
Novi incident s F-35: strojnicom prostrijelio samo
Vezano uz: Novi incident s F-35: strojnicom prostrijelio samo


Ovo je tipični primjer samoubojstva iz zasjede . Inače, što Izzy reče, to je top, a ne mitraljez. Baš nemaju sreće s tim f35. Ulupali goleme milijarde dolara u razvoj i dobili govno od aviona.

Whoo cares

Vidim da nisu ništa naučili od nesreće s phalanx-om.

Vojni avion, pa još F-35, pa još i Gatling top (nije mitraljez ili ako će te po rvatski strojnica), pa još i bug na avionu. Kuš veće sriće.

Znaci tenk kojem granata eksplodira u cijevi je upucao samog sebe?

Ovo je greška streljiva. Sumnjam da ima bilo kakve veze s avionom.

Ono kad naslov nema veze sa tekstom:(

Ako je tenk transformer onda da. Jednako vrijedi i za ovaj avion. Valjda on jest 😝😂

Stvarno ste više naporni sa avionima, dajte neki text iz svijeta silikona 😁

Mitraljez vs top: zrna iz mitraljeza se oslanjaju na kinetičku energiju, dok zrna iz topa nose ''payload'' odnosno kemijsku energiju/eksploziv.
Ovaj na F-35 bi bio nekakav autocannon.

Ti bi o cicama da pišu mm?

Tko te clanke uopce forsira? avioni, rat? ubijanje itd, itd! koji k?

a sad pitanje...
kak u krasni kukuruz jedna granata (zrno) veličine ovećeg muškog palca može napraviti štetu koju su naveli - znači grunula je neposredno nakon izlaska iz cijevi... i ode 2.5 milja $...
kaj se ovjesili taman ispred topa neki skupi senzorski modul ???
i kako bi pilot bio ugrožen????
pa nije ispaljen u zmaj zrakoplova, blizu kabine, nego suosno smjeru leta ?!?!

Stvarno imaš prljavu maštu, ja mislim kao silicij koji se nalazi u HW

Guba mitraljez, sve mitraljila od reda.
Gatling, legendarni mitraljez dokazan u praksi. Da, oružje se testira prije puštanja u upotrebu. al' mnogo puta praksa priliko operativnoga rada pokazuje pravo stanje stvari.
Da zrno je roknulo, al' treba vidjeti pri kakvim uslovima.
Sem DrNasty za kojeg znam da ima znanje, vidim da ima puno drugih ljudi koji se "žike" u oružje.
BTW, pored drugih tema, volim kada se piše o ovakvim temama.

a sad pitanje...
kak u krasni kukuruz jedna granata (zrno) veličine ovećeg muškog palca može napraviti štetu koju su naveli - znači grunula je neposredno nakon izlaska iz cijevi... i ode 2.5 milja $...
kaj se ovjesili taman ispred topa neki skupi senzorski modul ???
i kako bi pilot bio ugrožen????
pa nije ispaljen u zmaj zrakoplova, blizu kabine, nego suosno smjeru leta ?!?!
Dobro pitanje. 25mm zrno, koje je pri tom kao ManBearPig, pola high explosive, pola armour piercing, a pola tracer, eksplodira negde u blizini aviona, pilot vrati avion u bazu i odjednom $2.5M. Smrdi na debelo prenaduvane troškove održavanja, pogotovo što nigde nisam našao da je oštećeno bilo šta osim trupa.

Mislim da im se najbolje isplatio u praksi A10. Jeftin za održavanje, praktičan i višenamjenski a dobro podnese oštećenja u slučaju da bude pogođen.

u sljedećoj epizodi: pilot se nehotice katapultirao zajedno sa sjedištem (jasno) no zaglavio se stakleni poklopac (jadno). još čiste kabinu. F-35:piloti = 2:0.

Dobro pitanje. 25mm zrno, koje je pri tom kao ManBearPig, pola high explosive, pola armour piercing, a pola tracer, eksplodira negde u blizini aviona, pilot vrati avion u bazu i odjednom $2.5M. Smrdi na debelo prenaduvane troškove održavanja, pogotovo što nigde nisam našao da je oštećeno bilo šta osim trupa.
Eh, ništa osim trupa... Ko zna šta se sve izbušilo pa treba mjenjat, a nije to "susjedova škoda" da ćeš malo zagitat i vozi dalje... Tu treba promjenit svaki dio koji je oštećen, ko zna šta se još oštetilo pa koliko košta kontrola svega u kakvom je stanju... skup je to avion šta god da mu se dogodi.
Sjećam se jednom tako... auto završio u kanalu, pukla samo zadnja šajba koju se bez problema promjenilo za 300kn, sve radi savršeno, a totalna šteta jer nema jednog jedinog lima koji se nije izvitoperio iili zagužvo, a vrata se zatvarala jednim prstom kao da je izašo iz tvornice... a takav nema šanse da prođe tehnički, a trošak popravka kompletne limarije bi debelo premašio vrijednost auta...

Osim što ovde nije avion pri nekoj brzini završio u jarku - pri takvim udesima na automobilu se često ne izvitopere samo limovi, nego i šasija, i to onda jeste otpis.
Da se vratimo na konkretan slučaj, ako jedan jedini takav "metak" koji eksplodira u blizini letelice izaziva takvu štetu da je vazduhoplov posle toga za otpis ili barem skupi duži remont, onda je totalni overkill i rasipanje novca proizvoditi projektile vazduh-vazduh kakvi su inače u upotrebi. Poređenja radi, jedan AIM-9X kakvog može nositi F-35 i koji je zapravo napravljen da "skine" avion ima prečnik 127mm (spram 25 kod ovoga što je eksplodiralo), dugačak je 3m i težak 85kg, od čega je 9kg bojeva glava specijalno dizajnirana za uništavanje aviona (i košta $400.000), a ovo je "metkić" od 25mm, koji je uz to kombinovani tracer, armour piercing i high explosive. Dakle, u tom relativno malom projektilu imaš element koji mu omogućava da funkcioniše kao tracer, zatim određenu masu koja mu daje armour piercing sposobnost, koja je beskorisna osim pri direktnom pogotku i tek ono što ostane je high explosive, što je ovde izazvalo glavnu štetu.

Pa što više ne dignu ruke od tog faličnog aviona. Imaju operativan F-22, trenutno modernizuju F-15, neka unaprijede F-16 i A-10 i imaju zaokruženu priču. Ili neka od Rusa kupe SU-57 i SU-35.... Ali to smeće od aviona (F-35) treba pod hitno prizemljiti da bude relikt prošlosti.

Inače postoji slučaj gdje je vlastitom granatom pilot prostrijelio vlastiti avion - mislim da je to jedini takav slučaj u povijesti - američki F11F u 50-tima. Sjećam se da sam kao klinac sastavljao tu maketu i da je na kutiji bio taj podatak. Godinama nakon toga nisam više mogao naći potvrdu, ali zahvaljujući internetima i kompjuterima, našao sam članak gdje piše da se to stvarno dogodilo:
"On Sept. 21, 1956, test pilot Tom Attridge began a shallow dive in his F11F. As he did, he fired two short bursts from the aircraft’s four 20mm cannons, and thought nothing of it – until he got to the end of his dive, and the bursts began to shoot up his aircraft. He started at 20,000 feet and then went into a Mach 1 dive as he fired. He accelerated with afterburner and at 13,000 feet, fired to empty. He continued his dive. but at 7,000 feet, something struck his canopy glass and one of his engine intake lips. "
https://www.wearethemighty.com/mighty-history/f11f-shot-itself-down/

Totalka? Ide u prešu?
Sad ga ChrisFix treba kupiti i srediti.

Ivan(4):
Oplata stealth aviona je zajebana stvar. Nekako Sumnjam da se to krpa komadom lima i s 50 zakovica.

Inače postoji slučaj gdje je vlastitom granatom pilot prostrijelio vlastiti avion - mislim da je to jedini takav slučaj u povijesti - američki F11F u 50-tima. Sjećam se da sam kao klinac sastavljao tu maketu i da je na kutiji bio taj podatak. Godinama nakon toga nisam više mogao naći potvrdu, ali zahvaljujući internetima i kompjuterima, našao sam članak gdje piše da se to stvarno dogodilo:
"On Sept. 21, 1956, test pilot Tom Attridge began a shallow dive in his F11F. As he did, he fired two short bursts from the aircraft’s four 20mm cannons, and thought nothing of it – until he got to the end of his dive, and the bursts began to shoot up his aircraft. He started at 20,000 feet and then went into a Mach 1 dive as he fired. He accelerated with afterburner and at 13,000 feet, fired to empty. He continued his dive. but at 7,000 feet, something struck his canopy glass and one of his engine intake lips. "
https://www.wearethemighty.com/mighty-history/f11f-shot-itself-down/
To me je sjetilo kada bih igrao IL-2 Sturmovik 1946, pa kada bih u obrušavanju postigao negdje oko 1 000 km/h, počeo bih sustizati metke.

pancir zrno ima čeličnu košulju koja nije baš tanka i usto je to još bilo explozivno zrno... znači došlo je do eksplozije odmah nakon napuštanja cijevi i onda ta košuljica se raspala na djelove i dobili smo čelične krhotine koje su vjerojatno završile u i oko nosa di se nalazi osjetljiva elektronika

OK, sve stoji - komadi razjebali elektroniku, stealth oplatu...
ali - odmah ko iz rukava 2.5 milja $ i možda neisplativ popravak tj. otpis ?!?!?
to je nategnuto, najblaže rečeno...

Osim što ovde nije avion pri nekoj brzini završio u jarku - pri takvim udesima na automobilu se često ne izvitopere samo limovi, nego i šasija, i to onda jeste otpis.
Da se vratimo na konkretan slučaj, ako jedan jedini takav "metak" koji eksplodira u blizini letelice izaziva takvu štetu da je vazduhoplov posle toga za otpis ili barem skupi duži remont, onda je totalni overkill i rasipanje novca proizvoditi projektile vazduh-vazduh kakvi su inače u upotrebi. Poređenja radi, jedan AIM-9X kakvog može nositi F-35 i koji je zapravo napravljen da "skine" avion ima prečnik 127mm (spram 25 kod ovoga što je eksplodiralo), dugačak je 3m i težak 85kg, od čega je 9kg bojeva glava specijalno dizajnirana za uništavanje aviona (i košta $400.000), a ovo je "metkić" od 25mm, koji je uz to kombinovani tracer, armour piercing i high explosive. Dakle, u tom relativno malom projektilu imaš element koji mu omogućava da funkcioniše kao tracer, zatim određenu masu koja mu daje armour piercing sposobnost, koja je beskorisna osim pri direktnom pogotku i tek ono što ostane je high explosive, što je ovde izazvalo glavnu štetu.
Tom autu koji je završio u jarku se sa šasijom nije ništa dogodilo sani zgužvani limovi do neisplativosti... vozilo ga se takvog dok mu nije istekla registracija bez ikakvih problema u vožnji, a onda je ošo u rezaonici...
Samo što je projektilu cilj da uništi avion "trenutno" a ne da mu se da šansa da doleti do aerodroma... sa druge strane, ti projektili mogu oboriti avion i ako grunu u blizini... Nije isto onesposobiti avion totalka i napraviti toliku štetu da je popravak svega teško isplativ... Ono, može se on sa izbušenim oklopom vratiti na pistu, ali pitanje koliko treba popravaka stealth oklopa da ga se ponovo pusti u borbena djelovanja...

...kažeš ti nakon svog dugogodišnjeg iskustva u vojnoj zračnoj industriji te centralnoj komandi američkog zrakoplovstva
To je 25 mm top, a ne strojnica. Ako se ne varam, 20 mm i sve iznad je klasificirano kao top.