silvio3105 ned 12.6.2022 18:08

Sjeti se boinga i što je bilo s novim avionima.
Zapad nije nikakva garancija kvalitete sigurnosti i čega već. Dobro, možda mi zapadnjaci bolje zapakiramo i pravimo se fini... (tu ne mislim na avione već općenito)

Old Iggy ned 12.6.2022 18:20
silvio3105 kaže...
Sjeti se boinga i što je bilo s novim avionima.
Zapad nije nikakva garancija kvalitete sigurnosti i čega već. Dobro, možda mi zapadnjaci bolje zapakiramo i pravimo se fini... (tu ne mislim na avione već općenito)

Nije ni zapad savršen, ali između Boeinga ili Tupoljeva, Airbusa ili Antonova, Bombardiera ili Sukhoija - izbor nije posebno problematičan.

 

Čak i uz sva 737 sr***a još uvijek je neusporedivo sigurniji zrakoplov u odnosu n standardni Tu-154, o ostalima (posebno Airbusu) da ne govorimo.

silvio3105 ned 12.6.2022 18:25

Jedini razlog zašto su zapadni avioni dobri je taj da su češći, tj. dosta nesreća je bilo s njima kroz sve ove godine. Jednostavno se zapad prije uključio u putničke avione(na svjetskoj razini) nego kinezi i rusi

Mad-Max-X pon 13.6.2022 01:47

Rusi će od zapadnih aviona praviti NLO, to jest "Neki leteći objekt" pošto će ga biti teško precizno označiti. Krpanje raznim dijelovima kao kod automobila u Mad Maxu. Možda neki budu prenamijenjeni u bombardere ili u kamikaze kao pomoć u "denacifikaciji". Možda bi pomoglo i nekoj terorističkoj grupici (svi su grupice u odnosu na Rusiju) da se preimenuju u "Denacifikatori" ili "Specijalni operateri" ako bi naučili nešto od ruskog prodavača magle. Putnicima će sigurno biti zabavno letjeti u tim eksperimentalnim letećim objektima, samo što to većina putnika ne želi, većina želi dosadnu vožnju, ali da na kraju spuste noge na tvrdlo tlo.

markoBT pon 13.6.2022 13:39
funat kaže...

Ako lete iranski Tomcati, letit ce i ruski Airbusi i Boeinzi. Rusko i iransko iskustvo nije usporedivo. 

Letjet će, ali i padati. Usput će poginuti par stotina Rusa, ali to je mala cijena na putu k ostvarenju velikog cilja - još veće velike Rusije. 

Drago pon 13.6.2022 16:49
Old Iggy kaže...

 

Čak i uz sva 737 sr***a još uvijek je neusporedivo sigurniji zrakoplov u odnosu n standardni Tu-154, o ostalima (posebno Airbusu) da ne govorimo.

 

Koji 737 u odnosu na koji Tu-154 kojeg avioprijevoznika?

 

Pričate o stvarima o kojima gotovo ništa ne znate. 

 

Ne postoji država ili zrakoplovni savez na svijetu koja je zabranila prometovanje bilo kojem od ta dva tipa aviona, ali postoje države i zrakoplovni savezi koji su zabranili prometovanje konkrentnoj aviokompaniji ili avionima iz konkretne zemlje neovisno o tipu koji lete, dakle i Boeingu i Airbusu i Fokkeru i Embraeru i Tupoljevu itd.  

 

 

Ne treba se baš sve komentirati. 

Usput, originalna vijest glasi (bitni dio) za one koji čitaju baš čitavu vijest koju komentiraju:

 

 
"No, Rusija im je ponudila moguće rješenje. Tijekom travnja i svibnja, ruska agencija za avijaciju Rosavijacija je za pet tamošnjih kompanija izdala odobrenja, kako bi one smjele obavljati popravke, modifikacije, manje tehničke promjene, kao i izmjene službene dokumentacije na zapadnim zrakoplovima. "

 

Dakle popravke, modifikacije i manje tehničke promjene. 

 

To vam može, ako ima ugovor, napraviti bilo koja ovlaštena tehnička služba na bilo kojem aerodromu u svijetu. Ne trebate zvati Airbusove ili Boeingove inženjere da prouče od slučaja do slučaja niti mora matica koja zadovoljava proizvođačeve specifikacije imati potpis željezarije iz Wichite.

 

 

Mandor pon 13.6.2022 20:04

https://youtu.be/YWyoNeoJEb0?t=290

 

Ispravili su ga u komentarima da nije baš svaki vijak i matica sa serijskim brojem. Ipak, čini se da nije baš lako napraviti sve po specifikacijama proizvođača.

Kako god nastaje problem sa slijednošću dijelova i sa kvalitetom. Tko može garantirati da je ruski šaraf bio napravljen po specifikacijama ako nisu prije radili te dijelove? Rusi sami, ali je li to dovoljno dobro da im priznaju izvan Rusije?