Mitch sri 1.3.2023 19:49
Volos kaže...
A radi nikad bolje. Sve kvalitetniji sadržaj bez straha od cenzure.

Ne bih se slozio. Bar sto se finance tice, sve veci debili imaju plavu kvacicu i algoritam im gluposti gura vise.

A Elonove tweetove nemoguce izbjec.

 

Po meni se dovode u situaciju gdje su potpuno otvoreni za konkurenciju...kao sto je Instagram bio pao i otvorio prostor za Tiktok. Za novu viralnu platformu, moras fundamentalno promjenit content. Tiktok je to napravio Instagramu tako sto je uzeo concept Vinea i napravio bolji recommendation stack.

 

A sad za Twitter...cak i neka kraca verzija Mediuma ima vise smisla u zadnje vrijeme.

silvio3105 sri 1.3.2023 20:46

Je l teško napravit stack koji će prikazivati objave od osoba koje pratim + da se može kontrolirati da li želim vidjeti što lajkaju i komentiraju osobe koje pratim. I ti prikazat od najnovijeg na vrhu, do najstarijeg na dnu?
Jednostavnije ne može.

=XFX=PlayHard sri 1.3.2023 22:37
Mitch kaže...
Volos kaže...
A radi nikad bolje. Sve kvalitetniji sadržaj bez straha od cenzure.

Ne bih se slozio. Bar sto se finance tice, sve veci debili imaju plavu kvacicu i algoritam im gluposti gura vise.

A Elonove tweetove nemoguce izbjec.

 

Po meni se dovode u situaciju gdje su potpuno otvoreni za konkurenciju...kao sto je Instagram bio pao i otvorio prostor za Tiktok. Za novu viralnu platformu, moras fundamentalno promjenit content. Tiktok je to napravio Instagramu tako sto je uzeo concept Vinea i napravio bolji recommendation stack.

 

A sad za Twitter...cak i neka kraca verzija Mediuma ima vise smisla u zadnje vrijeme.

 O cemu pricas ti? Pa Twitter je bio teski gubitas kad ga je Musk preuzeo, ove godine bi trebali biti prvi put pozitivni s profitom. 

Na tebi ja da si podesis koje ces debile s plavom kvacicom pratit, a koje neces. One koje neces mozes stavit na mute i rijeseno. Ili stavis da te odredjene teme ne zanimaju i nece ti ih algoritam vise preporucivat. 

Mitch čet 2.3.2023 18:54
=XFX=PlayHard kaže...
Mitch kaže...
Volos kaže...
A radi nikad bolje. Sve kvalitetniji sadržaj bez straha od cenzure.

Ne bih se slozio. Bar sto se finance tice, sve veci debili imaju plavu kvacicu i algoritam im gluposti gura vise.

A Elonove tweetove nemoguce izbjec.

 

Po meni se dovode u situaciju gdje su potpuno otvoreni za konkurenciju...kao sto je Instagram bio pao i otvorio prostor za Tiktok. Za novu viralnu platformu, moras fundamentalno promjenit content. Tiktok je to napravio Instagramu tako sto je uzeo concept Vinea i napravio bolji recommendation stack.

 

A sad za Twitter...cak i neka kraca verzija Mediuma ima vise smisla u zadnje vrijeme.

 O cemu pricas ti? Pa Twitter je bio teski gubitas kad ga je Musk preuzeo, ove godine bi trebali biti prvi put pozitivni s profitom. 

Na tebi ja da si podesis koje ces debile s plavom kvacicom pratit, a koje neces. One koje neces mozes stavit na mute i rijeseno. Ili stavis da te odredjene teme ne zanimaju i nece ti ih algoritam vise preporucivat. 

 Hahah ne znam na kojem ti planet zivis, ali Twitter je izgubio 60% prometa od kad je on dosao i samo je u donjoj spirali sto se tog tice. Ad productsi im nikako ne rade, Twitter Blue ce im odrzat payroll na zivotu, ako uopce itko ostane radit tamo.

 

Realna brojka je i veca od 60%, a mediji prenose 40...https://www.reuters.com/technology/heres-what-twitter-lost-advertising-revenue-final-months-2022-2023-01-19/

 

Znam jer imam kolege koje su presli tamo prije 2-3 god, pokusavaju prec nazad...

P.S. Ako ides racunat Twitterovu valuaciju preko trenutnih bondova koje nudi Morgan Stanley -> s 44B koje je platio pala je vrijednost na nekih 6-8B od kad je preuzeo. To je nize i od 2017 kad su masovno gubili.

 

 

Uc u firmu koja gubi i napravit RIF je nesto najlakse moguce. Implementirat RIF a da ne izgubis krucijalne dijelove firme (promet i user sessions) je vec teze. A on to jednostavno nije uspio.

 

Njihov eng je svakako trebao pocistit i 30-40% su overhireali svakako. Imali su ljude za formu rasta koju jos nisu ni na papir stavili. Da je uspio nac optimalan broj ljudi gdje zadrzi 99% prometa bez utjecaja na UX, vec bi bila drugacija prica.

 

 

A da ne pricamo da ce ih ostatak big techa pojest i u researchu (LLM, RLHF, troskovi warehousinga itd) i u time to market za nove stvari...

 

I sto se tice tema - Pratim odredene long/short fondove i neke profile za alt data. Od kad su uveli Twitter Blue vidi se znacajna regresija u kvaliteti sadrzaja jer kvaliteta contenta vise ne igra ulogu za recommendation onih koje ne pratim.