
Digitalizacija javnog prijevoza u Beču
Vezano uz: Digitalizacija javnog prijevoza u Beču


Da li netko ima više informacija o e-papiru koje je recimo to rezolucije u pitanju i kojih su dimenzija ti displeji, možda koja je tržišna cijena takvih ili sličnih. Koliko je energetska ušteda naspram LCD ili nešto slično tome?

Nikad mi nije bilo jasno zašto se ti informativni stupovi ne integriraju u kućice na stajalištima. Tada bi se mogle staviti i PV ploče na krov tako da nemaju nikakvih ograničenja po pitanju priključka na električnu mrežu (npr na periferiji ili izvan urbanih četvrti), a i osvjetljene su noću.
Nema mi gore kada vidim da se prilikom planiranja nove infrastrukture ne misli pa kojekakvi stupovi niču posred biciklističke staze (BTW i u DE se to redovno događa).
ovo sveskup nije nista nova, u becu odavno imas sasvim dostatnu informaciju za koliko minuta nesto dolazi - trend od ubahna.
dodatak za slabovidne je nesto novo i korisno jer su oni do sad bili zakinuti za ovu informaciju.
sto se tice planiranja i organiziranja, fala bogu to je bec - znaci odavno svaka stanica ima svoj znak vrlo vidljiv i pocesto i kucicu osim ako nije mudro smisljena negdje ispod mosta ili podvoznjaka pa si uvijek zasticen - i podzemna je dakako prica za sebe.
ovo je malo glupavo jer i oni imaju kasnjenja, pogotovo u spici i onda ljudi hoce malo frust odreagirati na necem prirucnom - ovo ce bit sjajan ventil :-\
ako postoji grad gdje debili ne koriste mozak kad prave ceste i koji postavljaju stupice kako se kojem debilu nadigne - ukljucujuci opasna mjesta, nasred ceste...
dodji u brisel, dakle em nesposobni, em opasni po bicikliste.
a sto se tice njemacke - u minhenu voze najbezobzirniji i najbezobrazniji biciklisti od kojih se i meni dizala kosa na glavi.
najljepse staze i paznja posvecena biciklistima u prometu do sad - stockholm ili cijela nizozemska - gdje u manjim mjestima nema auta, tamo je carstvo bicikla, auti nikad nemaju prednost...
Nikad mi nije bilo jasno zašto se ti informativni stupovi ne integriraju u kućice na stajalištima. Tada bi se mogle staviti i PV ploče na krov tako da nemaju nikakvih ograničenja po pitanju priključka na električnu mrežu (npr na periferiji ili izvan urbanih četvrti), a i osvjetljene su noću.
Nema mi gore kada vidim da se prilikom planiranja nove infrastrukture ne misli pa kojekakvi stupovi niču posred biciklističke staze (BTW i u DE se to redovno događa).