
Lufthansini zrakoplovi letjet će prazni 18 tisuća
Vezano uz: Lufthansini zrakoplovi letjet će prazni 18 tisuća


Pa nek lufthansa stavi letove na 5 eura i da vidis kako ce bit popunjeni. ja cu prvi ic posvuda.
prije mjesec dana sam ryanairom letio u london za 10 eura povratna i avion je bio krcat.

ako slotovi nisu vezani za PAX onda nek lete manjim turbopropovima ili slično a 737 ostave prizemljen. Smanje i troškove i zagađenje. Čak bi to mogli outsourcat nekome tko ima male aviončiće i isplatilo bi im se.

Pa nek lufthansa stavi letove na 5 eura i da vidis kako ce bit popunjeni. ja cu prvi ic posvuda.
prije mjesec dana sam ryanairom letio u london za 10 eura povratna i avion je bio krcat.
jeftinije im je da lete prazni. Na aerodrome gdje oni lete i s njihovim ugovorima plaćaju naknadu za usluge putnicima, a to je debelo više od tih 5€.

Pa nek lufthansa stavi letove na 5 eura i da vidis kako ce bit popunjeni. ja cu prvi ic posvuda.
prije mjesec dana sam ryanairom letio u london za 10 eura povratna i avion je bio krcat.
jeftinije im je da lete prazni. Na aerodrome gdje oni lete i s njihovim ugovorima plaćaju naknadu za usluge putnicima, a to je debelo više od tih 5€.
dobro slobodno stave i 20 eura kartu. s time da je to samo karta, plus nadoplata za kofer, sjedalo itd. kako i ryanair radi, hrpa ljudi i te dodatne stvari uzmu. ja npr samo potrpam sve u ruksak i platim samo tu osnovnu cijenu. siguran sam kako bi se dalo iskombinirat nesto da smanje troskove tih praznih letova.

Pa nek lufthansa stavi letove na 5 eura i da vidis kako ce bit popunjeni. ja cu prvi ic posvuda.
prije mjesec dana sam ryanairom letio u london za 10 eura povratna i avion je bio krcat.
jeftinije im je da lete prazni. Na aerodrome gdje oni lete i s njihovim ugovorima plaćaju naknadu za usluge putnicima, a to je debelo više od tih 5€.
dobro slobodno stave i 20 eura kartu. s time da je to samo karta, plus nadoplata za kofer, sjedalo itd. kako i ryanair radi, hrpa ljudi i te dodatne stvari uzmu. ja npr samo potrpam sve u ruksak i platim samo tu osnovnu cijenu. siguran sam kako bi se dalo iskombinirat nesto da smanje troskove tih praznih letova.
i opet im se ne bi isplatilo. Prazan avion troši znatno manje goriva. Beauvais nije isto što CDG, niti je Luton isto što i Heathrow, tako niti Ryan nije isto što i LH. Troškovi se jako razlikuju. Oni su vjerojatno već nudili karte po najnižoj njima isplativoj cijeni - i ostali prazni.

dobro slobodno stave i 20 eura kartu. s time da je to samo karta, plus nadoplata za kofer, sjedalo itd. kako i ryanair radi, hrpa ljudi i te dodatne stvari uzmu. ja npr samo potrpam sve u ruksak i platim samo tu osnovnu cijenu. siguran sam kako bi se dalo iskombinirat nesto da smanje troskove tih praznih letova.
Aerodromske takse po putniku na tim aerodromima su veće od 20 eura. Mislim da je i u Zagrebu više.
A slotovi se prodaju za milijune dolara, puno jednostavnije i jeftinije je - ići "u prazno" da ne bi izgubio slotove.

Ti prestani jest meso, a mi cemo vozat prazne avione - got it.

Super je taj kapitalizam. Uvijek u tako tijesnoj vezi sa stvarnosti i zdravim razumom.

Super je taj kapitalizam. Uvijek u tako tijesnoj vezi sa stvarnosti i zdravim razumom.
A ako ništa drugo piloti i avioni lete...

Super je taj kapitalizam. Uvijek u tako tijesnoj vezi sa stvarnosti i zdravim razumom.
Suštinski mera nije loša: slotovi su dragoceni, predstavljaju usko grlo u aviosaobraćaju, i ovako se ne dozvoljava nekoj velikoj, bogatoj aviokompaniji da se igra i zakupljuje slotove koje neće koristiti - ako si zakupio slot, a ne ostvariš let, gubiš slot, tj prinuđen si ustupiti ga drugoj aviokompaniji koja će zapravo leteti. Nezgoda je da u trenutnoj situaciji nije tako lako ostvariti letove, no kriterijumi su nešto relaksiraniji nego inače, a, ako se ne varam, prethodnih godina su privremeno bivali i potpuno ukinuti.

Super je taj kapitalizam. Uvijek u tako tijesnoj vezi sa stvarnosti i zdravim razumom.
A ako ništa drugo piloti i avioni lete...
I sad one što grakću zbog skandalozno skupih obnovljivih ne smeta što se bespotrebno kuri sve skuplje gorivo, jer eto bitno da je ekonomija na zdravim nogama makar sve drugo bilo bolesno do bola...

A ako ništa drugo piloti i avioni lete...
I sad one što grakću zbog skandalozno skupih obnovljivih ne smeta što se bespotrebno kuri sve skuplje gorivo, jer eto bitno da je ekonomija na zdravim nogama makar sve drugo bilo bolesno do bola...
Yup, nažalost "tko jači taj kvači".

Super je taj kapitalizam. Uvijek u tako tijesnoj vezi sa stvarnosti i zdravim razumom.
Suštinski mera nije loša: slotovi su dragoceni, predstavljaju usko grlo u aviosaobraćaju, i ovako se ne dozvoljava nekoj velikoj, bogatoj aviokompaniji da se igra i zakupljuje slotove koje neće koristiti - ako si zakupio slot, a ne ostvariš let, gubiš slot, tj prinuđen si ustupiti ga drugoj aviokompaniji koja će zapravo leteti. Nezgoda je da u trenutnoj situaciji nije tako lako ostvariti letove, no kriterijumi su nešto relaksiraniji nego inače, a, ako se ne varam, prethodnih godina su privremeno bivali i potpuno ukinuti.
Nisam niti sumnjao kako je s pozicije ekonomske teorije sve savršeno opravdano, jasno mi je to.
Malo me situacija maglovito podsjeća na onu iz Kvake 22, gdje za vrijeme WW2 pukovski ekonom/kuhar Milo (čini mi se), leti po Mediteranu od baze do baze kako bi namirnice kupovao skuplje i prodavao jeftinije, uz pukovski profit jasno. Čak u jednom trenutku preko švicarske veze unajmi i posade njemačkih flakove da pucaju po formacijama aviona njegovih drugova, opet uz profit za istu tu jedinicu jasno. Pisac Joseph Heller je bio genijalac svojeg doba koji je tako lijepo predočavao nadrealne apsurde ljudskog društva i kapitalizma.

I kakvu buducnost mozes ocekivat od ovakve rase ? Ljudi... Autodestruktivna vrsta...
Koliko smo tehnoloski napredniji toliko sve vise tonemo. Neki to nikad nece shvatit...

Tko leti vrijedi.
Tko vrijedi leti.
Tko ne leti ne vrijedi! - Grunf
Toliko o tome!

Avioni lete prazni, a roba kasni jer nema dovoljno kontejnera i brodova. Lagana skupa roba mogla bi se prevoziti avionima s nekim popustom...
a kako ?
povaditi sjedala iz putničkih aviona odn. prilagoditi ih za prijevoz tereta ?!
neće da može...
utovar robe, istovar, gdje, kako, opet promjena slotova... hrpa problema za koje je netko pametniji već izračunao da se ne isplati.
a svakako "teretnih" aviona nema dovoljno da popune slotove.

Avioni lete prazni, a roba kasni jer nema dovoljno kontejnera i brodova. Lagana skupa roba mogla bi se prevoziti avionima s nekim popustom...
a kako ?
povaditi sjedala iz putničkih aviona odn. prilagoditi ih za prijevoz tereta ?!
neće da može...
utovar robe, istovar, gdje, kako, opet promjena slotova... hrpa problema za koje je netko pametniji već izračunao da se ne isplati.
a svakako "teretnih" aviona nema dovoljno da popune slotove.
Problem je što i konverzija košta milijune dolara, traje tjednima (nekad mjesecima), a i praktički nema nazad.
Na stranu što osnovni problem ostaje - slotovi. Koji se ionako ne koriste za cargo.

Apsurdi planske ekonomije - birokracija i papiri moraju štimati, za ostalo nas nije briga. I da ne zaboravimo, avio-karte će morati poskupiti zbog poreza na CO2 i prevelikih emisija.

Apsurdi planske ekonomije - birokracija i papiri moraju štimati, za ostalo nas nije briga. I da ne zaboravimo, avio-karte će morati poskupiti zbog poreza na CO2 i prevelikih emisija.
Nije do birokracije i papira već para.
Nitko ne želi izgubiti te slotove. A pitanje je što je ugovorno obvezujuće.
Taj problem je postao vidljiv odmah po izbijanju korone, potrebna je suglasnost svih strana da bi se riješio, a svi se nadaju "normalizaciji".

Nije do birokracije i papira već para.
Nitko ne želi izgubiti te slotove. A pitanje je što je ugovorno obvezujuće.
Lijepo ti u članku piše da EU regulativa zahtijeva da avioprijevoznici odrade minimalno 50% letova u zakupljenim slotovima. Drugim riječima, ta ista EU regulativa guši aviopromet lockdownima i korona-restrikcijama, a istovremeno od avioprijevoznika zahtijeva da odrade minimalan broj letova, kao da se ne događa ništa posebno dramatično. To je trademark svake planske ekonomije - birokracija sama protiv sebe, na štetu kupaca i gospodarskog razvoja.

Na stranu što osnovni problem ostaje - slotovi. Koji se ionako ne koriste za cargo.
ako su slotovi vezani za runway a ne gate, cargu je nebitno na koji runway ide.
no da, cargo se ne moze izmislit da bi mogli odjedno letjeti njega a ne ljude na odredjeni aerodrom..
u europi je puno cesci bottleneck na pisti nego na gejtu, a zbog regulacija aerodromi uglavnom tesko ili nikako mogu graditi nove piste (npr heathrow se jaaaaaako muci sa guranjem trece piste).

Lijepo ti u članku piše da EU regulativa zahtijeva da avioprijevoznici odrade minimalno 50% letova u zakupljenim slotovima.
Mogu se oni odreći slotova, ali ih kasnije moraju plaćati. Tu je problem.
Na stranu što osnovni problem ostaje - slotovi. Koji se ionako ne koriste za cargo.
ako su slotovi vezani za runway a ne gate, cargu je nebitno na koji runway ide.
no da, cargo se ne moze izmislit da bi mogli odjedno letjeti njega a ne ljude na odredjeni aerodrom..
u europi je puno cesci bottleneck na pisti nego na gejtu, a zbog regulacija aerodromi uglavnom tesko ili nikako mogu graditi nove piste (npr heathrow se jaaaaaako muci sa guranjem trece piste).
Vezani su uz zračnu luku, primarno za gate. Cargo rijetko ima stalne letove kao putnički promet.
Zato ćeš i na Heathrowu čekati na gate puno češće nego na runway (što je slučaj s većinom aerodroma), zato baš i ne volim ići preko Heathrowa. A Hethrow se muči radi lokacije, treća pista znači ogromnu investiciju (i terminali, i naknda ljudima koji moraju odseliti, denivelacija autoceste, novi terminal itd.).

mislim da se procjena otkupa zemlje/kuca i svega u okolici Heathrowa krece oko 100Bn funti..
dosta sam tamo u okolnim datacentrima i nisu to samo kuce u pitanju, ako bager tamo krene kopat i kresne u fiber bit ce belaja.

mislim da se procjena otkupa zemlje/kuca i svega u okolici Heathrowa krece oko 100Bn funti..
dosta sam tamo u okolnim datacentrima i nisu to samo kuce u pitanju, ako bager tamo krene kopat i kresne u fiber bit ce belaja.
Yup, meni je to potpuno nestvarno. Egipat za pola te cijene radi cijeli novi glavni grad, u što je uključen i novi - aerodrom.

Mi u Zagrebu za te novce napravimo novu žičaru

Moraju odraditi zaprašivanje.

Moraju odraditi zaprašivanje.
To je to, kemtrejlsi! Moraju odraditi čipiranje stanovništva kemtrejlsima jer bi se inače svi probudili iz matrixa.

Avioni lete prazni, a roba kasni jer nema dovoljno kontejnera i brodova. Lagana skupa roba mogla bi se prevoziti avionima s nekim popustom...
a kako ?
povaditi sjedala iz putničkih aviona odn. prilagoditi ih za prijevoz tereta ?!
neće da može...
utovar robe, istovar, gdje, kako, opet promjena slotova... hrpa problema za koje je netko pametniji već izračunao da se ne isplati.
a svakako "teretnih" aviona nema dovoljno da popune slotove.
Problem je što i konverzija košta milijune dolara, traje tjednima (nekad mjesecima), a i praktički nema nazad.
Na stranu što osnovni problem ostaje - slotovi. Koji se ionako ne koriste za cargo.
Normalni avioni B737 A319 i 320 te oni veći imaju itekako veleki tovarni prostor. Umjesto prtljage putnika ili dodatnog spremnika goriva (747 za duže letove ima 2) može bez ikakve preinake ići cargo (naravno u zavisnosti od dimenzija i kemijskog sastava pošiljke)...

Avioni lete prazni, a roba kasni jer nema dovoljno kontejnera i brodova. Lagana skupa roba mogla bi se prevoziti avionima s nekim popustom...
a kako ?
povaditi sjedala iz putničkih aviona odn. prilagoditi ih za prijevoz tereta ?!
neće da može...
utovar robe, istovar, gdje, kako, opet promjena slotova... hrpa problema za koje je netko pametniji već izračunao da se ne isplati.
a svakako "teretnih" aviona nema dovoljno da popune slotove.
Problem je što i konverzija košta milijune dolara, traje tjednima (nekad mjesecima), a i praktički nema nazad.
Na stranu što osnovni problem ostaje - slotovi. Koji se ionako ne koriste za cargo.
Normalni avioni B737 A319 i 320 te oni veći imaju itekako veleki tovarni prostor. Umjesto prtljage putnika ili dodatnog spremnika goriva (747 za duže letove ima 2) može bez ikakve preinake ići cargo (naravno u zavisnosti od dimenzija i kemijskog sastava pošiljke)...
Znaš li razliku između tovarnog prostora putničkog i cargo aviona?
I autobusom je moguće voziti teret, ali ne kao kamionom, na stranu što je sama priprema pošiljaka drugačija.
Avioni lete prazni, a roba kasni jer nema dovoljno kontejnera i brodova. Lagana skupa roba mogla bi se prevoziti avionima s nekim popustom...
S druge strane ako je ta mjera donesena zbog radnih mjesta u zračnim lukama bolje da samo plate u pola cjene te usluge u obje zračne luke a avion uopče ne leti...
Ah da zaboravio sam da bi tada bio manjak potražnje za Kerozinom...