Ajar pet 14.6.2024 15:16

poslije svakog leta, piloti tvrtke quantas (klokani tamo dolje - nikad ! nisu imali nezgodu) ispunjavaju "žalbeni list" koji pregledavaju serviseri i vrate im s odgovorom prije sljedećeg leta. evo izvadaka (stvarnih, prikupljenih tijekom vremena; dolje se zbilja znaju dobro zajebavati):

P =piloti, S: serviseri, ispričujem se što je na engleskom, ne da mi se prijevodjeti.

 

P: Left inside main tire almost needs replacement.
S: Almost replaced left inside main tire.

 

P: Test flight OK, except auto-land very rough.
S: Auto-land not installed on this aircraft.

 

P: Something loose in cockpit.
S: Something tightened in cockpit.

 

P: Dead bugs on windshield.
S: Live bugs on back-order.

 

P: Autopilot in altitude-hold mode produces a 200 feet per minute descent.
S: Cannot reproduce problem on ground.

 

P: Evidence of leak on right main landing gear.
S: Evidence removed.

 

P: DME volume unbelievably loud.
S: DME volume set to more believable level.

 

P: Friction locks cause throttle levers to stick.
S: That's what they're for.

 

P: IFF inoperative.
S: IFF always inoperative in OFF mode.

 

P: Suspected crack in windshield.
S: Suspect you're right.

 

P: Number 3 engine missing.
S: Engine found on right wing after brief search.

 

P: Aircraft handles funny.
S: Aircraft warned to straighten up, fly right, and be serious.

 

P: Target radar hums.
S: Reprogrammed target radar with lyrics.

 

P: Mouse in cockpit.
S: Cat installed.

 

P: Noise coming from under instrument panel. Sounds like a midget pounding on something with a hammer.

S:Took hammer away from midget

 

encoding pet 14.6.2024 21:24

Tek što je prešao Atlantik, zrakoplov je doživio manji tehnički problem, pa ga je posada okrenula nad obalama Sjeverne Amerike i vratila natrag na Heathow.

 

da nisu mozda vrata otpala?

 

Putnicima su osigurani smještaj i novi letovi, ali vjerojatno je malo tko od njih bio zadovoljanšto se nakon devet sati leta i prevaljenih 7.400 kilometara, umjesto na destinaciji u Houstonu, našao tamo odakle su i krenuli – u Londonu.

 

putnici sretni da su sletjeli. Kad letis beoingom, aerodrom unaprijed obavijesti tvoje emergency kontakte da mogu pripremit ostavinsku raspravu kad avion poleti

Ajar ned 16.6.2024 10:07

addendum: a nu, budale. ako je već preletio 4000 km (i natrag još toliko!), mogao je još parsto tamo do nekog aerodroma i ne bi mu kruna s glave vrata s trupa otpala. ovo što su učinili je čist i nepatvoren birokratski idiotizam. sva sreća pa "problem" (koji?) nije bio toliko opak, jer bi se, kreteni, zroktali u ocean bauljajući po nebesima. 

Ivan(4) ned 16.6.2024 13:19

Avionu se dogodio tehnički problem zbog kog je posada odlučila da prekine let i umesto toga izabrala da se avion preusmeri na aerodrom

  1. koji je u trenutku donošenja odluke bio udaljeniji nego prvobitno odredište
  2. zbog kojeg je trebalo preleteti okean

Zaključak: s*ebali su blizu 300 ljudi koji su im kolektivno uplatili preko pola miliona funti (sad gledao, karta do Houstona u jednom smeru ekonomskom klaso kod BA košta 2200 funti) jer nisu hteli da plate otklanjanje nekog banalnog kvara na avionu nešto više nego što bi ih to koštalo u Britaniji.

Stric_Jura ned 16.6.2024 13:44

i letjeli preko ogromne vodene površine nadajuć se da mali tehnički kvar neće eskalirati u veliko sranje...

 

baš pametno....

 

uostalom nisu li letjeli zlosretnim Boeingom u njegovu domovinu, pa bi valjda bilo i tehničara tamo za popraviti ga?

 

ali svaka kurva zna svoju cijenu, pa tako...dragi putnici, danas niste najebali, samo ćette se načekati...

Old Iggy ned 16.6.2024 15:35
Stric_Jura kaže...

 

uostalom nisu li letjeli zlosretnim Boeingom u njegovu domovinu, pa bi valjda bilo i tehničara tamo za popraviti ga?

Kompanije servisiraju tamo gdje im odgovara, obično u svojim centrima, ne uvijek tamo gdje ima servisa.

 

Zna li se uopće što je bilo?

Ivan(4) pet 5.7.2024 15:06

Hm, da, vezano za udaljenost si u pravu. Ok, imao je letelicu sa navodno dovoljno ozbiljnim problemom da je odlučio ne ići još ~4000km do konačnog odredišta. Umesto toga, leteo je skoro 4000km preko okeana. Ima smisla.

Stric_Jura pet 5.7.2024 15:21
ludi kekec kaže...

čini se da ovdje nitko ne zna kako izgleda globus.

avionu nije falilo "malo" do cilja - bio je točno NA POLA PUTA. možda čak i malkice manje...

 ma bravo znaš što je ortodroma...

 

a sad objasni kako je sigurno letjeti iznad sjevernog Atlantika a ne spustiti se na neki aerodrom na Newfoundlandu ?