
Rusi sada proizvode svoje dijelove za zrakoplove k
Vezano uz: Rusi sada proizvode svoje dijelove za zrakoplove k


Sjeti se boinga i što je bilo s novim avionima.
Zapad nije nikakva garancija kvalitete sigurnosti i čega već. Dobro, možda mi zapadnjaci bolje zapakiramo i pravimo se fini... (tu ne mislim na avione već općenito)

Zapad nije nikakva garancija kvalitete sigurnosti i čega već. Dobro, možda mi zapadnjaci bolje zapakiramo i pravimo se fini... (tu ne mislim na avione već općenito)
Nije ni zapad savršen, ali između Boeinga ili Tupoljeva, Airbusa ili Antonova, Bombardiera ili Sukhoija - izbor nije posebno problematičan.
Čak i uz sva 737 sr***a još uvijek je neusporedivo sigurniji zrakoplov u odnosu n standardni Tu-154, o ostalima (posebno Airbusu) da ne govorimo.

Jedini razlog zašto su zapadni avioni dobri je taj da su češći, tj. dosta nesreća je bilo s njima kroz sve ove godine. Jednostavno se zapad prije uključio u putničke avione(na svjetskoj razini) nego kinezi i rusi

Očekujem bar desetorostruko povećanje broja fatalnih nesreća.

Ako lete iranski Tomcati, letit ce i ruski Airbusi i Boeinzi. Rusko i iransko iskustvo nije usporedivo.

Rusi će od zapadnih aviona praviti NLO, to jest "Neki leteći objekt" pošto će ga biti teško precizno označiti. Krpanje raznim dijelovima kao kod automobila u Mad Maxu. Možda neki budu prenamijenjeni u bombardere ili u kamikaze kao pomoć u "denacifikaciji". Možda bi pomoglo i nekoj terorističkoj grupici (svi su grupice u odnosu na Rusiju) da se preimenuju u "Denacifikatori" ili "Specijalni operateri" ako bi naučili nešto od ruskog prodavača magle. Putnicima će sigurno biti zabavno letjeti u tim eksperimentalnim letećim objektima, samo što to većina putnika ne želi, većina želi dosadnu vožnju, ali da na kraju spuste noge na tvrdlo tlo.

Ako lete iranski Tomcati, letit ce i ruski Airbusi i Boeinzi. Rusko i iransko iskustvo nije usporedivo.
Letjet će, ali i padati. Usput će poginuti par stotina Rusa, ali to je mala cijena na putu k ostvarenju velikog cilja - još veće velike Rusije.

Probajte biti pristojni u međusobnoj komunikaciji i on-topic. Ako ne možete, nemojte komentirati.

Čak i uz sva 737 sr***a još uvijek je neusporedivo sigurniji zrakoplov u odnosu n standardni Tu-154, o ostalima (posebno Airbusu) da ne govorimo.
Koji 737 u odnosu na koji Tu-154 kojeg avioprijevoznika?
Pričate o stvarima o kojima gotovo ništa ne znate.
Ne postoji država ili zrakoplovni savez na svijetu koja je zabranila prometovanje bilo kojem od ta dva tipa aviona, ali postoje države i zrakoplovni savezi koji su zabranili prometovanje konkrentnoj aviokompaniji ili avionima iz konkretne zemlje neovisno o tipu koji lete, dakle i Boeingu i Airbusu i Fokkeru i Embraeru i Tupoljevu itd.
Ne treba se baš sve komentirati.
Usput, originalna vijest glasi (bitni dio) za one koji čitaju baš čitavu vijest koju komentiraju:
"No, Rusija im je ponudila moguće rješenje. Tijekom travnja i svibnja, ruska agencija za avijaciju Rosavijacija je za pet tamošnjih kompanija izdala odobrenja, kako bi one smjele obavljati popravke, modifikacije, manje tehničke promjene, kao i izmjene službene dokumentacije na zapadnim zrakoplovima. "
Dakle popravke, modifikacije i manje tehničke promjene.
To vam može, ako ima ugovor, napraviti bilo koja ovlaštena tehnička služba na bilo kojem aerodromu u svijetu. Ne trebate zvati Airbusove ili Boeingove inženjere da prouče od slučaja do slučaja niti mora matica koja zadovoljava proizvođačeve specifikacije imati potpis željezarije iz Wichite.

https://youtu.be/YWyoNeoJEb0?t=290
Ispravili su ga u komentarima da nije baš svaki vijak i matica sa serijskim brojem. Ipak, čini se da nije baš lako napraviti sve po specifikacijama proizvođača.
Kako god nastaje problem sa slijednošću dijelova i sa kvalitetom. Tko može garantirati da je ruski šaraf bio napravljen po specifikacijama ako nisu prije radili te dijelove? Rusi sami, ali je li to dovoljno dobro da im priznaju izvan Rusije?

Pa ti avioni ne idu van Rusije osim u prijateljske zemlje koje im to priznaju.
Nebi se rado vozio u tim avionima.