Thinker pet 24.5.2024 07:18

To je pitanje čiste povodljivosti. Sjetimo se djedica i bakica koji u crkvi slušaju "propovjed" u kojoj im se sugerira glasanje za određenu zločinačku organizaciju, što navedeni slušatelji uredno u većoj ili manjoj mjeri odrade na izbornom glasovanju. Isto tako ima ljudi koji uredno nasjednu na reklame za kojekakve gluposti, tipa tonik koji potiče rast kose, uklanja žuljeve i smanjuje nadutost crijeva, pa će ga kupiti bez puno razmišljanja.

Mislite li da je negdje drugdje u svijetu drugačija situacija? 

gpd pet 24.5.2024 10:24

80% ljudi u RH dio su hranidbenog lanca i glasati će za one koji su već na vlasti, (ako izađu na izbore),

ostalih 20% se možda i može pridobiti nekakvom medijskom /  facebook / instagram kampanjom.

 

EDIT:

Što je bilo s onom izjavom da "netko želi hakirati izbore u RH?" (o kojoj je pisala i Mreža [link]), zna li se što?

 

Gebirgs pet 24.5.2024 13:01

 

Ljudi mijenjaju politicke opcije ili iz koristi, razocaranja (pa biraju ili manje zlo ili dijametralno suprotnu opciju "iz dispeta" kako je rekao stanoviti glavonja).

 

Da bi promijenio politicko misljenje radi bilo cega na Zuccovoj platformi iluzija i prevara, ne bas. Dapace, cak ni domaci krugovali i news portali u vlasnistvu masonskih ucenika (pic very related) trebaju biti vrlo uzeti s zrnom soli. Sve po cemu se jako pljuje treba promisliti zasto se to toliko radi. Vide se kampanje napada u valovima na ljude ili drzave koje smetaju iz nekih razloga.