Q-Tip pon 29.5.2023 14:27

Dakle, ovo je tragično. Nisam iz ZG, ali mi je posao između ostalog i izrada mobilnih aplikacija. Ovo je izgleda dizajnirao netko u Wordu i za to dobio paprene pare, kako to već ide kod nas. Pa da ovo nitko nije pogledao i rekao "jebote izgleda kao zadnje smeće". Jesu li ljudi koji to rade ikad vidjeli ijednu mobilnu aplikaciju?

 

I onda ponosno gradonačelnik predstavlja nešto što dizajnom podsjeća na pretpovijest. Koja smo mi banana država...

PzKpfw pon 29.5.2023 15:30

 

 

Eh, baš probao app na mobu...al ne radi im validator za šifre. Isto tako i na portalu.

Na mobu app je "ZET", a portal se zove "Moj ZET".

 

Zakaj puštate stvari u produkciju, prije testiranja???

kunof00 pon 29.5.2023 15:44

Pa ima tu posla... uz korištenje EU fondova, više su se orijentirali na analitiku i eventualno korištenje mikrofona na korisnikovom mobitelu:P

 

BLah aplikacija, ionako je veći problem sam zet i njihove pametne odluke, neodržavanje i čistoća tramvaja.

Još uvijek je jednostavnije kupiti onu jeftinu 30minutnu papirantu.. ako baš moraš u zagušljivi tramjvaj gdje klima skoro nikada ne radi, koji se ne pere često, druženje s vozačem koji je možda od onih koji voze utrke u zavojima (ili njegov prijatelj tzv. red light catcher koji staje na i hvata svako crveno svjetlo), ili proučiti generaciju putnika koja jede čevepe/kebab (uglavnom nešto aromatično i smrdljivo da se lakše širi zrakom tramvaja) u hodu i u tramvaju.

 

sbcreation pon 29.5.2023 19:00

Sami vozaci i cistacice ne mogu biti nikako krivi za navedeno. Imaju kronican manjak radnika s dna piramide a s druge strane na vrhu ogroman broj koji bere vrhnje. Kad imas 2, 3 uredska moljca koji vise na jednom vozacu vrlo je jednostavno vidjeti koliko je sati. 

S druge strane postoji veliki problem neplacanja karata u javnom prijevozu. Isti ti uredno placaju karte privatnim auto prijevoznicima i ne usude se zucnuti ako se zele voziti, a kad je zet  u pitanju onda ima ona javna "nek se napuse, kartu ne kupujem". 

Za putnike... osnove kulture bi se trebale podrazumijevati same po sebi.  No i tu imas problem da recimo osoba koja radi u građevini vrlo vjerovatno smrdi na povratku s posla i nema sanse da mirise na ruže nakon 10 satne smjene kopanja na suncu. I jednostavno  ne mozes kriviti osobu za to. Ona je toga vrlo vjerovatno svjesna i bez proniciljivih i pametnih doskocica suputnika.

Aplikacija kao aplikacija... otužna. Dakle kriviti vrh a ne obicne radnike.

Inovator pon 29.5.2023 21:55

Mene samo zanima tko i na temelju cega odredi cijenu takve aplikacije.
Nisam jos vidio da je neki softver drzava platila.u realnim okvirima, vec sve 10x vise. A sve rade tvrtke u vlasnistvu ili sprezi s vladajucim rezimom. Mogli su ostaviti ono sa SMSom i zdravo.
Gadi mi se to sve i zbilja nikog ne treba cuditi sto ljudi odlaze odavde. Nema tu pomoci, 30g slusamo bit ce bolje....

60nine uto 30.5.2023 02:53

ne znam i kak bi provjerio cvikanu kartu kad je onaj otisak aparata u 90% slučajeva nečitljiv, a da ne pričamo o tome kak dosta aparata za cvikanje ni ne radi (i.e. uđeš na zadnja vrata tram-a da bi cvikao, al ne radi aparat pa moraš skroz do prvih i obratno - nekad ni oba ne rade, nekad ni u busevima ne rade aparati i vozači sami to znaju i puste ljude svejedno s necvikanom kartom)

 

kupujem uvijek karte od 53c (10pack najčešće pa imam u novčaniku), ne cvikam jedino ako se vozim samo 2-3 stanice (i.e. glavni kolodvor-jelačić plac relacija)

 

da, aplikacija loše izgleda - dok god će postojati papirnate karte, koristit ću ih i dalje...

 

jbt. još prije ne znam koliko godina je bila neka aplikacija s kojom si točno mogao vidjet gdje je koji tramvaj i bilo je dost precizno, kaj se s tim dogodilo?

Marko :D uto 30.5.2023 11:24

Ne znam za vas, ali apsolutno podržavam poskupljenje ZET karte za one koji nisu nisu iz Zagreba. ZET osim na području grada Zagreba djeluje i na području Zagrebačke županije, ali samo ga Zagrepčani financiraju sa svojim prirezom i smatram da to nije u redu. Što se mene tiče, cijena karte može ostati ista za sve, ali neka se onda Zagrebačka županija uključi u financiranje ZET-a, jer kao što sam rekao, ZET vozi i na njihovom području.

 

I ne, nisam licemjer. Nemam problema ni s tim gradovi Zagrebačke županije usluge koje financiraju prirezom, naplate skuplje.

 

I ljudi zaboravljaju jednu stvar; Tomašević je gradonačelnik Zagrepčana, a ne onih koji žive u Zagrebačkoj županiji. Izabran je da predstavlja interes Zagrepčana, a ne onih koji žive van u Zagreba.

Old Iggy uto 30.5.2023 13:03
Marko :D kaže...

Ne znam za vas, ali apsolutno podržavam poskupljenje ZET karte za one koji nisu nisu iz Zagreba. ZET osim na području grada Zagreba djeluje i na području Zagrebačke županije, ali samo ga Zagrepčani financiraju sa svojim prirezom i smatram da to nije u redu. Što se mene tiče, cijena karte može ostati ista za sve, ali neka se onda Zagrebačka županija uključi u financiranje ZET-a, jer kao što sam rekao, ZET vozi i na njihovom području.

 

I ne, nisam licemjer. Nemam problema ni s tim gradovi Zagrebačke županije usluge koje financiraju prirezom, naplate skuplje.

 

I ljudi zaboravljaju jednu stvar; Tomašević je gradonačelnik Zagrepčana, a ne onih koji žive u Zagrebačkoj županiji. Izabran je da predstavlja interes Zagrepčana, a ne onih koji žive van u Zagreba.

Tehnički gledano, dijelovi županije itekako financiraju ZET svojim subvencijama.

dd.inc uto 30.5.2023 15:39
PzKpfw kaže...

 

 

Eh, baš probao app na mobu...al ne radi im validator za šifre. Isto tako i na portalu.

Na mobu app je "ZET", a portal se zove "Moj ZET".

 

Zakaj puštate stvari u produkciju, prije testiranja???

 Zato jer ju je napravio MSAN, a njima je bitno samo maznuti lovu. Dobijaju natjecaje od drzave i grada prije nego se isti sluzbeno objave. Kada su studenti s FER-a napravili besplatni app za mob koji tocnije prikazuje podatke nego njihovi semafori na stanicama, odlucili su tome stati na kraj. Koji debil bi htio nesto besplatno, kada se to moze naplatiti od gradjana grada Zagreba? Uostalom to je slicno napravio Tesli americki biznisman kada je Tesla htio besplatno transportirati struju. Glasajte za HDZ/SDP koaliciju i dalje, zivio lopovluk i nerad!

NetkoNegdje uto 30.5.2023 16:46
lmutak kaže...

Ja bi da dignu cijenu benzina za 1 kunu i daju svima da se besplatno voze javnim prijevozom.....

Time bi poskupio životu u Zagrebu, a poskupit će ionako zbog cijene vode, najave da će porez na dohodak biti veći i sl. U Zagrebu će na kraju ostati samo oni koji imaju obiteljsku lovu, mutni tipovi svih kategorija, skorojevići, rentijeri i ostali koje ne želiš imati kraj sebe. Normalni ljudi će se morati odseliti jer neće moći plaćati račune koje će grad nametnuti da se gradska uprava održi u fotelji.

NetkoNegdje uto 30.5.2023 16:47
Old Iggy kaže...
Marko :D kaže...

Ne znam za vas, ali apsolutno podržavam poskupljenje ZET karte za one koji nisu nisu iz Zagreba. ZET osim na području grada Zagreba djeluje i na području Zagrebačke županije, ali samo ga Zagrepčani financiraju sa svojim prirezom i smatram da to nije u redu. Što se mene tiče, cijena karte može ostati ista za sve, ali neka se onda Zagrebačka županija uključi u financiranje ZET-a, jer kao što sam rekao, ZET vozi i na njihovom području.

 

I ne, nisam licemjer. Nemam problema ni s tim gradovi Zagrebačke županije usluge koje financiraju prirezom, naplate skuplje.

 

I ljudi zaboravljaju jednu stvar; Tomašević je gradonačelnik Zagrepčana, a ne onih koji žive u Zagrebačkoj županiji. Izabran je da predstavlja interes Zagrepčana, a ne onih koji žive van u Zagreba.

Tehnički gledano, dijelovi županije itekako financiraju ZET svojim subvencijama.

 Na koji način?

Antoniio22 uto 30.5.2023 17:14

Npr. Velika Gorica kao grad preko 40 mil kuna godišnje, plus još pokazi i karte (ne hvali se zet bez razloga da im je to najprofitabilnija linija, 268).
Da ne spominjemo raspadnute buseve, vozni red koji ne postoji.
Otvaranje samo prvih vrata dok se ne dođe u ZG, odnosno nakon što se izađe iz ZG-a. Mjesečna karta je za tih par stanica skuplja 250 kuna od ZG.
Isto je i za ostale gradove koji koriste ZET, pa je pravo pitanje tko tu koga zapravo financira.

Marko :D sri 31.5.2023 00:41

Čisto sumnjam da Zagrebačka županija financira ZET jer onda ne bi bilo nikakvih problema. Rekao bih da ZET financira isključivo grad Zagreb.

 

268 je naprofitabilnija linija jer prevozi ogroman broj putnika. I to nema veze s tim. Osim toga, radi se o drugoj zoni gdje su karte prije bile skuplje, ali onda je Bandić nešto iskemijao i dao cijene za drugu zoni iste kao i za prvu.

Santana sri 31.5.2023 05:33
Marko :D kaže...

Čisto sumnjam da Zagrebačka županija financira ZET jer onda ne bi bilo nikakvih problema. Rekao bih da ZET financira isključivo grad Zagreb.

 

268 je naprofitabilnija linija jer prevozi ogroman broj putnika. I to nema veze s tim. Osim toga, radi se o drugoj zoni gdje su karte prije bile skuplje, ali onda je Bandić nešto iskemijao i dao cijene za drugu zoni iste kao i za prvu.

 Joj ne fantaziraj. Naravno da grad VG placa zetu za liniju. 

Niti jedan javni prijevoz ne moze zivjet samo od karata, a pogotovo ne ZET kad se pola ljudi hvali kak uopce ne placa karte 

Ajar sri 31.5.2023 07:54
Q-Tip kaže...

Dakle, ovo je tragično. Nisam iz ZG, ali mi je posao između ostalog i izrada mobilnih aplikacija. Ovo je izgleda dizajnirao netko u Wordu i za to dobio paprene pare, kako to već ide kod nas. Pa da ovo nitko nije pogledao i rekao "jebote izgleda kao zadnje smeće". Jesu li ljudi koji to rade ikad vidjeli ijednu mobilnu aplikaciju?

 

I onda ponosno gradonačelnik predstavlja nešto što dizajnom podsjeća na pretpovijest. Koja smo mi banana država...

 u nas osnuješ obrt/poduzeće "mali od kuma" j.d.o.o., za sve i svašta, i samo nebo je granica