syncmaster245b pon 8.7.2024 11:43

Naime, ovaj se film snima kao niti jedan drugi dosad, tijekom samih utrka, gdje se glumci ponekad miješaju s pravim sportašima i tehničkim osobljem.

 

Neznam kakve uloge ce imati vozaci u ovom filmu, no to nije bas nevidjeno.

 

U Grand Prix-u {1966) pojavljuju se Dan Gurney, Jack Brabham, Bruce McLaren.....

 

Da ne spominjem da je sam Enzo Ferrari dao poptuni pristup svojim radionicama za potrebe snimanja filma.

 

***EDIT***

 

Odlican osvrt Josh Revella na Grand Prix film

 

https://www.youtube.com/watch?v=SHT6xcxxuoA

Ivan(4) pon 8.7.2024 15:07

Pravila su postala jako čudna, a još više mi se čini da se nekonzistentno primenjuju, no jučerašnja trka zapravo nije bila dosadna. Spoileer alert: Neuobičajen poredak na startu, plus kiša, plus McLaren koji je promašio sa promenama guma, prvo kod Oscara, a zatim i kod Landa, i dobili smo trku na kojoj se dosta menjao i poredak i odnos snaga. Počelo je sa 1-2 za Mercedes, mirisalo na 1-2 za McLaren, na kraju ni jedno ni drugo.

syncmaster245b pon 8.7.2024 15:13
Ivan(4) kaže...

Pravila su postala jako čudna, a još više mi se čini da se nekonzistentno primenjuju, no jučerašnja trka zapravo nije bila dosadna. Spoileer alert: Neuobičajen poredak na startu, plus kiša, plus McLaren koji je promašio sa promenama guma, prvo kod Oscara, a zatim i kod Landa, i dobili smo trku na kojoj se dosta menjao i poredak i odnos snaga. Počelo je sa 1-2 za Mercedes, mirisalo na 1-2 za McLaren, na kraju ni jedno ni drugo.

 Istina.

Ova zadnja utrka bi mogla 'ladno pod onu "izuzetak potvrdjuje pravila"

 

No s druge strane, zadnjih par sezona ipak je puno bolje nego sve ove utrke u 21 stoljecu.

Svakako mozemo pripisati dio zasluga Netflixu sa "Drive to survive" jer konacno je pozadina svih utrka postala vidljiva siroj publici, a ne samo onioma koji su bili zagrizeni fanovi pa se konacno dobije dojam koliko rada i truda je potrebno da se sudjeluje u F1 utrci, a kamoli pobjedjuje.

 

S druge strane, MotoGP po pitanju uzbudjenja je i dalje je neprikosnoven.

coldGT uto 9.7.2024 08:41

Zašto stalno ponavljaju da je formula prije bila bolja?! Meni jedino zvuk fali, a od davnih dana je formula bila idealna dremkica poslje ručka nedjeljom...i uvijek je bilo dosadnih utrka...jedino je prije pouzdanost bolida bila manja...

Kad se ponavljaju crtice iz povijesti to je uvijek jedno te isto...Gilles Villeneuve vs René Arnoux...Mansell pucanje gume u Australiji...Senna Monaco...Senna vs Prost...Senna Donington 93...Schumaher Hill/Villeneueve...

 

Npr. iz cijele sezone 1992 pamti se zadnjih par krugova VN Monaca...

 

I netko danas stekne dojam da je to nekad bilo u svakoj utrci non stop, ko u nekom kup natjecanju gdje do zadnjeg kruga ne znaš tko pobjeđuje...

Ivan(4) uto 9.7.2024 09:43

Gle, sećam se kad sam bio klinac, bilo je baš dobrih preticanja i pokušaja preticanja, koji su trajala po nekoliko zavoja. Negde u eri Šumahera i Hakinena je to nestalo, bolja dva bolida bi uzela prvi red u kvalifikacijama i, ako tim ne bi zeznuo taktiku, držala 1-2 do kraja. Mislim da barem delimično mora biti do povećanja dimenzija bolida, jedno 35% su duži nego pre 20-ak godina i to teško može da ne utiče na način na koji bolid skreće, a pogotovo na to kako dva mogu zajedno proći kroz krivinu. EDIT: Mada se ekstremno produženje dogodilo kasnije u odnosu na ovaj period (kasne devedesete i rane dvehiljadite) koji sam naveo.

 

Nisam siguran ni šta se desilo sa preticanjima na pravcu. Nekada, brži vozač sustigne sporijeg, uvuče mu se u rep, iskoristi zavetrinu, i onda na pola pravca izleti sa strane i, ako uspe uhvatiti zavoj kako treba, prošao je. To je takođe u nekom momentu prestalo da se dešava, pa se sada nadomešćuje pomoću DRSa.