ajimerej pet 21.6.2024 11:14

S ovakvom vrstom oporezivanja se slažem u potpunosti. Uveo bih to i kod nas, čak napravio ljestvicu iznad 1500ccm što veći volumen veći porez, prirez, namet ili na težinu vozila. Što je potpuno prirodno, veći volumen, veća kilaža, veće zagađenje, luksuzniji auto... I treba udariti porez na bogatije a ne na nas bijedu. Dolje buržuji✊

smor pet 21.6.2024 11:27

Ovo su kozmeticke sankcije, otkad postoje turbo motori, radna zapremina je manje bitna. Npr. neki AMG modeli imaju 2l i preko 400KS, takav motor moze da gura i najteze modele, za masovno trziste. Takve cc limite imaju mnoge zemlje.
Jos kad se doda elektromotor, moze se sve.
PS: EU, koliko vidim, niije uvela sankcije/carine na hibride, njih izgleda mozemo i dalje da uvozimo. Znaci ako u pravi EV ugradi mali(nebitni) range extender, moze i dalje da se uvozi bez visoke carine?

hoover pet 21.6.2024 12:27

Europljanima su puna usta slobodne trgovine, već desetljećima se kunemo u nju. Ali samo dok ista nama ide u korist. Kad dio kolača treba podijeliti s drugima, onda slobodna trgovina više ne vrijedi.

hoover pet 21.6.2024 12:34

Europljanima su puna usta slobodne trgovine, već desetljećima se kunemo u nju. Ali samo dok ista nama ide u korist. Kad dio kolača treba podijeliti s drugima, onda slobodna trgovina više ne vrijedi.

fer-de-lance pet 21.6.2024 13:50

Između ostalog.

Ali ono kaj izravno slijedi iz ovoga (ipak su teoretičari zavjera dio pogodili): odlazak europskih proizvođača iz EU, a zatim podizanje granice u B kategoriji na 4500 kilograma (na razini cijele EU) što je uvod za...