Hoggy sub 3.8.2024 15:33

Sve je pitanje uzorka koga zaustavljas. 

Nordijci npr vole popiti,ali i prikazati svoje drzave u boljem svjetlu.

Pa kod ovakvih akcija uglavnom zaustavljaju obiteljske tipove automobila preferirano s djecom u autu. Broj pijanih tada obicno pada drasticno u odnosu na slucajni uzorak.

ante_etna sub 3.8.2024 16:11
Hoggy kaže...

Sve je pitanje uzorka koga zaustavljas. 

Nordijci npr vole popiti,ali i prikazati svoje drzave u boljem svjetlu.

Pa kod ovakvih akcija uglavnom zaustavljaju obiteljske tipove automobila preferirano s djecom u autu. Broj pijanih tada obicno pada drasticno u odnosu na slucajni uzorak.

 I kod mene zaustavljaju radnim danom ujutro između 8 i 12 kad su skoro svi koji se voze u nekoj vrsti poslovne vožnje. Navečer i vikendom kasno kad kreće Mad Max ekipa, motocikli, quadricikli bez tablica i auspuha, driftanje, urlikanje s krovova, nema ih nigdje.

fer-de-lance sub 3.8.2024 18:14
ante_etna kaže...

 I kod mene zaustavljaju radnim danom ujutro između 8 i 12 kad su skoro svi koji se voze u nekoj vrsti poslovne vožnje. Navečer i vikendom kasno kad kreće Mad Max ekipa, motocikli, quadricikli bez tablica i auspuha, driftanje, urlikanje s krovova, nema ih nigdje.

Pa kak da zaustavljaju poslije 12 kad su onda već i oni mrtvi pijani, a navečer i vikendom imaju after 

 

 

ajimerej ned 4.8.2024 07:56

@Hoggy zanimljiva teorija, no meni je odmah pala na um naša propaganda, ako nije navijačka reklama za pivo 🇭🇷🍻 onda je za kockarnicu.

Ne znam što rade te silne agencije i zašto dozvoljavaju da reklame potiču ljude na ubojstva (prometne nezgode- pijani vozači), a zanimljivo najgori smo i po tome u EU jel.

pr0n_addict ned 4.8.2024 08:17
ajimerej kaže...
@Hoggy zanimljiva teorija, no meni je odmah pala na um naša propaganda, ako nije navijačka reklama za pivo 🇭🇷🍻 onda je za kockarnicu.

Ne znam što rade te silne agencije i zašto dozvoljavaju da reklame potiču ljude na ubojstva (prometne nezgode- pijani vozači), a zanimljivo najgori smo i po tome u EU jel.

Pivo s maksimalno 5% udjela alkohola se smatra prehrambenim proizvodom, AFAIK. Zato se Karlovačko, Žuju i slične smije reklamirati, a npr. Tomislava ne smije (7.3% alkohola, po sjećanju).

Vina i žestice se iz istog razloga ne smije reklamirati, očito. Nisam siguran za cidere, doduše, koji su tu negdje s lagerima po pitanju udjela alkohola. Mislim da sam nekad vidio reklamu za Starog lisca, ali nisam 100% siguran.

 

Usput, čisto sumnjam da je netko postao alkos jer je vidio reklamu za Žuju.

Dapače, jednom kada bi netko nakon gledanja reklame probao Žuju kao prvo alkoholno piće u životu ista bi mu prije zgadila alkohol dok je živ nego ga "navukla" i pretvorila u alkosa.

Liječeni alkosi su druga priča, njima vjerojatno posebno smetaju takve reklame kao što i liječenim kockarima smetaju reklame za casino, kladaru i slično. Potonje stvarno iskaču iz paštete, praktički su svugdje prisutne.

Zaporožac ned 4.8.2024 08:49
ante_etna kaže...
I kod mene zaustavljaju radnim danom ujutro između 8 i 12 kad su skoro svi koji se voze u nekoj vrsti poslovne vožnje. Navečer i vikendom kasno kad kreće Mad Max ekipa, motocikli, quadricikli bez tablica i auspuha, driftanje, urlikanje s krovova, nema ih nigdje.

tko je ujutro pripit, taj je alkoholičar, jer je pio i noć prije, pa je "malo" ujutro popravio da "dođe sebi".

zna policija što radi.

 

ova mad max ekipica je već detektirana, no u turističkim mjestima nije prikladno viđati puno policije kad se ljudi zabavljaju.

love2ml86 ned 4.8.2024 13:54
pr0n_addict kaže...
ajimerej kaže...
@Hoggy zanimljiva teorija, no meni je odmah pala na um naša propaganda, ako nije navijačka reklama za pivo 🇭🇷🍻 onda je za kockarnicu.

Ne znam što rade te silne agencije i zašto dozvoljavaju da reklame potiču ljude na ubojstva (prometne nezgode- pijani vozači), a zanimljivo najgori smo i po tome u EU jel.

Pivo s maksimalno 5% udjela alkohola se smatra prehrambenim proizvodom, AFAIK. Zato se Karlovačko, Žuju i slične smije reklamirati, a npr. Tomislava ne smije (7.3% alkohola, po sjećanju).

Vina i žestice se iz istog razloga ne smije reklamirati, očito. Nisam siguran za cidere, doduše, koji su tu negdje s lagerima po pitanju udjela alkohola. Mislim da sam nekad vidio reklamu za Starog lisca, ali nisam 100% siguran.

 

Usput, čisto sumnjam da je netko postao alkos jer je vidio reklamu za Žuju.

Dapače, jednom kada bi netko nakon gledanja reklame probao Žuju kao prvo alkoholno piće u životu ista bi mu prije zgadila alkohol dok je živ nego ga "navukla" i pretvorila u alkosa.

Liječeni alkosi su druga priča, njima vjerojatno posebno smetaju takve reklame kao što i liječenim kockarima smetaju reklame za casino, kladaru i slično. Potonje stvarno iskaču iz paštete, praktički su svugdje prisutne.

Stvar kod reklamiranja je ta da se stvara dojam da je to normalno i poželjno. A nije. Alkohol je otrov.

UncleJimbo sri 7.8.2024 07:51
cvaja997 kaže...

Alkohol je najveci legalni otrov. Zato cu se ja danas otrovat na festi, prijevoz je osiguran. Rigoleto, veselim ti se. 

 

Iskreno ne znam što je gore, da li činjenica da to iznosiš na ovaj način ili pak ovi koji to pozdravljaju.

Kao nacija koja ima porazne brojke u alkoholizmu mislim da je zadaća svih nas da se radi na prevenciji mlađih generacija kako ne bi upali u spiralu onoga što alkohol nosi kao posljedicu.