Aldo čet 1.7.2021 19:34
ludizao kaže...

O ne. Sad samo čekam da i Rimac počne o letećim automobilima u Hrvatskoj i gradnji novog kampusa od milijun kvadrata, u kojem će zaposliti pola Zagreba i okolice.

 misliš da ne razmišlja o tome? Milijarde ćemo spizditi na to garant. I opet će nam tumačiti da to nije naš novac...

Skywatch čet 1.7.2021 21:37

Ta ideja letećih vozila koji se iz auta transformiraju u leteće mi nije nešto jer samo čekam da se to počne komercijalno korisiti pa da počnu padati, zabijati se u brda, zgrade, dalekovode, padati po kućama i sl.

 

 Uz to hrpa tih mini staza za polijetanje  pa gužva u zraku sa helikopterima, avionima, cesnama i sl.

dd.inc sub 3.7.2021 04:38

Vodik kao gorivo ovdje itekako ima potencijala radi mase vozila. Mislim da bi se trebao uvesti neki standard za komunikaciju svih takvih letecih automobila i slicnog, jer ako se pusti ljudima na procjenu da li ce se zabiti jedan u drugoga u mimoilasku ili ono ja imam vecu letjelicu, pa ja imam prednost. Sve u svemu ima tu jos puno posla, ali zvuci zanimljivo. S financijske strane bi moglo funkcionirati da vise ljudi dijeli trosak, pa ga proporcionalno i koristi. Na taj nacin bi ga i prosjecni radnik mogao koristiti.

Jos da imamo normalnu vladu, pa da privuce Hyundai i slicne da sagrade tvornicu u HR i otvore zastupnistvo za EU...

Dr. Alien sub 3.7.2021 19:32
ludizao kaže...

O ne. Sad samo čekam da i Rimac počne o letećim automobilima u Hrvatskoj i gradnji novog kampusa od milijun kvadrata, u kojem će zaposliti pola Zagreba i okolice.

 

Rimac je 2015. u intervjuu na N1 televiziji rekao da rade na letećim automobilima, od 45:35 na videu:

 

https://www.youtube.com/watch?v=VrBTnQHbPM4

 

Također, od 42 minute videa kreće pravi show, gdje je rekao da su već napravili auto koji vozi bez vozača, gdje je rekao da rade na jahti i na hovercraftovima koje testiraju svakondevno na jezeru pored Sv. Nedelje. I poslastica na 22:01 na videu, računate li na pomoć države u svom poslu? Mate Rimac odgovara – NE.

 

Zanimljivo da ne računaju na pomoć od države i da kako Rimac kaže nisu na državnoj sisi, ali redovito koriste državnu pomoć, ovdje je djelomični popis novaca koje je dobio od države:

https://www.forum.hr/showpost.php?p=86517921&postcount=2355

 

Ono što smijesno (ili žalosno, ovisi kako se gleda) je da npr. pekara Mlinar ima veću dobit nego Rimac prihode, ali zato Rimac ima radno mjesto koje se zove Head of Government Relations and EU Funding, ima pravomočno osuđenog Kresimira Hledu, donedavno je u Greypu bila i Irena Weber, koju je HDZ angažirao da spasi brodogradnju, Dubrovačku banku, Agrokor, a tu je naravno i Ivan Rimac, bivši predsjednik nadzornog odbora Rimac Automobila, koji očigledno i dalje aktivno sudjeluje u događanjima oko firme, ponajvise oko dodjele zemljišta i dvorca.

 

U svemu tome, zanimljivo je da nakon dvije firme, od koje jedna u cijeloj svojoj povijesti još uvijek nije proizvela (složila bi bilo ispravnije, budući da su dijelovi kupljeni) niti jedan automobil koji se može homologirati (za C2/Neveru su dobili novce od EU/HR za razvoj i homologaciju, pa očekujemo homologaciju iako su već promašili rok, koji je naknadno produžen) i druge koja je prodala sveukupno manje bicikala nego ondašnji Limex u 24 sata, nastaje treća, Project 3 Mobility. To je jedina firma koja se spominje u više od 1500 stranica plana za oporavak od korona krize, koja ima podružnicu u UK (koja više nije u EU) gdje je otvorena s početnim kapitalom od 100 EUR, koja nema niti web stranicu, a kojoj bi išlo atraktivno zemljište kod zagrebačkog studentskog doma Stjepan Radić, te bi od plana za oporavak od korona krize dobili milijarde da kupe dijelove za samovozeće taksije i sustav autonomne voznje, a grad ili država bi kupili 700 robotaksija. Da još jednom ponovimo, radi se o samovozećim taksijima bez volana, pete (5) razine autonomije koji bi po Zagrebu vozili već 2023., iako je Rimac 2018. izjavio da ne žele raditi robotaksije. Pored toga, zanimljivo je da taj dokument HDZ uopće nije htio iznositi u javnost, jer zašto bi javnost trebala znati kuda idu milijarde, a šlag na tortu je da se Hrvatska nije obvezala na transparentnost u trošenju europskih milijardi. Doduse nešto radi i OLAF, pa su malo piknuli jednog drugog jakog HDZ-ovca, koji isto puno radi i cucla EU/HR pare za "spas HR"...

Dr. Alien sub 3.7.2021 19:51
dd.inc kaže...

Vodik kao gorivo ovdje itekako ima potencijala radi mase vozila.

 

Problem je što je oko 95% vodika proizvedenog u svijetu dobiveno pomoću fosilnih goriva.

 

dd.inc kaže...

Mislim da bi se trebao uvesti neki standard za komunikaciju svih takvih letecih automobila i slicnog, jer ako se pusti ljudima na procjenu da li ce se zabiti jedan u drugoga u mimoilasku ili ono ja imam vecu letjelicu, pa ja imam prednost. 

 

Odavno postoji aeronautička komunikacija i njezini standardi.