
LEO Coupe – leteći superautomobil brzine do 400 km
Vezano uz: LEO Coupe – leteći superautomobil brzine do 400 km


Bez veze... ne upotrebljiv u realnom svijetu

Stvarno su vec dosadni sa reklamiranjem tih render koncepata. Da bar naprave pokazni prototip ili bar neki minimum prvo pa onda u novine...

Mnogi naprave nekakve koncepte, izrade rendere i gotovo. Bojim se da je i sa ovim autom tako.

Jako lijepo izgleda, ali bojim se da ga nećemo skoro vidjeti uživo. Mogu i ja sjesti za kompjuter i napraviti render nekakvog letećeg auta, ali napraviti nešto stvarno je puuuno teže i ne ide samo tako u roku godinu-dvije. I stvarno, treba x10 bateriju - bateriju 10 puta jaču od najbolje sadašnje, da bude recimo 3 puta jača i 3,3 puta lakša, pa onda ne bi bila 66kWh i oko 350-400 kg nego ~ 200kWh i oko 100-150 kg.

Pa rimac je imao C1 jos od 2012 tako nesto pa su nasi vrli forumasi opet kenjali kako to nije auto ... Danas imamo Neverin i eto i dalje ekipa prica o prodaji magle.... O nepostojecem proizvodu, kako nije izumio nista ;)
Nemres zadovoljiti hRvate lako.... Narod perfekcionista i vrlih majstora (zato i jesmo di jesmo, u banani)

Koja je ovo muljaza. Hvale se kompaktnim dizajnom za razliku od konkurencije, u render stave hrpu minijaturnih motora iako u stvarnosti trebaju ogromne motore s kojima ce izgledati isto ili gore nego konkurencija.
A i to je upitno koliko ce letjeti.
aircraft design - How much thrust could a 400 mm EDF produce? - Aviation Stack Exchange
400mm EDF bi po ovome gore mogao dati 40kg uzgona na 15kW. 16x40kg = 640kg.
66kWh baterija ima barem 300kg, troje ljudi 200-300kg (ovisno kako su proveli karantenu) a gdje je jos sve ostalo...

Ja sam pesimist u vezi tih letečih automobila. Vidim da mnogi maštaju o prometu kakav je viđen u filmu Back to the future, zamišljena budučnost 2015. Ali koja bude svrha tih automobila ???? Da brže dođete na more ili u neku drugu državu ?
Ajmo pretpostavijmo da naprave učinkovite takve automobile, pa cijelo nebo bi bilo zakrćeno sa tim automobila i dolazilo bi do puno nezgodi, sudara u zraku jer neki stiskaju po gasu i ujedno bi bili prijetnja ljudima na zemlji i njihovim kućama. Po mojem mišljenjeu, bolje da se ostavi zračni promet za avione koji su u mogučnosti prevesti puno više ljudi i ne stvaraju toliko gužve kao tisuće manjih letjelica. Najviše nesreća se događa na zemlji u prometu, a malo u zraku jer su veće kontrole. piloti prolaze često neku rutinsku kontrolu prije leta i puno bolje su obučeni.
Ja budučnost vidim u Hyperloopu ako zaživi . Hyperloop može biti i brži od aviona i puno sigurniji. Zamišljam da ćemo jednog dana imati i hypeloop za prijevoza automobila, primjerice uđemo u kapsulu sa automobilom, tamo se učvrsti za posebne nosaće koji su na automobilima i primjerice u roku od pola sata ili više bi automobil prešao iz Osijeka do Splita i dalje nastavio putovanje sa cestovnim prometom, a vračali bi se isto tako nazad ako su karte rezervirane.

Pa rimac je imao C1 jos od 2012 tako nesto pa su nasi vrli forumasi opet kenjali kako to nije auto ... Danas imamo Neverin i eto i dalje ekipa prica o prodaji magle.... O nepostojecem proizvodu, kako nije izumio nista ;)
Nemres zadovoljiti hRvate lako.... Narod perfekcionista i vrlih majstora (zato i jesmo di jesmo, u banani)
Iz zabave pratim Automobile necu reci industriju. Pogledaj izjave rimca namjerno malim,u Hrvatskoj i vani.
Kome smeta imati jedan od najbrzih Automobila na svijetu koji dolazi iz vlastite drzave je debil.
Tipa vani je gladan i siromasan bio. U Hrvatskoj izjave prodaje c1,C2 a sad vani je stvaran automobil koji se moze kupiti.
Ne mogu se sjetiti tocne recenica izjave covjeka iz Rimac autom. u SAD.
Nevera*

Ja sam pesimist u vezi tih letečih automobila. Vidim da mnogi maštaju o prometu kakav je viđen u filmu Back to the future, zamišljena budučnost 2015. Ali koja bude svrha tih automobila ???? Da brže dođete na more ili u neku drugu državu ?
Ajmo pretpostavijmo da naprave učinkovite takve automobile, pa cijelo nebo bi bilo zakrćeno sa tim automobila i dolazilo bi do puno nezgodi, sudara u zraku jer neki stiskaju po gasu i ujedno bi bili prijetnja ljudima na zemlji i njihovim kućama. Po mojem mišljenjeu, bolje da se ostavi zračni promet za avione koji su u mogučnosti prevesti puno više ljudi i ne stvaraju toliko gužve kao tisuće manjih letjelica. Najviše nesreća se događa na zemlji u prometu, a malo u zraku jer su veće kontrole. piloti prolaze često neku rutinsku kontrolu prije leta i puno bolje su obučeni.
Ja budučnost vidim u Hyperloopu ako zaživi . Hyperloop može biti i brži od aviona i puno sigurniji. Zamišljam da ćemo jednog dana imati i hypeloop za prijevoza automobila, primjerice uđemo u kapsulu sa automobilom, tamo se učvrsti za posebne nosaće koji su na automobilima i primjerice u roku od pola sata ili više bi automobil prešao iz Osijeka do Splita i dalje nastavio putovanje sa cestovnim prometom, a vračali bi se isto tako nazad ako su karte rezervirane.
Prvi dio teksta zbilja super, za 10 (ako pravopis zanemarim), a onda nastaviš s Hyperloopom.

Čudili se ljudi čudom čudu..
Išao tako jednom vlak na ljude (kino platno) a ljudi se razbježali, polomili noge, stolice...

Ja mogu nacrtati dvostruko bržeg nego su oni nacrtali!

"trebalo bi biti zaduženo 16 turbina s propelerima, "ducted fan" tipa, snage svaka po 10 kW".
160kW wow, a napaja ih renderirani hladni fuzijski reaktor.

Ja sam pesimist u vezi tih letečih automobila. Vidim da mnogi maštaju o prometu kakav je viđen u filmu Back to the future, zamišljena budučnost 2015. Ali koja bude svrha tih automobila ???? Da brže dođete na more ili u neku drugu državu ?
Ajmo pretpostavijmo da naprave učinkovite takve automobile, pa cijelo nebo bi bilo zakrćeno sa tim automobila i dolazilo bi do puno nezgodi, sudara u zraku jer neki stiskaju po gasu i ujedno bi bili prijetnja ljudima na zemlji i njihovim kućama. Po mojem mišljenjeu, bolje da se ostavi zračni promet za avione koji su u mogučnosti prevesti puno više ljudi i ne stvaraju toliko gužve kao tisuće manjih letjelica. Najviše nesreća se događa na zemlji u prometu, a malo u zraku jer su veće kontrole. piloti prolaze često neku rutinsku kontrolu prije leta i puno bolje su obučeni.
Ja budučnost vidim u Hyperloopu ako zaživi . Hyperloop može biti i brži od aviona i puno sigurniji. Zamišljam da ćemo jednog dana imati i hypeloop za prijevoza automobila, primjerice uđemo u kapsulu sa automobilom, tamo se učvrsti za posebne nosaće koji su na automobilima i primjerice u roku od pola sata ili više bi automobil prešao iz Osijeka do Splita i dalje nastavio putovanje sa cestovnim prometom, a vračali bi se isto tako nazad ako su karte rezervirane.
Prvi dio teksta zbilja super, za 10 (ako pravopis zanemarim), a onda nastaviš s Hyperloopom.
Zašto si tako protiv Hyperloopa ? A i naglasio sam ako bude fukcionalan. To bi mogao biti najsigurniji i najbrži od Aviona.

Ja mogu nacrtati dvostruko bržeg nego su oni nacrtali!
-ja mogu s manje ventilatora + napisati flomasterom na kmh 500.. + dodati tenis-lopticu na kuku, jer kakav je to auto (zrakoplovac) bez kuke-sport. .. no ne mogu koprehendat koliko takvih bezvezarija the-net može iznjedriti, startupovi, snovi, renderi.. na što autori kažu da su 'malo' prerendali model (bar su 'pošteni'?) ..

Nemres zadovoljiti hRvate lako.... Narod perfekcionista i vrlih majstora (zato i jesmo di jesmo, u banani)
Nemam ništa protiv toga čovjeka i meni je bitno da zapošljava ljude i daje im pristojne plaće.
No, el. baterije za pogon vozila nije on izumio, niti je izumio automobil, još električni..
To je kao kad babe na selu pričaju kako je Tesla izmislia struju.

Zar se on ikad hvalio da je nešto izumio?
Prvo pročitaš post na koji sam se referirao, onda moj.
Pokušaj ponovo.

cista fizika:
nemoze po cesti vozit auto od 400kg, jer pri sudaru s vozilom od 1t nema sanse da prezive putnici.
znaci nikakvi avioauti laksi od 1t ne smiju vozit po cesti.
a avionceki od 1t takvih dimenzija ne mogu letjeti
znaci sve skupa je bezvezz
Zvuči kao navlakuša