
Prodaja električnih vozila usporila, nadmašili ih
Vezano uz: Prodaja električnih vozila usporila, nadmašili ih


Nije taj Tim Jabucica glup ha?

vuce za sobom praznu bateriju i cijeli elektricni powertrain.
Usudio bih se reći da ne znaš kako hybrid radi posebno Toyotin

Isto je stvar sto je hrpa tih "ECO" vozila službeno i vozača boli kurki kak će ga voziti...

vuce za sobom praznu bateriju i cijeli elektricni powertrain.
Usudio bih se reći da ne znaš kako hybrid radi posebno Toyotin
Dobro kaze, jer misli za plug-in hibrid i totalno je u pravu covjek, ako ga ne punis obican benzinac vuce puno kg bezveze i trosi gro goriva, ako je sluzbeni auto, puca ti frula za to. Obican hibrid je druga prica.

vuce za sobom praznu bateriju i cijeli elektricni powertrain.
Usudio bih se reći da ne znaš kako hybrid radi posebno Toyotin
Dobro kaze, jer misli za plug-in hibrid i totalno je u pravu covjek, ako ga ne punis obican benzinac vuce puno kg bezveze i trosi gro goriva, ako je sluzbeni auto, puca ti frula za to. Obican hibrid je druga prica.
Ne znam za druge ali Prius se puni tokom vožnje.

Da, komentari su ovdje za plug-in hibride koji imaju mogucnost voznje i samo na struju, veću bateriju imaju od klasičnog hybrida kao sto je Prius.

I oni se pune ali opet govorim o Toyot Plug-in Priusu plus prodavać mi se potrgao objasniti kako cijeli taj mehanizam radi. Evo nakon 53k km diskovim su mi nimalo potrošeni.

Naglasio sam da ovo vrijedi za plug-in hibride... a Mild hibridi isto nisu neka sreca. Imaju mrvicu nizu potrosnju od obicnih benzinaca, ali nista sto bi mogli nazvati mjerljivim pomakom u smanjenju zagadjenja.
Kod mild hibrida baterija se puni za vrijeme voznje, ali isto tako vi za sobom kao i kod plug-in hibrida za sobom vucete cijeli powertrain i nesto manju bateriju. Koliko god ona pomogne benzinskom motoru smanjiti gorivo pri manjim brzinama, toliko mu odmogne jer nadodaje znatnu masu vozilu ukupno gledano. Ukratko, po meni mild i plug-in hibridi imaju jako malo smisla za vecinu ljudi. Kupite ili neki stedljivi benzinac ili efikasni BEV ako vam je do male potrosnje.

Hibridi su najgore od oba svijeta, zalosno je da prodaja hibrida ide prema gore.
Ne zbog hibrida kao takvih, nego zbog toga sto vecina ljudi ne zeli koristiti hibride onako kako su zamisljeni, tj. nitko ih ne zeli puniti.
I onda imamo situaciju da se ljudi voze s plug-in hibridima (pogotvo na racun firme sa sluzbenim autima) a da ih uopce ne pune jer im je tlaka. Na taj nacin umjesto da imamo benzinca ili cisti baterijski elektricni automobil, mi imamo oba svijeta u kojem samo benzinski odradjuje posao, i vuce za sobom praznu bateriju i cijeli elektricni powertrain. Na taj nacin emisije i zagadjenje postaju daleko gori nego da ste kupili samo benzinca.
Ovdje je to jako lijepo objasnjeno na primjeru Njemacke (koja btw ima jako velik broj brzih DC punjaca od 250-350kW)
https://www.youtube.com/watch?v=ly5ncR7uRG4&ab_channel=OutofSpecReviews
Netko tko kupi plugin hibrida, kupio ga je ciljano. I poanta toga jest da ga puni. A uzimanje u obzir službene aute nema nikakvog smisla. Službenog voziš kao da nema sutra i zaboli te za bilo što :D
I trentno je najelegantnije rješenje pogotovo za one koji putuju na većim relacijama i ne želče dobiti slom svaki put kad idu na put

Ako neka obitelj ima samo jedan auto i ako ih pune kako spada - onda još i imaju smisla, ali ako su 2 auta u obitelji - kupi jedan ICE i jedan BEV i imaš rješenje za sve. Hybridi su srednja žalost od ukupne kombinacije.

Kupio sam plugina i mogu reći da je super stvar. Eno ga stoji u servisu dva mjeseca jer je riknula baterija a nestašica je u proizvodnji. Ali dok sam ga vozio trošio je cca 3€ struje na 100km gradske vožnje, na kućnoj utičnici, preko noći. Auto je star tri godine i ima 37 tisuca km.

"Prosječna cijena na američkom tržištu prošle godine bila je 63 tisuće dolara, da bi sada pala na nešto više od 60.500 dolara, ne uključujući porezne olakšice."
"Prosječna cijena hibrida stabilizirala se na otprilike 42 tisuće dolara."
i onda nekome treba objašnjavati zašto ev bez poticaja i revolucije baterija ne može uspjeti...
cijena ziher nije razlog, vjerojatniji razlog je što prosječan čovjek baca drkicu na dizel i benzin.
https://www.index.hr/auto/clanak/drastican-pad-prodaje-novih-elektricnih-automobila-u-njemackoj/2537960.aspx
svaka slučajnost s padom prodaje i ukidanjem poticaja je, naravno, slučajna.

Naglasio sam da ovo vrijedi za plug-in hibride... a Mild hibridi isto nisu neka sreca. Imaju mrvicu nizu potrosnju od obicnih benzinaca, ali nista sto bi mogli nazvati mjerljivim pomakom u smanjenju zagadjenja.
Kod mild hibrida baterija se puni za vrijeme voznje, ali isto tako vi za sobom kao i kod plug-in hibrida za sobom vucete cijeli powertrain i nesto manju bateriju. Koliko god ona pomogne benzinskom motoru smanjiti gorivo pri manjim brzinama, toliko mu odmogne jer nadodaje znatnu masu vozilu ukupno gledano. Ukratko, po meni mild i plug-in hibridi imaju jako malo smisla za vecinu ljudi. Kupite ili neki stedljivi benzinac ili efikasni BEV ako vam je do male potrosnje.
Imam i običnog hibrida i plug-in hibrida pa da stanem na kraj dezinformacijama.
Hibrid ne troši malo manje. Start/stop koji većina novih autiju ima je sranje za kreni-stani scenarije. Da se pomakneš 3m naprijed, ti pališ motor, postižeš određene okretaje i s dosta kašnjenja krećeš i onda opet gasiš motor. Struja to radi perfektno. Toyota Yaris hibrid troši 4L po jutarnjoj gužvi bez da ga pazim. Osim toga, laganije kočenje puni bateriju. Osjetiš na papučici u kojem trenutku regenerativno kočenje više nije dosta i diskovi se stišću. Em štediš kočnice em se za tu energiju kasnije voziš.
A plug-in hibridi kad se ne pune rade kao i mild hibridi. Pune se kočenjem i vožnjom samo do nekih 20-25% (bar moja Kia) i koriste struju za kretanje i sporu vožnju.
Jedino mjesto gdje se hibridi ponašaju isto kao oni s ICE motorima je autoput. Struja malo pomaže kod naglog ubrzanja ali to je to.

Vozim sluzbenog hibrida Yarisa (zadnja serija) i dizlo Citroen C4 iz 2016.
Yaris mi je mrak auto i mišljenja sam da sve što je struja mora biti mali auto, gradski nekakav tipa Yaris, C3, Twingo, sve veće nema smisla radi težine vozila.
Obitelji danas u pravilu imaju 2 auta i onaj "pomoćni" bi trebao biti mali strujić nekakav i taj šiba po gradu.
Nažalost mi u Hr gradovima imamo 80% dizelaša sa iščupanim dpf filterima umjesto strujića i super nam je.
Ali to sve znate i sory na offtopicu.

Vozim službenog Captura hibrida. Odličan auto, po gradu ništa ne troši, agilan, soud sustav bolji od B&O, ali s debilnom ergonomijom premalih kontrola na ekranu zbog kojih ću se kad tad sudarit. Ipak, na otvorenoj cesti priča se drastično mijenja pa se propije ko smuk. Definitivno bi ga odabrao za drugi auto u obitelji, isključivo za grad.

Naglasio sam da ovo vrijedi za plug-in hibride... a Mild hibridi isto nisu neka sreca. Imaju mrvicu nizu potrosnju od obicnih benzinaca, ali nista sto bi mogli nazvati mjerljivim pomakom u smanjenju zagadjenja.
Kod mild hibrida baterija se puni za vrijeme voznje, ali isto tako vi za sobom kao i kod plug-in hibrida za sobom vucete cijeli powertrain i nesto manju bateriju. Koliko god ona pomogne benzinskom motoru smanjiti gorivo pri manjim brzinama, toliko mu odmogne jer nadodaje znatnu masu vozilu ukupno gledano. Ukratko, po meni mild i plug-in hibridi imaju jako malo smisla za vecinu ljudi. Kupite ili neki stedljivi benzinac ili efikasni BEV ako vam je do male potrosnje.
Imam i običnog hibrida i plug-in hibrida pa da stanem na kraj dezinformacijama.
Hibrid ne troši malo manje. Start/stop koji većina novih autiju ima je sranje za kreni-stani scenarije. Da se pomakneš 3m naprijed, ti pališ motor, postižeš određene okretaje i s dosta kašnjenja krećeš i onda opet gasiš motor. Struja to radi perfektno. Toyota Yaris hibrid troši 4L po jutarnjoj gužvi bez da ga pazim. Osim toga, laganije kočenje puni bateriju. Osjetiš na papučici u kojem trenutku regenerativno kočenje više nije dosta i diskovi se stišću. Em štediš kočnice em se za tu energiju kasnije voziš.
A plug-in hibridi kad se ne pune rade kao i mild hibridi. Pune se kočenjem i vožnjom samo do nekih 20-25% (bar moja Kia) i koriste struju za kretanje i sporu vožnju.
Jedino mjesto gdje se hibridi ponašaju isto kao oni s ICE motorima je autoput. Struja malo pomaže kod naglog ubrzanja ali to je to.
Imas Toyotin pravi hibrid ili neki kvazi Suzuki ili koreanca koji stave 48V bateriju od laptopa i start stop? Ako je potonje, kupio si macka u vreci, hibrid koji nije hibrid i pokusaj da ostali proizvodjaci prodaju na hvalospjevima Toyote i hibrida. Tako zvani Mild hibridi. Toyota je prvi i pravi Full hibrid.
Toyotini hibridi, obicni, ne da samo manje (usudio bi se reci i malo) trose nego su dugovjecni i ne zahtijevaju toliko odrzavanja.

blagi hibrid je "turbo" bez kašnjenja, i služi za smanjenje potrošnje pri ubrzavanju, kada se najviše troši benzin...
na Suzukiju je ex 12 V, sada 48 V sustav dodao 22 kg na standardni Swift/Ignis/S-Cross...
i isplati se jer skinuti potrošnju s 4.8 na 4.4 l/100 km na Swiftu/Ignisu je uspjeh, za cca 500 € nadoplate, uz brži odziv...
nema 100 kg bateriju nego cijeli sustav je upola lakši od standardne Tik-Tokerice...
da ne govorimo da na jačim autima je elektromotor opostavljen na mjenjač:
https://www.magna.com/docs/default-source/powertrain-storyboards/dct/product_storyboards_ts_hdt_7hdt400.pdf?sfvrsn=2615a_2
dakle 400 Nm trenutno isporučivo na izlazu prema kotačima...
sve drugo je isto, ovjes, mjenjač (iza EM)...
puni se pri kočenju ili kad MUS radi "prejako", a koristi se i pri "jedrenju", tj. održavanju brzine...
dakle jeftin način da se poveća iskoristivost MUS-a, smanji potrošnAj bez diranja ostatka auta i otežavanja ga (što bi tražilo drugi ovjes recimo)

Šta si provalio i ostao živ, evo išao spojiti novu Corollu i nema kabela, a hybrid je.

Nema spajanja kablova, na guranje je, ubaci u drugu i pusti nakon što nalo ubrza. Daj adresu ako treba pomoć.

Yaris mi je mrak auto i mišljenja sam da sve što je struja mora biti mali auto, gradski nekakav tipa Yaris, C3, Twingo, sve veće nema smisla radi težine vozila.
Obitelji danas u pravilu imaju 2 auta i onaj "pomoćni" bi trebao biti mali strujić nekakav i taj šiba po gradu.
Nažalost mi u Hr gradovima imamo 80% dizelaša sa iščupanim dpf filterima umjesto strujića i super nam je.
Ali to sve znate i sory na offtopicu.
i iz istog se razloga, jer svaka obitelj mora imati dva auta, danas u zagrebu ne možeš mrdnut nikamo u razdobljima od 7-9 i 15-17, i to sam još optimistično rekao. sjedio u strujiću ili ne, u to doba nećeš nikamo doći. zato treba kupiti još automobila, to će riješiti prometne probleme.

Nije cijela Hrvatska Zagreb, ima nas i iz drugih gradova.

Hibridi su najgore od oba svijeta, zalosno je da prodaja hibrida ide prema gore.
Ne zbog hibrida kao takvih, nego zbog toga sto vecina ljudi ne zeli koristiti hibride onako kako su zamisljeni, tj. nitko ih ne zeli puniti.
I onda imamo situaciju da se ljudi voze s plug-in hibridima (pogotvo na racun firme sa sluzbenim autima) a da ih uopce ne pune jer im je tlaka. Na taj nacin umjesto da imamo benzinca ili cisti baterijski elektricni automobil, mi imamo oba svijeta u kojem samo benzinski odradjuje posao, i vuce za sobom praznu bateriju i cijeli elektricni powertrain. Na taj nacin emisije i zagadjenje postaju daleko gori nego da ste kupili samo benzinca.
Mnoge firme imaju nekakav green policy pa uzimaju PHEV (ili BEV). Instaliraju punjač na tvoje parkirno mjesto pred uredom, i opet ne da ti se spajat jer na kraju ionako to ne ide iz tvog džepa. Za korisnika je to gubitak vremena, a na benzinsku ćeš svratit u svakom slučaju.

Hibridi su najgore od oba svijeta, zalosno je da prodaja hibrida ide prema gore.
Ne zbog hibrida kao takvih, nego zbog toga sto vecina ljudi ne zeli koristiti hibride onako kako su zamisljeni, tj. nitko ih ne zeli puniti.
I onda imamo situaciju da se ljudi voze s plug-in hibridima (pogotvo na racun firme sa sluzbenim autima) a da ih uopce ne pune jer im je tlaka. Na taj nacin umjesto da imamo benzinca ili cisti baterijski elektricni automobil, mi imamo oba svijeta u kojem samo benzinski odradjuje posao, i vuce za sobom praznu bateriju i cijeli elektricni powertrain. Na taj nacin emisije i zagadjenje postaju daleko gori nego da ste kupili samo benzinca.
Mnoge firme imaju nekakav green policy pa uzimaju PHEV (ili BEV). Instaliraju punjač na tvoje parkirno mjesto pred uredom, i opet ne da ti se spajat jer na kraju ionako to ne ide iz tvog džepa. Za korisnika je to gubitak vremena, a na benzinsku ćeš svratit u svakom slučaju.
Kada bi bilo slično kao s adblueom, tipa - vaš auto se neće pokrenuti ako je kapacitet baterije ispod 25%, možda bi stvar i imala smisla.

naravno. smanjenje zagađanje je najpotrebnije u velikim gradovima, a onda se u njima praktično propagira posjedovanje dva automobila, umjesto rješavanje prometnih problema sistemskim pristupom koji bi javni prijevoz učinili poželjnom opcijom.
Hibridi su najgore od oba svijeta, zalosno je da prodaja hibrida ide prema gore.
Ne zbog hibrida kao takvih, nego zbog toga sto vecina ljudi ne zeli koristiti hibride onako kako su zamisljeni, tj. nitko ih ne zeli puniti.
I onda imamo situaciju da se ljudi voze s plug-in hibridima (pogotvo na racun firme sa sluzbenim autima) a da ih uopce ne pune jer im je tlaka. Na taj nacin umjesto da imamo benzinca ili cisti baterijski elektricni automobil, mi imamo oba svijeta u kojem samo benzinski odradjuje posao, i vuce za sobom praznu bateriju i cijeli elektricni powertrain. Na taj nacin emisije i zagadjenje postaju daleko gori nego da ste kupili samo benzinca.
Ovdje je to jako lijepo objasnjeno na primjeru Njemacke (koja btw ima jako velik broj brzih DC punjaca od 250-350kW)
https://www.youtube.com/watch?v=ly5ncR7uRG4&ab_channel=OutofSpecReviews