriji gdi se prodaje BYD i ima ih na cesti svih vrsta i dimenzija.
Klasa vise po dimenzijama. Seal U je veci od Enyaqa tak da je onda veci i od ovog auteka.
Fanboyizam kod mene ne postoji. Mene zanima koliko cega dobijem za svoje novce. Do sad smo imali njemacke, talijanske, francuske i ceske aute, citaj Skoda. Do proslog ponedjeljka sam vozil novu novcatu Oktaviju. Auto ne mirisi niti ne smrdi. Ne opterecujem se s markama i nisam misljenja da je Skoda nekaj posebno jer nije. Vozil sam ID.3 i Enyaqa u vise navrata te nisam nesto pretjerano fasciniran za razliku od Tesle gdi sam tek videl kaj znaci voziti dobar EV.
Stavis farbu, felge i par sitnica da auto nije defaultni drek i kosta vise nego Tesla Y koji je za Skodu svemirski brod plus Tesla Y je konkurent Enyaqu, klasu vecem autu.
Za 36k se dobije BYD Seal U koji je klasa vise po svemu. Da nema leasinga nebi prodali jedan jedini auto.