Prvo, nedostatak transparentnosti i informiranog pristanka. Meta nije adekvatno informirala brazilske korisnike o promjenama u svojoj politici privatnosti. Umjesto jasnog i sažetog objašnjenja promjena, Meta ih je uključila u dug i složen pravni dokument, otežavajući korisnicima da razumiju utjecaj na njihove privatnosti. Ovo postavlja pitanje jesu li korisnici zaista dali informirani pristanak za korištenje njihovih podataka u svrhe koje možda nisu u potpunosti razumjeli.
vezano za ovo, Meta i slične korporacije imaju još i relativno dobru praksu kod mijenjanja uvjeta korištenja jer obično sumiraju promjene u par točaka.
Recimo nedavno sam dobio obavijest od jedne domaće banke da mijenjaju uvjete i naknade. Kažu, možete više vidjeti na poveznici.
Kliknem na poveznicu, a ona me vodi na njihovu stranicu sa starim i novim uvjetima korištenja, svaki po 30ak stranica PDF pravnog žargona, da si svatko usporedi valjda za sebe
Zanimljiva tema
Prvo, nedostatak transparentnosti i informiranog pristanka. Meta nije adekvatno informirala brazilske korisnike o promjenama u svojoj politici privatnosti. Umjesto jasnog i sažetog objašnjenja promjena, Meta ih je uključila u dug i složen pravni dokument, otežavajući korisnicima da razumiju utjecaj na njihove privatnosti. Ovo postavlja pitanje jesu li korisnici zaista dali informirani pristanak za korištenje njihovih podataka u svrhe koje možda nisu u potpunosti razumjeli.
vezano za ovo, Meta i slične korporacije imaju još i relativno dobru praksu kod mijenjanja uvjeta korištenja jer obično sumiraju promjene u par točaka.
Recimo nedavno sam dobio obavijest od jedne domaće banke da mijenjaju uvjete i naknade. Kažu, možete više vidjeti na poveznici.
Kliknem na poveznicu, a ona me vodi na njihovu stranicu sa starim i novim uvjetima korištenja, svaki po 30ak stranica PDF pravnog žargona, da si svatko usporedi valjda za sebe