hudo sri 3.1.2024 17:40

Tresla se brda rodio se mis. 

Mislim da Bethesda ima 10x vise ljudi u marketingu nego razvoju same igre. 

 

Ja sam nekako jedva izdrzao 15-20 sati, jer je ekipa govorila da igra postaje puno bolja nakon 10-20 igranja ili tako nesto. Ne postaje, nije problem u zanimljivosti igre, prica je sasvim ok, nego u "rascjepanom" dozivljaju igranja zbog konstantnog ucitavanja za i najmanje gluposti (ulazak u prostoriju), gotovo nikakvog osjecaja putovanja svemirom i istrazivanja planeta, neimanja karte, al ajde tu kartu mogu lako i fixat, al za ostalo mi se cini da im treba rewrite cijelog enginea ili prelazak na UE 5 il slicno. 

Igrao dzabe preko Game Passa, inace bi bio jaaako ljut na bacene pare. 

syncmaster245b sri 3.1.2024 18:35
ZovemseZoranidolazimizRijeke kaže...

Jesu li to oni gameri što provedu 850 sati u igri pa napišu "uhh ova igra jednostavno nema puno sadržaja"...?

 Da da.

 

Upravo u tu izjavu sam se uvjerio na Elite Dangerous, gdje majstor upravo to izjavio nakon ~1200 sati igranja.

memulica sri 3.1.2024 22:00

Sve je rečeno na internetu odma po izlasku igre:

 

Space game without space.
Exploration game without exploration.
RPG without dialogues and role-play system.
Good fallout 4 mod, bad game

 

 

Usput sad me je strah što će biti sa Elder Scrolls 6. Ako to zas*ru, mogu odma zatvoriti firmu.

 

 

 

 

DuxCro sri 3.1.2024 23:12

Igrao sam nekih 20-ak sati. Nisam previše istraživao. Neke grafičke modove sam instalirao sa kojima puuuuno ljepše igra izgleda. Pogotovo LUT mod koji miče užasni filter boja. Ali odgađam igranje dok Bethesda ne završi igru. Jer stvarno nije završena. Dodat će vozila, neke promjene u načinu putovanja, survival mehanike itd. Bit će super na kraju nakon hrpe patcheva i modova.

Zeolit čet 4.1.2024 02:27

Prvih 20 godina (od konca 80ih) igre su bile većinom zanimljive, originalne, maštovite, pametne i svake godine praktički sve bolje. Autori su imali svježinu, ideju i volju. Danas, tu negdje od 2010. igre postaju sve lošije i dosadnije. Ima iznimki, ali one nažalost potvrđuju pravilo. Zanos, energija i raspoloženje važni su u svakom radu i kreaciji, pa ako toga nema dobijete poluprazni, poludovršeni proizvod poput Starfielda. Game industrija danas doslovno štanca igre, po šabloni ili jednostavno kopira i reciklira postojeće. Igre kao da rade roboti a ne ljudi. Puno toga je odrađeno šablonski, predvidivo i bezidejno. A uz to nerijetko je primjetno i mentalno stanje scenarista i redatelja (melankolija popraćena frustracijom i začinjena woke glupostima) . Mislim da game industriji pod hitno treba reset na početne postavke i svježa, zdrava krv ako želimo dobro sebi i budućim generacijama.

Hexfire čet 4.1.2024 06:49
Zeolit kaže...
Prvih 20 godina (od konca 80ih) igre su bile većinom zanimljive, originalne, maštovite, pametne i svake godine praktički sve bolje. Autori su imali svježinu, ideju i volju. Danas, tu negdje od 2010. igre postaju sve lošije i dosadnije. Ima iznimki, ali one nažalost potvrđuju pravilo. Zanos, energija i raspoloženje važni su u svakom radu i kreaciji, pa ako toga nema dobijete poluprazni, poludovršeni proizvod poput Starfielda. Game industrija danas doslovno štanca igre, po šabloni ili jednostavno kopira i reciklira postojeće. Igre kao da rade roboti a ne ljudi. Puno toga je odrađeno šablonski, predvidivo i bezidejno. A uz to nerijetko je primjetno i mentalno stanje scenarista i redatelja (melankolija popraćena frustracijom i začinjena woke glupostima) . Mislim da game industriji pod hitno treba reset na početne postavke i svježa, zdrava krv ako želimo dobro sebi i budućim generacijama.

 Pa kad igrači uporno kupuje non stop iste igre. Sami smo si krivi za trenutnu situaciju. I dalje ima više nego dovoljno originalnih i maštovitih naslova da si popuniš godinu, ali je puno teže doći do izražaja jer je cijelo tržište zasićeno sa brojem novih igara. Samo na Steamu je u 2023. objavljeno 14.000 igara. Ali polako i sigurno se urušava trenutni AAAA model, samo šteta što je hrpa ljudi izgubila posao u proteklih 12 mjeseci. Treba flopati još pokoji live service i Ubisoft singleplayer open world bullshit pa će doći nekome iz guzice u glavu. 

Hexfire čet 4.1.2024 13:50
Antropofob kaže...

Strašna je pomisao da bi ta abominacija dobila "RPG of the Year" nagradu da Larian nije spasio stvar.

 To znaš ili pretpostavljaš? Ne znam objavljuju li osvojeni postotak glasova po igri. Prije bih se kladio na Sea of stars da bi dobio.