Crljo pon 7.12.2020 23:07

Baš sam jučer gledao jedan stream i nisam baš ostao oduševljen.

Bugova je bilo zbilja dosta, po danu se grad čini pust, vožnja je čudna i zbagirana, za ubit neprijatelje treba previše metaka, pogotovo na većim težinama.

Ne znam, vjerojatno taj day one patch bude ispravio neke stvari, ali sigurno ne bude sve.

Mitch uto 8.12.2020 01:55

Nije mi jasno. Uloze toliko novaca u marketing, a ne mogu nac 3x1000 (na tri platforme) ljudi da potpisu NDA i propisno odrade testing. Odgode da fixaju, ne fixaju sve. Odgode opet, opet ne fixaju sve...

 

Stvarno izgleda da je Rockstar king sto se tog tice...s druge strane nije CD Projekt uspio odvojiti ocekivanja od CP u smislu da je to RPG u buducnosti, a ne GTA u buducnosti. Jedva cekam ali nadam se da ce se isplatit

Cansee uto 8.12.2020 10:04
kobe38 kaže...

Svi se slažu da u ovom RPG-u nećete pronaći ništa revolucionarno. Na koju foru onda igra dobije 9/10?

 

na koju foru fifa svake godine dobije 8/10? Ne trebaš revolucijuda bi igra bila dobra

thehuha uto 8.12.2020 10:16
Mitch kaže...

Nije mi jasno. Uloze toliko novaca u marketing, a ne mogu nac 3x1000 (na tri platforme) ljudi da potpisu NDA i propisno odrade testing. Odgode da fixaju, ne fixaju sve. Odgode opet, opet ne fixaju sve...

 

Stvarno izgleda da je Rockstar king sto se tog tice...s druge strane nije CD Projekt uspio odvojiti ocekivanja od CP u smislu da je to RPG u buducnosti, a ne GTA u buducnosti. Jedva cekam ali nadam se da ce se isplatit

 

Da si se koji put susreo s razvojem softvera, ne bi postavljao pitanje "kako to da nisu sve fixali" nego "kako to da stvar uopće radi" :)

Šalu na stranu, svaka igra ima bugova, nikada se ne može ispraviti sve, već samo dovesti do prihvatljive razine. Rokovi, budžet i kompleksnost softvera utječu na to kakav on bude po izlasku, a ne nemogućnost pronalaska testera ili nedovoljno testiranje.

Pero Dinamit uto 8.12.2020 12:38

Rok je koliki bio, 7 godina? Puno kompleksnije stvari se naprave u kraćem roku. A nije da nisu imali podlogu od prije (The Witcher 3?) i ljude.

 

Kompleksnost, čega? Ništa tu nije posebno, open world kao i u milion drugih igara. Priču su imali, programere isto koji znaju svoj posao. Nema, po meni, tu ništa revolucionarno.

 

Ili ima po tebi?

zbuzanic uto 8.12.2020 13:45
thehuha kaže...
Mitch kaže...

Nije mi jasno. Uloze toliko novaca u marketing, a ne mogu nac 3x1000 (na tri platforme) ljudi da potpisu NDA i propisno odrade testing. Odgode da fixaju, ne fixaju sve. Odgode opet, opet ne fixaju sve...

 

Stvarno izgleda da je Rockstar king sto se tog tice...s druge strane nije CD Projekt uspio odvojiti ocekivanja od CP u smislu da je to RPG u buducnosti, a ne GTA u buducnosti. Jedva cekam ali nadam se da ce se isplatit

 

Da si se koji put susreo s razvojem softvera, ne bi postavljao pitanje "kako to da nisu sve fixali" nego "kako to da stvar uopće radi" :)

Šalu na stranu, svaka igra ima bugova, nikada se ne može ispraviti sve, već samo dovesti do prihvatljive razine. Rokovi, budžet i kompleksnost softvera utječu na to kakav on bude po izlasku, a ne nemogućnost pronalaska testera ili nedovoljno testiranje.

Blizzardove igre su uvijek bile top kvaliteta. Nekada, a ako se i našao bug ili exploit, uredno su ga pokrpali da bude još bolje. Ali nikada nisam doživio da mi se Warcraft, Diablo ili Starcraft sruše, a proveo sam sate i sate u tim čudima.

thehuha uto 8.12.2020 13:52
Pero Dinamit kaže...

... Nema, po meni, tu ništa revolucionarno.

 

Ili ima po tebi?

 

Ne mislim da je revolucionarno, ali ne bih ni banalizirao da je to sve pis-o-kejk.

Moja poanta je da korisnici/gameri imaju visoka očekivanja, developeri najbolje namjere, ali u konačnici menadžment ima najveću ulogu u tome što i kada će se (nekad nogom) izbaciti na tržište. A menadžment na sve gleda iz perspektive cost/benefit-a, svojih bonusa, već spomenutog budžeta i svih ostalih stvari koje nama gamerima nisu toliko vidljive ni bitne.

Tanuki uto 8.12.2020 15:29

Mislim da dio problema stvara paralelean razvoj za sve konzole i pc u isto vrijeme... svaka platforma sigurno ima svoje specificnosti, svoje bugove, makar te platforme bile 95% iste... to uzima dosta resursa...

Mitch uto 8.12.2020 15:58
thehuha kaže...
Mitch kaže...

Nije mi jasno. Uloze toliko novaca u marketing, a ne mogu nac 3x1000 (na tri platforme) ljudi da potpisu NDA i propisno odrade testing. Odgode da fixaju, ne fixaju sve. Odgode opet, opet ne fixaju sve...

 

Stvarno izgleda da je Rockstar king sto se tog tice...s druge strane nije CD Projekt uspio odvojiti ocekivanja od CP u smislu da je to RPG u buducnosti, a ne GTA u buducnosti. Jedva cekam ali nadam se da ce se isplatit

 

Da si se koji put susreo s razvojem softvera, ne bi postavljao pitanje "kako to da nisu sve fixali" nego "kako to da stvar uopće radi" :)

Šalu na stranu, svaka igra ima bugova, nikada se ne može ispraviti sve, već samo dovesti do prihvatljive razine. Rokovi, budžet i kompleksnost softvera utječu na to kakav on bude po izlasku, a ne nemogućnost pronalaska testera ili nedovoljno testiranje.

Pa radim u industriji. Malo detaljnije procitaj o cemu je rijec pa ces mozda malo bolje shvatit sto sam mislio reci. Verzija igre se nije mijenjala unutar zadnjih 6 mjeseci i produljili su sami sebi rok 2x za izdaju, jednom zbog bugova, drugi put (navodno) zbog korone al opet radi bugova.

 

I opet u tih 6 mj nije bilo nista vise koda napisanog koji je uspio rijesit ono sto su mislili, pa su izdali Day 1 patch koji hendla pola toga. I sad izade igra i otkriju jos hrpetinu krucijalnih problema na sve tri platforme za koje ocigledno nisu ni znali, odnosno engine bug.

 

Rokovi, budzet i kompleksnost softvera su sve varijable koje oni sami kontroliraju. RED Engine je njihov proprietary engine, a za fiziku i malo kompleksnije stvari koje su te koje obicno ruse ili grabe resurse na pohlepan nacin, koriste Havok i sl. middleware kojeg ne razvijaju in-house. I onda logicno da se bilo kakva algoritamska nestabilnost javlja ovdje.

 

CDP je u 2018. zaposlio tipa 40-45 ljudi (od vjv 100 devsa koji rade na projektu) za ovaj engine. Logicno da imas dzumbus...tako se to ne radi

kobe38 uto 8.12.2020 23:16
Mitch kaže...
kobe38 kaže...

Igra mi izgleda kao isprani gta5, rdr2 je 10g ispred ovoga,kmee

 Ovo je RPG a ne open world

 ma jeli? onda niti oni sami neznaju sto rade kamo li ja koji igram igre vec 30g

Mitch sri 9.12.2020 16:10
kobe38 kaže...
Mitch kaže...
Pa ocito ne znas u detalje...ability odvaja ovu igru od sandboxa i vise je gameplay fokus na RPG nego open world...

Neka bude onda po tvome a ne po njihovom

 Ne znam zasto trosim vrijeme na tebe, ali eto kuzim, Googleanje je tesko, valjda si 3. razred preskocio kad se ucilo citat na engleskom...evo ti intervju s kreatorima plus promjena iz RPG u action-adventure story bas zbog ljudi kao ti sto ne razumiju sto to znaci...

 

Inace Mike Pondsmith, kreator Cyberpunk svemira (i zanra igara) definira igru kao RPG...kao njen ko-kreator.

 

https://youtu.be/3LeYWTjUMoM?t=249

 

4:11