ihush pet 19.1.2024 12:58

-da, trebali bi.. dok bug tad u potpis stavi sebe (nema autora).. i da, nije jasno zašto to ne označe odgovarajuće, vjerojanto je ovako skuplja tarifa oglašivaća-reklame (prikriveno).

-no za kršenje zakona je potrebna i volja tako tumačiti reklamu.. tj siva zona ili što je zavaravajuće u reklami? sama reklama je dozvoljena a prikrivenost ili zavaravanje nije jednostavno za dokazivanje-tužbu, pogotovo kad zakonodavac nema volje tako tumačiti zakon a sud je u tihom štrajku pa bilo koji predmet ne bi stigao na ročište godinama...

Eshol pet 19.1.2024 13:58

"A bilo je izazova i komičnih situacija poput one kada se iza mene stvorila kolona jer sam se među rijetkima pridržavao propisanog ograničenja brzine."

 

Ako je ovo istina, debil stvara kolonu na cesti - stvara hrpu nervoznih vozača i time direktno ugrožava promet. Propisana kazna za to je 130 eura, ne znam zašto se to kod nas više ne kažnjava.

Ezio pet 19.1.2024 14:03
Eshol kaže...

"A bilo je izazova i komičnih situacija poput one kada se iza mene stvorila kolona jer sam se među rijetkima pridržavao propisanog ograničenja brzine."

 

Debil stvara kolonu na cesti - stvara hrpu nervoznih vozača i time direktno ugrožava promet. Propisana kazna za to je 130 eura, ne znam zašto se to kod nas više ne kažnjava.

Svakom ide na živce vožnja iza sporog vozača ali ako se držao propisanog ograničenja, čovjek je u pravu. A debili smo mi koji mu psujemo ili ga pretičemo u opasnim okolnostima.

Eshol pet 19.1.2024 15:15
Ezio kaže...
Eshol kaže...

"A bilo je izazova i komičnih situacija poput one kada se iza mene stvorila kolona jer sam se među rijetkima pridržavao propisanog ograničenja brzine."

 

Debil stvara kolonu na cesti - stvara hrpu nervoznih vozača i time direktno ugrožava promet. Propisana kazna za to je 130 eura, ne znam zašto se to kod nas više ne kažnjava.

Svakom ide na živce vožnja iza sporog vozača ali ako se držao propisanog ograničenja, čovjek je u pravu. A debili smo mi koji mu psujemo ili ga pretičemo u opasnim okolnostima.

 Svatko tko stvara kolonu čini prometni prekršaj koji se sankcionira sa 130 eura. Na prvom slobodnom ugibalištu vozilo se mora maknuti kako bi propustilo kolonu.

Old Iggy pet 19.1.2024 15:21
Eshol kaže...

 Svatko tko stvara kolonu čini prometni prekršaj koji se sankcionira sa 130 eura. Na prvom slobodnom ugibalištu vozilo se mora maknuti kako bi propustilo kolonu.

Nema prekršaja ako vozi po ograničenju. Samo ako vozi sporije.

Ezio pet 19.1.2024 15:40
Eshol kaže...
Ezio kaže...
Eshol kaže...

"A bilo je izazova i komičnih situacija poput one kada se iza mene stvorila kolona jer sam se među rijetkima pridržavao propisanog ograničenja brzine."

 

Debil stvara kolonu na cesti - stvara hrpu nervoznih vozača i time direktno ugrožava promet. Propisana kazna za to je 130 eura, ne znam zašto se to kod nas više ne kažnjava.

Svakom ide na živce vožnja iza sporog vozača ali ako se držao propisanog ograničenja, čovjek je u pravu. A debili smo mi koji mu psujemo ili ga pretičemo u opasnim okolnostima.

 Svatko tko stvara kolonu čini prometni prekršaj koji se sankcionira sa 130 eura. Na prvom slobodnom ugibalištu vozilo se mora maknuti kako bi propustilo kolonu.

 Možda ako je riječ o plenkovićevoj koloni sa božićnim lampicama

Damir22 pet 19.1.2024 16:28

kao pravi informaticki lider, bug je sve ispostovao - imamo rijeci poput "aplikacija, mobilno, playstation".....

 

sve ostalo je zesci bullshit..... najbolji? na hrvatskim cestama....da, od ostalih koji su instalirali tu debilanu....

 

prouciti sto znaci pojam najbolji u necemu.....

dejo6 pet 19.1.2024 16:59

Ta aplikacija ništa ne mjeri kako treba. Imao sam to aktivirano dok sam koristio laqo osiguranje, pa mi je stalno govorilo da imam nagla ubrzanja ili usporavanja i prekoračenja brzine, koliko god ja pazio i sporo vozio.

ajimerej pet 19.1.2024 19:42

dejo6 upravo tako, to uopće nije precizno, sve ovisi kakav GPS ćip ima mobitel, uglavno skuplji mobiteli imaju bolji GPS. Također treba znati da je preciznost GPS-a cca 5m, a softver to izgladi da ispadne ravna crta po cesti (tu dolazimo do onoga jeftin GPS ćip lošiji softver, lošiji signal...) , ali među drvećem i visokom zgradama GPS signal je lošiji i tada te satealiti gube pa na karti tvoj signal skakuće i izvan ceste.

I kako sad neka aplikacija izračuna tko je najbolji vozač uz sve ovo?

nsoul pet 26.1.2024 06:58
ajimerej kaže...
dejo6 upravo tako, to uopće nije precizno, sve ovisi kakav GPS ćip ima mobitel, uglavno skuplji mobiteli imaju bolji GPS. Također treba znati da je preciznost GPS-a cca 5m, a softver to izgladi da ispadne ravna crta po cesti (tu dolazimo do onoga jeftin GPS ćip lošiji softver, lošiji signal...) , ali među drvećem i visokom zgradama GPS signal je lošiji i tada te satealiti gube pa na karti tvoj signal skakuće i izvan ceste.

I kako sad neka aplikacija izračuna tko je najbolji vozač uz sve ovo?

 Nema veze GPS s tim. Ako mi gmaps i slične aplikacije prikazuju na Pixel 6 u km točno brzinu, onda je čip ok. Očito je problem u aplikaciji.

Meni prikazuje prekoračenje 15%, a najveću brzinu 130kmh.

Kao prvo ne vozim po autoputu pa nemam gdje voziti 130, a ako oni to s corsom 45kw postignu po staroj cesti svaka im čast 🤣

ajimerej sub 27.1.2024 09:41

Nsoul dobro, u Pixel mobitelu je dobar gps. Ima x primjera gdje je gps čipset loš što sigurno ne pridonosi pouzdanosti ove aplikacije uz problem koji si naveo za brzinu i softver apl.
Viđah i na entry garmin satovima neprecizan gps kao i greške visinomjera za nemalih 100m. Da ne ispadne da blatim garmin, skuplji i elitni modeli su im iznimno precizni.

Vampir001 pet 2.2.2024 00:18

Još jedna reklama za LAQO. Može broj vozača koji je koristio tu (nepreciznu) aplikaciju? Zašto neko drugo osiguranje sa sličnom aplikacijom ne bi proglasilo da je od 56 vozača (karikiram) koji su koristili aplikaciju jedan pobijedio i da je on najsigurniji vozač na hrvatskim cestama?