
Baby driver: porođaj u Tesli koji vozi na autopilo
Vezano uz: Baby driver: porođaj u Tesli koji vozi na autopilo


Ovi zadnji paragrafi su mi malo morbidni. I za neku šalu, pošalicu je previše.
Nit sve navedeno ima veze sa ičime (jer su sve zasebno uzrokovani događaji) nit je baš precizno (Musk više nema veze sa PayPalom).
Ali, na stranu to, meni je malo bolesno pomisliti, a kamoli natuknuti nekakvu PR priču koja se bezdušno svede na matematiku duša manje, duša više.
Ne znam zašto bi itko to tako postavio, a onda još išao u neke biznis savjete kako je neka firma trebala slučajan događaj iskoristiti za pranje krvi (insinuacija) za krivicu nečije smrti.
I eto, sad ćemo to postaviti i bezdušno statistički - koliko se X djece mora roditi da se opere krv Y poginulih? Jel odgovor XAE-12?
A nadalje, malo manje morbidno od abakusa Tesla taketh life, Tesla giveth life, kakve veze to ima sa mobingom i diskriminacijom na poslu?

Nisu iskoristili kao prigodu za reklamu jer je vjerojatno u zoni "Bogu hvala" i to dobro znaju u Tesli, a hvaljenje ovim moglo bi dovesti do gomilanja nesreća i katastrofe za kompaniju. Ne bi me začudilo da neka trezvena glava (dakle ne Elon) istupi i pozove ljude da ne ponavljaju ovo "doma"

Sud nije Musku ništa naložio, jer nije bio tužen on, nego Tesla. A presuda je pomalo komična, 137 milijuna 'jer su ga dva voditelja preko 60 puta nazvala nigerom'. Neke pjesme koje crnci pjevaju imaju tu riječ u približno istoj količini.
Verbalno nasilje i rasizam jesu problem kojim se treba baviti, ali 137 milijuna?

Beba će da ima uskoro jako jako dobre povlastice.

neš ti...naše gore list...Rimak...njegov AI bude u stanju...porođaj... dojenje...mjenjanje pelena

ako se reakcija odbacivanja stranog tijela ipak požuri tijekom vožnje (bilo čega; može i traktor), ne bi trebao biti problem jednostavno stati i uživjeti se u ulogu babice (kao naturščik) koja potiče na guranje. poslije toga se fino mirno otfuraš do ambulante ili čega već et voila (mi naime nemamo "zdravstvenih" ustanova, u smislu preventive/edukacije, već samo "pacijentskih" (palijativnih/kurativnih). dakle, svako vozilo (pa i trabant, bmw isetta, troterrova trokolica, rolls royce, imt 539, jedrilica optimist, magirus deutz, fap ...) je ok. sila boga ne molly.

Rimac je napravio putpuno autonomno vozilo (dakle level 5) bez vozača još 2015.
https://hr.n1info.com/vijesti/a53001-rimac-napravili-smo-automobil-bez-vozaca/
2021. je prikazao to Level 5 vozilo uz demantij da je to vizija autonomnog vozila koja vozi na daljinski
https://www.facebook.com/mate.rimac/posts/10225532484917536
U međuvremenu, 2018. izjavio je da ne želi raditi robotaksije
https://novac.jutarnji.hr/novac/aktualno/rimac-ne-zelim-raditi-robotaksije-moji-ce-auti-vozace-uciti-sigurnoj-brzoj-voznji-7638954
Da bi 2019. otvorio Project 3 Mobility za robotaksije, koja je upisana je u sudski registar otprilike u isto vrijeme kad je Hyundai kupio udio u Rimac automobilima.
Još jedna sasvim javno dostupna informacija, domena p-tri.com zakupljena je dva dana nakon nakon objave Hyundai investicije.
To je za ovu web stranicu koja jos uvijek ne radi, odnosno gdje pise "We want to tell you what we’re building here, but we can’t. It’s innovative and very cool, though.":
Da bi 2021. dobio 1,5 milijardi (dobro piše, ne milijuna nego milijardi, to je ono sa devet nula) za robotaksije.
Uz to, iako u medijima pišu da Rimac Automobili neće dobiti te novce, već tvrtka Project 3 Mobility, tvrtka koja je osnovana 2019., sa 15 zaposlenih, koja u 2019. nema dobit nego je završila s minusom od 1,37 milijuna kuna, te isto u 2020., nema dobit već je završila s minusom od 9,21 milijuna kuna (samo osnivanje 2019. već bi bio dovoljan upitnik za npr. Lauru Kovesi, ali ne i za naše nadležne institucije):
Europskih 1,5 milijardi kuna za projekt robotaksija: Novac neće dobiti tvrtka Rimac Automobili
https://www.poslovni.hr/kompanije/europskih-15-milijardi-kuna-za-projekt-robotaksija-novac-nece-dobiti-tvrtka-rimac-automobili-4295688
NPOO ih demantira:
Dodatno, s aspekta prava tržišnog natjecanja i relevantnih presuda sudova Unije Project 3 Mobility d.o.o. i Rimac automobili d.o.o. smatraju se jednim poduzetnikom s obzirom na to da je fizička osoba Mate Rimac osnivač i ima prevladavajući utjecaj na oba društva.
https://planoporavka.gov.hr/UserDocsImages/dokumenti/Plan%20oporavka%20i%20otpornosti%2C%20srpanj%202021..pdf?vel=13435491
Što u NPOO-u još piše?
2021. Pripremanje novog prezentacijskog prototipa, rad na pripremi za početak gradnje specijalizirane infrastrukture, odabir svih parametara za integraciju autonomnog sustava vožnje i senzora na vozilo, izrada softverske platforme
2022. Izgradnja specijalizirane infrastrukture, dovršetak prezentacijskog prototipa i početak izrade verifikacijskih prototipa, integracija sustava autonomne vožnje i senzora na vozilo, projektiranje linije za serijsku proizvodnju, izrada softverske platforme
2023. dovršetak proizvodnje verifikacijskih prototipova, njihovo testiranje, testiranje sustava autonomne vožnje, testiranje specijalizirane infrastrukture, izrada kalupa za serijsku proizvodnju, instalacija linije za serijsku proizvodnju, integracija softverske platforme s vozilima i infrastrukturom te povezivanje s ostalim pružateljima usluga
2024. testiranje svih sustava i pokretanje pilota usluge u Zagrebu
2025. pokretanje komercijalne usluge s punom funkcionalnošću u Zagrebu
Cilj projekta je razviti i implementirati u potpunosti novi ekosustav urbane mobilnosti (odnosno tzv. MaaS – mobilnost kao usluga), usko integriran s javnim gradskim prijevozom koji će se sastojati od 3 ključne komponente nužne da bi potpuno autonomna vozila mogla funkcionirati i sudjelovati u prometu. One su redom: (i) potpuno autonomno električno vozilo pete razine autonomije, (ii) razvoj i izgradnje specijalizirane infrastrukture za autonomna i električna vozila integrirane s javnim gradskim prijevozom, (iii) razvoj softverske platforme za upravljanje kompletnim sustavom. Realizacijom projekta u Gradu Zagrebu postići će se znatno povećanje sigurnosti u prometu uz povećanje efikasnosti svih sudionika te smanjenje prometnih gužvi. Primarni je cilj također postići značajan pozitivan utjecaj na okoliš kroz smanjenje ukupne emisije štetnih plinova uzrokovane prometom motornih vozila, kroz istraživačke i inovacijske procese, prijenos tehnologije i suradnju između tvrtki usmjerenih na nisko-ugljično gospodarstvo, otpornost i prilagodbu na klimatske promjene.
(i) Potpuno autonomno električno vozilo: Realizacijom projekta konstruirat će se u potpunosti novo električno vozilo pete razine autonomije, dakle sposobno izvršavati sve dinamičke funkcije vožnje bez ikakve asistencije vozača-osobe, čiju funkciju u potpunosti preuzima umjetna inteligencija, odnosno autonomni sustav vožnje. Ovo je ujedno i najkompleksniji dio projekta budući da razvoj globalno homologiranog autonomnog vozila predstavlja najveći izazov, uzevši u obzir tehnološki, regulatorni i prometni aspekt. U njemu je u najvećoj sadržana tehnološka vrijednost projekta, budući će rezultirati razvojem potpuno autonomne električne platforme vozila bez upravljača, zatim baterijskog sustava razvijenog i prilagođenog autonomnom sustavu vožnje koji nosi niz specifičnosti u vidu potrošnje energije te električnog pogonskog sustava projektiranog za električna autonomna vozila.
- Možda je Rimac namjerno izabran za taj izazov (natječaj za NPOO ne postoji, dogovor za dodjelu sredstava dogovarao se iza zatvorenih vrata), jer od 2009. nisu uspjeli homologirati niti jedan koncept, iako su za zadnji dobili 52. milijuna kuna upravo za homologaciju?
Mati Rimcu zapeo je projekt za koji je dobio 52 milijuna kuna državnih potpora: ‘Rok mu je istekao, a o tome se šuti. Svjesni smo da mu se poslovni model temelji na lažnim obećanjima, očekujemo odgovornost aktera‘
https://slobodnadalmacija.hr/vijesti/hrvatska/mati-rimcu-zapeo-je-projekt-za-koji-je-dobio-52-milijuna-kuna-drzavnih-potpora-rok-mu-je-istekao-a-o-tome-se-suti-svjesni-smo-da-mu-se-poslovni-model-temelji-na-laznim-obecanjima-ocekujemo-odgovornost-aktera-1135805
Natrag na NPOO:
Za sam autonomni sustav vožnje, odnosno umjetnu inteligenciju koja upravlja vozilima putem senzora i kamera odabrali smo tvrtku koja je među 3 vodeće u svijetu u tom području te na taj osigurali maksimalnu sigurnost u prometu u trenutku izlaska flote vozila na ulice. Uvjerenja smo da samostalan razvoj sličnog sustava nije potreban budući bi iziskivao dugogodišnji razvojni proces i višestruke razvojne troškove od cijene ovog projekta, a na tržištu već postoji razvijeno nekoliko kvalitetnih rješenja te vrste s relativno jednostavnom implementacijom na u potpunosti novim autonomnim vozilima kakvo će biti naše. Iz tog razloga, razvoj autonomnog sustava vožnje, odnosno umjetne inteligencije nije predmet ovog projekta, već razvijamo potpuno autonomno vozilo koje koristi već postojeću umjetnu inteligenciju.
Inicijalna flota od 700 autonomnih električnih vozila koja je planirana za Zagreb, a čija je serijsk aproizvodnja planirana za 2024. neće biti financirana iz ovog projekta već iz drugih izvora sredstava tvrtke. Uzevši u obzir da na zagrebačkim ulicama cirkulira gotovo 190 tisuća osobnih automobila od kojih oko 2% obavlja neki oblik taksi prijevoza, razvidan je negativan učinak na okoliš postojećeg sustava budući su gotovo svi na pogon s unutarnjim izgaranjem. Kako spomenutih 2% vozila zbog vrlo visoke utilizacije u odnosu na osobne automobile uzrokuje višestruku emisiju ispušnih plinova, procjene idu i do 10% od ukupnog zagađenja zraka uzrokovanog prometom u Zagrebu koje uzrokuju taksi vozila. Očekivanja od projekta su da električnim autonomnim vozilima, zbog izuzetno visoke utilizacije i neprekidnog rada preuzme preko 50% prometa taksi prijevoza, direktan učinak na okoliš će biti vidljiv kroz očekivanih oko 5% smanjenja ukupne emisije ispušnih plinova od prometa u Zagrebu.
Projektom će se također potaknuti regulatorne promjene na nacionalnom nivou budući će rezultirati prilagodbom zakona iz područja sigurnosti u prometu, prijevoza putnika te osiguranja na čemu je rad već započeo. Reformske mjere ovdje nisu detaljnije razrađene s obzirom na to da nisu sve u nadležnosti MMPI.
Dodjela potpora u okviru NPOO planira se isključivo za projekt istraživanja i razvoja, i to fazu, koju obilježava dovršen inicijalni prototip i početak rada na razvoju verifikacijskih prototipova koji će imati sva obilježja finalnog vozila, što znači da se dodjela državne potpore odnosi na primijenjena istraživanja, konkretno industrijsko istraživanje i/ili eksperimentalni razvoj.
Ni to nije sve, treba napomenuti da se Hrvatska nije obavezala na transparentnost u trošenju europskih milijardi
https://www.index.hr/vijesti/clanak/udruge-prozivaju-hrvatsku-za-netransparentnost-u-trosenju-eu-pomoci/2283989.aspx
Sve gore napisano neoborive su činjenice, dokazive na sudu, što Petrića neće spriječiti da nastavi s cenzurom
Budući da je Rimac jedan od sponzora
https://www.debug.hr/ovogodisnji-debug-ce-okupiti-citavu-developersku-scenu-uz-25-najvaznijih-hrvatskih-tech-tvrtki/
Jedino što bi ovdje možda prikladniji termin umjesto BBF bio BBFS?
https://www.urbandictionary.com/define.php?term=bbfs

Naslov - Baby driver: porođaj u Tesli koji vozi na autopilotu
Srećom, u glupoj EU, netko je ipak bio dovoljno pronicljiv da primijeti da se u Teslinim modelima, (izuzevši Teslu model S i model X) autokill, pardon, autopilot bazira samo na kamerama, pa je u regulativi UN/ECE r79 donesena odluka da Teslin autokill, pardon, autopilot ima restrikcije. U međuvremenu, Mercedes je izbacio funkcionalni Level 3 (sa svim senzorima), međutim, radi predostrožnosti, puna autopilot funkcija omogućena je samo na autoputu i do maksimalne brzine od 60 km/h, kad se autopilot isključuje.
Lijepa priča Doc ali iskustva sa Teslama su različita, naime finac vlasnik Tesle S bio je nezadovoljan zbog stalnih kvarova, u trenutku kada su mu izdali predračun 20.000 eura za zamjenu baterije odlučio je da bi bilo najbolje raznijeti Teslu sa 30kg dinamita i time dati epilog cijeloj priči.
BTW. Nisam jedino siguran da li je stavio Elonovu lutku prije eksplozije ili su to samo zli jezici?
Video - 30kg dinamita na Tesli S