
Sada je i službeno: Bugatti prelazi u većinsko vla
Vezano uz: Sada je i službeno: Bugatti prelazi u većinsko vla


Skidam kapu i moj duboki naklon.

Sta je hejteri?
Rimac u sve vecoj brzini, hateri u retrovizoru.

Bugatti mijenja brand u Bogatti, da se lakše identificira s novim vlasnicima
Šalu na stranu, da mi je netko prije par godina rekao da će netko iz Hrvatske biti vlasnik Bugattija i imati ovakav udar u autoindustriji ja bih im rekao da i meni daju te droge što deru.
Kapa do poda, teška kapa, svaka čast!!!

Što reći na ovakvo nešto. Sjedište Bugattija u Hrvatskoj? Nadam se da će dugo trajati.

Uf ovu temu čeka toliko žući, pjene na ustima da će biti fantastično za čitati.

Pitanje za novinara. Kako je Rimac došao do udjela od 55% u Bugatti Rimcu? Čime je to platio?
cca. 4.5mil hrvata je to platilo. U teoriji svi smo mi vlasnici Bugattija trenutno

U biti ovo je dobra vijest. Možda sad konačno bude imao dovoljno love da se skine s državne sise...

Da ne bude zabune, smatram da je ovo nevjerojatno postignuće i svaka čast Rimcu, no ni meni nije jasno kako je ova transakcija provedena budući da je Rimac dobio 55%, a nije mu smanjen udio u krovnoj firmi?

Mnogi ljudi ne shvaćaju sistem poticaja (uključujući i tebe), no ako kao država daš poticaj i omogućis razvoj firme koja će zapošljavati tisuće visokoobrazovnih ljudi onda to nije isto kao dati placu saborskim zastupnicima. Sto nisi ti došao sa takvim idejom i razvio firmu od nule pa bi možda i ti dobio.

Hah, ispada da reklamiraš HDZ jer moraš biti ili zaslijepljen mržnjom, zavidan ili glup da tako nešto tvrdiš. A poticaje za koje kažeš da ćemo morati mi plaćati bi svakako plaćali bez da Rimac ima tu sjedište. Čovjek je preuzeo Bugatti i doveo mu sjedište u RH, otvara ogromni poligon gdje će zaposliti 2500 ljudi, a ti i slični još uvijek nikako da izvučete glavu iz guzice. Ne shvacam takve isto kao sto ni ti ne shvaćaš značenje ovog dogadjaja

Na stranu što mislim o tome na koji način je on (odnosno njegov otac) došao do početnih novaca (svi znamo na koji način, nažalost jadno, sramotno, i u nekoj drugoj državi za dugotrajnu zatvorsku kaznu), ali jedno je sigurno; Jednom kad izađe na burzu kupujem dionice RIMAC grupe, vjerujem da će firma ogromno rasti iz godine u godinu. Sjajna prilika će to biti.
Btw. koji vam je auto lijepši?

Ali imaš ideju i mogao bi razviti takav posao, fali ti samo “tata”? Imaš VC fondove koji će te radi podržati, samo ti priča treba držati vodu.

U svakom slučaju je bolje za nas da poticaje dobije hrvatska firma nego npr. madzarska ili rumunjska. Od prometa koji se ostvari plaćat će se porez i država će dobiti povrat investicija. Economics 101

Drago mi je citat da u Hr netko nesto stvara.
Samo citam koliko koji Hrvat ima tajnih stanova,apartmana,vila.

ludizao postavljaš legitimna pitanja međutim ono što ti je slabija strana su fondovi i poticaji. Kontaktiraj ove možda ti malo osvježe znanje. Sudjelovao sam u par projekata koji su se dijelom financirali iz EU fondova i mogu ti iz prve ruke reći da ćeš teško zamračiti lovu od tamo. Cijeli taj proces nadgleda hrpetina činovnika čiji je jedini poso pronći nešto zbog čega ti neće dati novce ili zbog čega će povući novce koje si već prije dobio.
EDIT: slikaj ga. U međuvremenu si suspendiran pa ne možeš odgovoriti. Najrađe bi obriso post ali ostaviti ću ga pa možda odgovoriš kad ti iziđe suspenzija.

Svaka čast dečku što je ostao u Hrvatskoj!

Trebali bi novinari danas pitati za zdravlje one koji nisu htjeli pomoci Rimcu kada je trazio pomoc..., a kada dode izlaz na burzu, Vrapce ce graditi novi odjel :)

Kak to da se ovo smije komentirati?!?
Inače, ja sam Bugatti kupio još prije desetak godina, dok je Mate, prezime mu znate još piškio u pesku. Nikakvih problema do danas, samo redovno održavanje, evo još mi visi u ormaru:

Što Rimac nije koristio VC fondove koji bi ga rado podržali nego je dobivao novac iz proračuna? Da stvar bude gora, pritom je još i besramno lagao da nije na državnoj sisi. Ne, 55 ili koliko milja su meni dali.
Kamo sreće da je novce dobio iz proračuna! Bar bi taj novac bio utrošen u nešto pozitivno i korisno a ne spiskan u plaće beskorisnih uhljeba!!

ovakav optimizam sam posljednji put vidio kad su došli iz europe i podijelili nam kredite u švicarcima. 😀

I pazi ove likove koji TD-aju sasvim legitmno pitanje - što je Rimac dao za udio od 55%?
TD si dobio zato što u svom trolerskom ludilu nisi u stanju pročitati s razumijevanjem jedan obični članak. Da jesi, shvatio bi razlike između pojmova kupiti, udružiti se i osnovati. Također postoji "sitna" razlika u pojmovima upravljati i posjedovati.

I pazi ove likove koji TD-aju sasvim legitmno pitanje - što je Rimac dao za udio od 55%? Nemaju pojma, ali bitno je da su protiv bilo kakvog propitivanja. Nije ni čudo da nam je zemlja u k s takvim funboysima i apologetima.
Bugatti dobiva elektrifikaciju besplatno, bez da trenutni vlasnici (Porsche) ulažu veliki novac i to od kompanije koja provjereno radi u električnoj sferi ono što Bugatti radi sa klasičnim motorima.

VW je premazan svim mastima, uvalili su mu, a da nije ni osjetio, a možda i je.

Ettore Bugatti se roštilja u grobu....

Miro da li bi mogli kao novi feature staviti razlog suspenzije korisnika (npr. vrijedanje, spam, trolanje, zavodjenje moderatora, sto god)? Thanks

Miro da li bi mogli kao novi feature staviti razlog suspenzije korisnika (npr. vrijedanje, spam, trolanje, zavodjenje moderatora, sto god)? Thanks
Tako je. Ovome iz ove teme moze slobodno pisat "dosadan ko proljev"

Svaka normalna država daje poticaje tehnološkim firmama da zadrže industriju u matičnoj zemlji te da zapošljavaju ljude. S time da od toga imaju i velike benefite potencijalni kooperanti i dobavljači. To je zdrava strategija. U nekim zemljama se radi o tome da se spriječi transfer tehnologije (nacionalna sigurnost).
Ono o čemu bi se trebali brinuti lokalni dušebrižnici i pravednici jesu poticaji u poljoprivredi. Miljarde eura potrošeno na crnu rupu zvanu "poljoprivreda". I nije samo RH u pitanju, cijela EU radi isto. Rezultat? Ispodprosječna proizvodnja, loša organizacija, loše planiranje itd. I hrpa bogatih "poljoprivrednika".

Šta nije ovaj Bugatti teški gubitaš?

Ovo izgledaju dobre vijesti. Mene zanima hoće li Rimac imati kakvu konkretnu proizvodnju u Hrvatskoj ili sve ostaje na 150 komada Nevere koje će napraviti a za dalje ne znam što će biti. Ne znam kako će Bugatti kao stara poznata firma izdržati to da joj na čelu bude Mate Rimac.
Wow !
Svaka cast!