ZovemseZoranidolazimizRijeke sri 1.9.2021 10:34
Theophilus Ruy kaže...

Kako izgleda super Mario kad mu poveća rezoluciju. 

 

nikako, jedini način da se pikseliziranoj grafica iz retro igara poveća rezolucija jest da se spriteove pretvori u vektorske objekte, pa ih se poveća i onda eventualno nekakvo postprocesiranje koje će automatski napraviti zaobljene linije ili dijagonale (tako da nema vektoriziranih piksela)

 

Tako nešto već postoji, zove se xBRZ i može se koristiti kao shader u RetroArch frontendu.

 

1 (1119×493) (fsdn.com)

 

1 (824×755) (fsdn.com)

 

 

Ja sam probao na starim NES igrama i radi iznenađujuće dobro za velik dio igara, dok za neke naravno nije najbolji. Što se tiče SNES/Sega/NeoGeo igara to baš i nije najbolje rješenje jer su spriteovi više komplicirani od NES spriteova (više detalja). Za upscalling takvih spriteova jedino što može donekle pomoći jest CRT filter (npr. Crt Royale ili Crt Lottes, oba shadera u RetroArchu), no tada slika ispada tamnija (scanlinesi baš i nisu bili vidljivi na CRT ekranima, drugačija tehnologija)

 

VVkrm2O.jpg (1426×1093) (imgur.com)

 

 

 

Ova tehnologija u članku, ona radi na način da izmišlja lice, oči, nos, gomilu drugih detalja. Ima bazu od nekoliko milijuna slika te AI deep learning algoritam uspješno generira potpuno novo lice na temelju postojećih (s milijunima različitih permutacija). TO je jedini način da se od ničega stvori nešto, te osoba dobije sliku koja donekle nalikuje na onu smanjenu, ali definitivno ne predstavlja povećani original.

 

 

 

pet sri 1.9.2021 21:56

Zašto nisu stavili da se vidi originalna slika u visokoj rezoluciji od koje je napravljena ta umanjena, tako da se može usporediti. Ovako može izgledati super, ali nema nikakve veze sa stvarnošću tj. originalnom slikom pa izgleda jako impresivno, a u biti nije.