Gebirgs sri 28.8.2024 14:28

 

Sve to djeluje dobro na papiru ali je u stvarnosti malo druga prica.

 

"roboti", chatboti ili sl aparatura, kada ih suocite s kompleksnijim pitanjem ili pitanjem u kojem je potrebno kreativno razmisljanje, nikako ne pruzaju odgovor koji pomaze. Konkretan primjer Lufthansa, 26.06., godisnji odmor, let za Singapur iz Frankfurta. Prtljaga zagubljena, kasnjenjem leta iz FR imamo i odbijanje ukrcaja na connecting flight radi prijasnjeg kasnjenja.

 

Zovite sluzbu za korisnike, kazu mi. Zovem, kucam, pisem mailove. Nema odgovora ili konkretne osobe s kojom mogu porazgovarati jer tehnika samo vrti stvar u krug. Nemam opcije pojasnjenja situacije i trazenja da mi se izda karta za kasniji let/ranojutarnji let. Ured LH na Changiju radi 3 dana u tjednu. U korisnickoj sluzbi LH samo navedena tehnoloska rjesenja koja nisu ni za smoki.

 

Sto radim? Moramo prenociti, proci kroz imigraciju, ispunjavati formulare, probijati se kroz hrpu ljudi s upitnim higijenskih navikama, cetverosatno iskustvo, u medjuvremenu rezervirati hotel, placati taksi, hotel, i ici tamo bez krpice rezervne robe.

Na kraju nakon potrosenih 4 dana na telefonu (ne zelim spominjati koliki racun za telefon je stigao) i kupljenih karata za svoj novac, locirana prtljaga koja je poslana za nama, dolazi mokra iznutra i usmrdjena jer je bila na kisi, i to dolazi tjedan kasnije, 2 dana prije polaska nazad. Na niti jedan moj mail nisam dobio odgovor.

Dakle poruka je jasna i davno poslana od strane Zdravka Mamica.

Jedina pozitivna stvar u cijeloj prici je posjet lokalnom karaoke baru koji je ispao sve samo ne karaoke bar, ali to je druga prica..

Casperius sri 28.8.2024 20:40
Gebirgs kaže...

 

Sve to djeluje dobro na papiru ali je u stvarnosti malo druga prica.

 

"roboti", chatboti ili sl aparatura, kada ih suocite s kompleksnijim pitanjem ili pitanjem u kojem je potrebno kreativno razmisljanje, nikako ne pruzaju odgovor koji pomaze. Konkretan primjer Lufthansa, 26.06., godisnji odmor, let za Singapur iz Frankfurta. Prtljaga zagubljena, kasnjenjem leta iz FR imamo i odbijanje ukrcaja na connecting flight radi prijasnjeg kasnjenja.

 

Zovite sluzbu za korisnike, kazu mi. Zovem, kucam, pisem mailove. Nema odgovora ili konkretne osobe s kojom mogu porazgovarati jer tehnika samo vrti stvar u krug. Nemam opcije pojasnjenja situacije i trazenja da mi se izda karta za kasniji let/ranojutarnji let. Ured LH na Changiju radi 3 dana u tjednu. U korisnickoj sluzbi LH samo navedena tehnoloska rjesenja koja nisu ni za smoki.

 

Sto radim? Moramo prenociti, proci kroz imigraciju, ispunjavati formulare, probijati se kroz hrpu ljudi s upitnim higijenskih navikama, cetverosatno iskustvo, u medjuvremenu rezervirati hotel, placati taksi, hotel, i ici tamo bez krpice rezervne robe.

Na kraju nakon potrosenih 4 dana na telefonu (ne zelim spominjati koliki racun za telefon je stigao) i kupljenih karata za svoj novac, locirana prtljaga koja je poslana za nama, dolazi mokra iznutra i usmrdjena jer je bila na kisi, i to dolazi tjedan kasnije, 2 dana prije polaska nazad. Na niti jedan moj mail nisam dobio odgovor.

Dakle poruka je jasna i davno poslana od strane Zdravka Mamica.

Jedina pozitivna stvar u cijeloj prici je posjet lokalnom karaoke baru koji je ispao sve samo ne karaoke bar, ali to je druga prica..

 

 

 Savjet za sljedeći puta, nazovi DE liniju LH, pa na engleskom, pa čak i hrvatskom (ok bosanskom, srpskom ili makedonskom, jer agenti iz tih zemalja rade na tom marketu najčešće, balkanski radi od pon-sub) možeš riješiti problem, barem za letove, za prtljagu se mora na šalter. i kao što kaže komentator ispor tebe, skeniraj sve račune i šalji na LH, oni bi trebali sve pokriti, novu robu ako si kupio (i sačuvao račun), hotel, hranu, piće, taxi. Da trajat će neko vrijeme ali da se.
Naslušao sam se takvih stvari u kratko vrijeme dok sam radio na telefonu za LH

SamoPitam3 sri 28.8.2024 21:20
knight kaže...
Nedavno imao problem s narudzbom na Amazon, i pokrenem chat s botom. Retardiran. Mislim da je skriptiran potpuno. Na kraju pisao mail i javila mi se žena i rijesila problem u roku od sata.

 Nije to samo tako s njihovim chat botom, ali, ako se ne rijesi (a doslovno nikada nisam rijesio problem s ai botom, sto ne znaci da on ne pomogne onima koji imaju jednostavniji problem, a takva je velika vecina) postoji opcija da se na kraju javi ziva osoba u chatu. Neki tamo Indijac za uk amazon za kojeg mi je bolje da pise, nego da govori

Sto se tice preuzimanja poslova ovo je zapravo sve pocetak, a ljudi u ITu koriste AI kao izgovor za otpustiti onaj visak zaposlenih u doba covida. Za 5+ godina ce sam AI biti sigurno daleko napredniji nego je to danas.

Za 20tak tko zna gdje ce doci...