
Započinje mapiranje Zagreba za projekt robotaksija
Vezano uz: Započinje mapiranje Zagreba za projekt robotaksija


Majstor je dobio 180 milijuna Eura javnog novca. Da bi tim novcem na kraju kupio rješenje neke druge tvrtke i još probio sve rokove. Da ne spominjem sve ostalo besplatno što mu je ova država i partija dala.

Možda se udruže sa znatno iskusnijim konzumentima državnog novca - HŽ - pa naprave autonomne vlakove :-)
Vlakovi imaju puno više tunela koje treba obojati.

pripada VW koncernu, a vozi Toyote :)

Majstor je dobio 180 milijuna Eura javnog novca. Da bi tim novcem na kraju kupio rješenje neke druge tvrtke i još probio sve rokove. Da ne spominjem sve ostalo besplatno što mu je ova država i partija dala.
more or less tako je. Dobio novce kojim je kupio vec gotovu tehnologiju, pojednostavljeno gledano "ugraditi ce mape unutra", i onda proizvesti nesto sto nece nikada biti funkcionalno osim kao kakvog koncept koji radi u strogo kontroliranim uvjetima.

Možda probati detaljno mapirati jedan kvart, pa probati vozila unutar njega, bez da ikoga pogaze, pregaze ili razbiju nešto, pa onda jurišati na cijeli grad.
OK, znam da je moja ideja štreberska, i ne razmišljam out of the box, no što ću sj...alo me klasično školovanje i preveliko iskustvo (znači prestar)

Možda probati detaljno mapirati jedan kvart, pa probati vozila unutar njega, bez da ikoga pogaze, pregaze ili razbiju nešto, pa onda jurišati na cijeli grad.
OK, znam da je moja ideja štreberska, i ne razmišljam out of the box, no što ću sj...alo me klasično školovanje i preveliko iskustvo (znači prestar)
U Heilbronnu, jedno od najprometnijih raskrizja(Hafenstraße), je "poligon" za autonomnu voznju, ako "svabe" vjeruju u to, mogu i Hrvati
Naravno, slazem se s tvojom tvrdnjom

nije li to prekrasno: umjesto reorganizranja, sanacije i proširenja usluga javnog prijevoza (za čime se vapi desetljećima), brdo love dati nekakvom luftbrenzerskom maglodilerskom gelipteru, da se igra s autićima u ionako vozilima pretrpanom gradu, čija infrastruktura to ne može podnijeti. i to vi zovete homo sapiens?!

nije li to prekrasno: umjesto reorganizranja, sanacije i proširenja usluga javnog prijevoza (za čime se vapi desetljećima), brdo love dati nekakvom luftbrenzerskom maglodilerskom gelipteru, da se igra s autićima u ionako vozilima pretrpanom gradu, čija infrastruktura to ne može podnijeti. i to vi zovete homo sapiens?!
Odosmo u off-topic, no Cluj-Napoca (Rumunjska) grad sa manje od 300.000 stanovnika (411.000 sa širom okolicom) počinje graditi metro koji će u konačnici imati 19 stanica i to finansiran dijelom preko EU/Rumunjskih fonda za oporavak (nešto mi poznato ), a nama je krajnje dostignuće u srednjoeuropskoj "metropoli" iliti "malom Beču" najaviti produženje tramvajske pruge u budućem produžetku Sarajevske ulice (bez ikakvog čvrstog roka). Kad sam ovo pročitao onda sam zaključio da smo stvarno vukoj..ina i u odnosu na istok prema koje se s prijezirom odnosimo.
Imamo gotove željezničke pruge kroz grad no nismo u stanju na njima organizirati javni prijevoz u prsten, češće i sa više stajališta.
Ne, mi sve preskačemo i svakoga od nas na posao/školu/plac/tvornicu robotaxija... vozi taksi bez vozača .

nije li to prekrasno: umjesto reorganizranja, sanacije i proširenja usluga javnog prijevoza (za čime se vapi desetljećima), brdo love dati nekakvom luftbrenzerskom maglodilerskom gelipteru, da se igra s autićima u ionako vozilima pretrpanom gradu, čija infrastruktura to ne može podnijeti. i to vi zovete homo sapiens?!
Odosmo u off-topic, no Cluj-Napoca (Rumunjska) grad sa manje od 300.000 stanovnika (411.000 sa širom okolicom) počinje graditi metro koji će u konačnici imati 19 stanica i to finansiran dijelom preko EU/Rumunjskih fonda za oporavak (nešto mi poznato ), a nama je krajnje dostignuće u srednjoeuropskoj "metropoli" iliti "malom Beču" najaviti produženje tramvajske pruge u budućem produžetku Sarajevske ulice (bez ikakvog čvrstog roka). Kad sam ovo pročitao onda sam zaključio da smo stvarno vukoj..ina i u odnosu na istok prema koje se s prijezirom odnosimo.
Imamo gotove željezničke pruge kroz grad no nismo u stanju na njima organizirati javni prijevoz u prsten, češće i sa više stajališta.
Ne, mi sve preskačemo i svakoga od nas na posao/školu/plac/tvornicu robotaxija... vozi taksi bez vozača .
Da u ZG izgradiš metro kamenjari bi ga koristili za auto prijevoz, kao što sad koriste pruge. Ili bi upalili sva četri na ulazu u metro i otišli na gorki pelinkovac.

Što nije jeftinije nabaviti tesle, uključiti autopilot i za svaki slučaj postaviti nepalca u svaku koji će stisnuti kočnicu ako bude potrebno?

To je plan B

pripada VW koncernu, a vozi Toyote :)
Pa zna on s kojom markom ce imat najmanje problema :P

Rimac mapiranje cca. 2018. s Renault Scenicom:
Rimac mapiranje cca. 2021. s Kiom Stinger:
Rimac mapiranje 2024. s Toyotom Yaris:
lol, svidja mi se kako su mjesta za reklamu na automobilima ostala prazna... ne zele provocirati i nadaju se da ce sve pasti u zaborav :)