ivanv000 ned 30.4.2023 13:37

Vrijeme i znanje potrebni za aktivaciju pune usluge egrađanin je jednaku trostrukom čekanju na dokumente.

Ako uzmemeo u obzir da dokumenti traju 5 godina, više se ispalti čekati tri puta u redu - upoznaš zanimljive ljude, podružiš se i baciš koji komentar na nogometni rezultat

Samarzija ned 30.4.2023 14:06

Odlična stvar...koristim stvarno dosta toga kad treba, prijavljujem se sa Certiliom sa moba.

Zadnje, oduševili su me rješenjem kod prijave poreza PPMV (unos automobilia).... Vrhunski. Nisam baš vjerovao da je to tako, pa sam otišao u ured. Rekli mi odi doma, brže je preko e -građani. Stvarno, riješeno sve unutar 2 h, prateći zahtjeve i potvrde kroz sustav.

Otvorio obrt preko e-obrt. Odlično isto tako...

Ajar ned 30.4.2023 14:22
tommy5 kaže...

hehe jel ovo neka zezancija?

 

 ma jok. bug zaposlio političku komesarku, pomoćnicu komandira za moralno-politički odgoj, u želji sprječavanja ideoloških zastranjivanja (eng. "breaking bad"). znamo kako neprijetelj nikad ne spava, pije kavu i energizirajuće napitke na lonce i i podočnjaci su mu do koljena. zato nas sve valja vratiti u brižno krilo javne nakaradne nepismenosti, gdje se rečenice (usprkos nadolazećem zakonu o jeziku) započinju s "da" (ovoliko dakanja, koliko je u ovom tekstu, nema ni u hrvatski službenim pravnim očitovanjima) i upotrebljava se uobičajena šalterska terminologija ("nismo upoznati kako je došlo do odlazaka", "jedemo putem usta a gledamo putem očiju", "izradili me k'o balavca", "ju" umjesto "je", email umjesto e-pošta itd., uz razumnu dozu anglizama, za dobru mjeru. a tek kad vam izvade broj ... (eo, moj je još u meni. ne mogu mi ga izvaditi. govore kako socijalno to ne plaća pa neka odem u privatnu ambulantu) 

 

https://www.youtube.com/watch?v=ATY0KhMSOfY&list=WL&index=1&t=289s

 

pe se: razvidno je kako nedostaje PzKpfw, kritička vertikala bugova foruma, koja uvijek rula nadmoćno i roka na najjače. 

intelduo1 ned 30.4.2023 19:30

Štedim vrijeme tako što sam sa ženim i djetetom iselio iz RH. Evo, neki dan odjavljujem prebivalište u RH, dođemo u veleposlanstvo s 9 listova papira koje smo morali ispuniti. Digitalizacija 0 bodova, iza djelatnika stoji jedno 20 registratora, sve prepuno papira. Nase papire za odjavu sad šalju u MUP koji im onda to vraća, a nas veleposlanstvo obavještava o odjavi. Ogromna procedura umjesto jednostavne prijave na npr. e-građane i obavljanje iste stvari u 3 klika.

Marko :D ned 30.4.2023 19:37
intelduo1 kaže...
Štedim vrijeme tako što sam sa ženim i djetetom iselio iz RH. Evo, neki dan odjavljujem prebivalište u RH, dođemo u veleposlanstvo s 9 listova papira koje smo morali ispuniti. Digitalizacija 0 bodova, iza djelatnika stoji jedno 20 registratora, sve prepuno papira. Nase papire za odjavu sad šalju u MUP koji im onda to vraća, a nas veleposlanstvo obavještava o odjavi. Ogromna procedura umjesto jednostavne prijave na npr. e-građane i obavljanje iste stvari u 3 klika.

Ti ne razumiješ. To je taktički, namjerno zakomplicirat proceduru odjave kako bi ljudi odustali i ostali u Hrvatskoj.

bus ned 30.4.2023 23:08
intelduo1 kaže...
Štedim vrijeme tako što sam sa ženim i djetetom iselio iz RH. Evo, neki dan odjavljujem prebivalište u RH, dođemo u veleposlanstvo s 9 listova papira koje smo morali ispuniti. Digitalizacija 0 bodova, iza djelatnika stoji jedno 20 registratora, sve prepuno papira. Nase papire za odjavu sad šalju u MUP koji im onda to vraća, a nas veleposlanstvo obavještava o odjavi. Ogromna procedura umjesto jednostavne prijave na npr. e-građane i obavljanje iste stvari u 3 klika.

 A ono, sta bi onda ekipa u veleposlanstvu radili? Morali bi ih pol poslat u privatni realni sektor koji puni proracun 🤣🤣🤣

CVET2 pon 22.5.2023 12:04

Rekao bih da štedimo vrijeme državnim službenicima i liječnicima, a ne sebi. Evo primjera. Liječnica opće prakse staroj je rekla da ju ja doma naručim za pretrage preko internet obrasca. Kao njoj se to ne da, ima puno posla, bla, bla. Krenem ispunjavati taj obrazac na stranici KBC Dubrava. Obrazac traži uputnicu. Pitam staru jel joj liječnica dala uputnicu. Kaže da nije. Riješenje: ulogiraj se na e Građanina, odi na portal zdravlja i tamo uzmi uputnicu. Međutim, uputnicu ne možeš preuzeti kao PDF ili neki dokument, možeš ju samo screen shootati. I sad, neki će reći pa nije problem to skužiti, screen shoot svi znaju, međutim netko bi sigurno utrošio pola sata doma za ekranom da shvati kako tu uputnicu dohvatiti. Da ne velim da bi većina opet otišla natrag svom liječniku da im ju on isprinta. E sad, je li tu stvar do starog liječnika kojemu se ne da tipkati previše po računalu, možda je on zaboravio staroj uputnicu dati. Ne znam. Ali ok, na kraju sam sve brzo sredio. No ne vjerujem da su stariji ljudi toliko spretni i brzi s tim.