
Klimatske promjene i ekstremni vremenski uvjeti ko
Vezano uz: Klimatske promjene i ekstremni vremenski uvjeti ko


Ima raznih studija. Nekima je faktor smrtnost.
https://www.monash.edu/news/articles/worlds-largest-study-of-global-climate-related-mortality-links-5-million-deaths-a-year-to-abnormal-temperatures

Najbolji način za borbu protiv klimatskih promjena je porez na co2 i osobni karbonski otisak.

Najbolji nacin je stavit fasadu na sve kuce svijeta i "prepolovit" co2 koji se generira bacanjem energenata na kuce koje rasipaju toplinu.
Najveca i instant usteda koja traje desetljecima su fasade, ali to nije in i nije na struju pa se financira kupovina skupih elektricnih auta!
Samo se nadam da me ne bude potopilo kad dodu opet kise koje padaju tjednima.
Moja preporuka je kupite kucu na nekom brezuljku i kupite camac. Nekaj tipa Noina arka samo ljepse i klimatizirano :)

Najbolji način za borbu protiv klimatskih promjena je porez na co2 i osobni karbonski otisak.
bravo, zato što ovi koji zagađuju najviše nemaju novaca da plate? opet udri sirotinju po džepu

Sufinancira se i energetska učinkovitost, ne samo proizvodnja. Pa kako ko voli i može...

ne samo da ne negiram klima"c"ke izmjene te preinake s promjenama, već ih pozdravljam i radujem im se ali samo utorkom, od 10:32 do 14:07 (s pauzom za gablec).

čimbenik nagle promjene klime i radne okoline je dinosaure stajao glave...a gubitak glave je puno veći od tih 150 milijardi eura
ne negiram promjene klime i okoliša...ali previše je demagogije...i religijskog razmišljanja u toj priči...
bez promjene klime i okoliša... život na Zemlji nebi postojao...sve je to dio života na Zemlji

Dakle, troškovi su porasli jer su ljeta toplija... ali ne piše koliko smo uštedili jer su i zime toplije?

Ne radi ti se ovdje o troškovima grijanja i hlađenja.

OK, možemo preformulirati: ljeta su toplija pa ima više šteta i smrtnih slučajeva zbog toplinskih valova, suša, požara itd. Posljedično i zime su blaže, pa ima manje šteta i smrtnih slučajeva zbog smrzavanja, lomova na ledu, snježnih nanosa, zagađenja kroz ogrijev itd. Kako god da okreneš, svaka ozbiljna studija mora uzeti u obzir sve aspekte i faktore, a ne samo one očigledno negativne.

e vidiš, ja sam Hrvat(ek), imam narodne nazive mjeseca, i nikako mi nije normalno da potkraj listopada/početak studenoga ujutro temperatura bude 15-ak stupnjeva Celzija, ako se ti smatraš subsahelskim Afrikancem ili Bangladešaninom (gledaj ih samo kako nose zimske jakne dok ja hodam u majici kratkih rukava), onda razumijem da je tebi to poželjno...

Ne. Ni približno...

Zbog neuobičajeno tople jeseni, Europa uspjela u potpunosti napuniti skladišta plina
Još jedan dokaz da je studija o klimatskim promjenama koja se fokusira samo na ljetne štete nepotpuna i zavaravajuća.

Još jednom - nema veze sa grijanjem i hlađenjem.

U pravu si. Naravno da fosilni plin u Europi ima vrlo raznoliku industrijsku primjenu i da se ne koristi samo za grijanje.

e vidiš, ja sam Hrvat(ek), imam narodne nazive mjeseca, i nikako mi nije normalno da potkraj listopada/početak studenoga ujutro temperatura bude 15-ak stupnjeva Celzija, ako se ti smatraš subsahelskim Afrikancem ili Bangladešaninom (gledaj ih samo kako nose zimske jakne dok ja hodam u majici kratkih rukava), onda razumijem da je tebi to poželjno...
Ja jučer kosim u kratkoj majci bokte. Onda naberem malina koje još zriju, ali su kiseklaste. Kukaca ko u priči jer ih mraz nije potamanio niti neće plus ta jebena vlaga. Već odavno to nije normalno.

Ok :)
Ne radi se uopće o plinu, neovisno o upotrebi.

Imutak:
Proizvođači/korisnici taj porez dodaju u ulaznu kalkulaciju i proslijede trošak kupcu. Ako ne postoji alternativa, a praktično ne postoji, onda je rezultat toga samo sluplja energija. Tako je i bilo, na primjeru Njemačke. Da stvari ne odu k vragu, neki su proglašeni jednakijima (novi naziv: strateški entitet) pa su dobili jeftini struju, bez poreza.
Međutim, na primjeru automobila se pokazalo da postoji drugo rješenje koje trenutno daje rezultate - EU je uvela fizički limit emisija automobila po kilometru. Istog dana, 1.1.2020. udio električnih automboila je skočio sa 1 na 10%. Samo promatraj, kad nastupi novi limit, odjednom će se naći hrpa novih jeftinijih EVova na tržištu.
Slično je s plastikom. Naš TT uvodi vrećice za plaćanje po količini “proizvedenog” otpada, a rezultat je skuplji odvoz smeća i nastavak proizvodnje sve većih količina plastike. Uvedi zabranu proizvodnje i prodaje pa će deponiji nestati a s njima i potreba za petom kantom. Šta smo dobili sa sortiranjem? Plastika je i dalje proizvedena i odložena u okoliš (recikliranje je zanemarivo) ili spaljena i opet ispuštena u okoliš.
Kad krenu računat u truplima a ne u parama onda je možda vrijeme za počet promišljati