
Bankrotirao Recaro Automotive, kultni proizvođač a
Vezano uz: Bankrotirao Recaro Automotive, kultni proizvođač a


Njemacka proizvodnja je u osjetnom padu.
Kumovanje sa Amerima je Europi donijelo velike benefite...
Znaci ili si nevjerojatno glup da pilis granu na kojoj stojis ili si za tu radnju jako dobro podmazan... (pitam se koje li je u igri)

Njemacka proizvodnja je u osjetnom padu.
Kumovanje sa Amerima je Europi donijelo velike benefite...
Znaci ili si nevjerojatno glup da pilis granu na kojoj stojis ili si za tu radnju jako dobro podmazan... (pitam se koje li je u igri)
ja bi prije rekao da je njemacku skupo kostalo ovo kumovanje sa zelenima i rusima sve ove godine, pa su se pogubili kad je poceo rat

Nego, što je s ostalom auto industrijom u Njemačkoj, jel to sve prešlo na EV ili ?
nemam nikakve informacije.

Bilo kakva suvisla debata na BUG forumu se u roku 3 posta spusti na teorije zavjere, woke, infatilne komentare, vrijeđanje svega i svačega... i pri tome nitko nikad ne iznese činjenice nego svoja mišljenja koja su vrijedna koliko i Recaro dionice sada.
U Recaro slučaju, vidim da večina nezna da je Recaro prodao Recaro automotive i to nije više dio Recaro grupe nego samostojna firma nevezana na Recaro - a uništili su je polako debili koji nemaju veze sa Njemačkom!

Njemacka proizvodnja je u osjetnom padu.
Kumovanje sa Amerima je Europi donijelo velike benefite...
Znaci ili si nevjerojatno glup da pilis granu na kojoj stojis ili si za tu radnju jako dobro podmazan... (pitam se koje li je u igri)
ja bi prije rekao da je njemacku skupo kostalo ovo kumovanje sa zelenima i rusima sve ove godine, pa su se pogubili kad je poceo rat
Zeleni nisu Njemcima ništa dobro donjeli, što se tiče veza sa Rusima to je bilo krajnje očito na primjeru Gerhard Schrödera i njegove povezanosti sa Rosneftom u kojem je bio član uprave 5 mandata, njegovo odbijanja da uđe u upravu Gazproma se može tumačiti na 2 načina a koji je pravi samo rijetki znaju.
Ono što je činjenica u ovom trenutku da su oni bez jeftinih energenata mrtvi ili barem manje konkurentni a najveći dobitnik te priče će vjerovatno biti SAD-a. Pokušaj odvlačenja auto industrije iz DE im nije uspio zbog uplitanja same države koja je to zaustavila.
sunce li vam nepismeno: nije subara jer marka nije subar, već subaru*. ergo, subarua.
*donedavno fuji heavy industries. zgodno je i to što na osnovi licencije proizvodi avione (zapravo dijelove, jednako podložne gravitaciji) i helikoptere za ... ta-daaam ... boeing (ali i lockheed-martin).