
Testiran mlazni motor 16 puta brži od zvuka
Vezano uz: Testiran mlazni motor 16 puta brži od zvuka


Ovakav motor, ramjet, nisu za Drugog svjetskog rata Nijemci "testirali" nego su ga naveliko proizvodili za pogon prvih krstarećih projektila, V-1. I danas se koristi u krstarećim projektilima. Jednostavan je, jeftin, praktički bez pokretnih djelova no problem je da može početi raditi tek kad projektil postigne dovoljnu brzinu. Stoga se takav projektil mora prvo ubrzati, obično raketom na kruto gorivo. A što se ovog kineskog izuma tiče, rekao bih da je namijenjen prije svega za nadzvučne krstareće projektile, a tek onda za civilnu upotrebu.

V1 je pulse jet.

mogla bi konačno dostava ukosnica/grafičkih kartica/telefona/češnjaka/vece školjaka iz kine biti brža.

Ramjet, puslejest samo je drugo ime za isti tip mlaznog motora, mlaznog motora bez turbine.

jel se ovo može koristiti kod vlakova...pitam za babu koja radi u HŽ-u

Ramjet i pulse jest su isto?
Napuštam raspravu.
Momčilo Milinović neće spavati ovu noć.

Ramjet, puslejest samo je drugo ime za isti tip mlaznog motora, mlaznog motora bez turbine.
Ramjet radi samo na hipersoničnim brzinama, pulsejet radi već od 0 km/h. Vrlo različite konstrukcije.

eh, a zato Tomica Krstaš u novom "Vrhunskom oružju" na svom pilotskom kožnjaku nema više tajvansku i japansku zastavu...
zna se tko je gazda...
master Lin, I am good boy, give me a cookie...
Kinezi su carevi. Odbili su i ruske motore i ruske radare za svoje nove lovce, a do prije 10 godina su ih Rusi podučavali kako se pravi radar koji može u look down modu razaznati ciljeve od zemlje i kako se rade motori.

oni godišnje školuju 800.000 novih inženjera...
mi imamo 240.00 HDZovaca, s obiteljima to je bar pola milijuna ljudi koji se ne moraju (ne velim da među njima nema iskrenih, radišnih..) pretjerano truditi, samo da su dio državne mašinerije na državnoj sisi..
prije nego mi se neki od njih (statistički i njih mora biti na forumu) uvrijeđeno javi, pogledajmo zemlju u koju se Rvat'ne najviše kunu... Njemačku...
ima ih skoro 20x više od nas, a stranka CSU je 40-ak godina starija od HDZa i dulje je sudjelovala u vlasti (samim time bila bliže vatri i bolje se "ogrijala"), ima 140.000 članova...
dakle bliži smo Kinezima (KP Kine cca 92.000.000) po slizavanju uz vodeće, samo nemamo njihov radni/patriotski elan...

oni godišnje školuju 800.000 novih inženjera...
Oni školuju toliko znanstvenika da zadnjih nekoliko godina gotovo da nema nekog znanstvenog rada u kojem barem jedan koautor nije Kinez ili su svi Kinezi i to ne Kinezi koji rade na američkim sveučilištima nego Kinezi iz kineskih sveučilišta i istraživačkih labosa. I imaju sredstva ispitivati i rubne i marginalno vjerojatno teorije. Kod nas na IRB-u znanstvenici ne mogu dobiti novac za reagense i potrošni materijal.

#Drago
našim znanstvenicima je onda najbolje da odu u pope...tamo ne fali ničega

Ramjet, puslejest samo je drugo ime za isti tip mlaznog motora, mlaznog motora bez turbine.
Ne volim proturiječiti, naročito ne znanstvenicima, ali mislim da ramjet i pulsejet ne rade na potpuno istom principu. Kod pulsejet motora se otvaraju nešto kao klapne na ulazu motora, svježi zrak ulazi u motor, šprica se gorivo i smjesa pali. Nastaje veliki tlak koji zatvara ulazne klapne, zbog visoke temperature plinovi se šire i velikom brzinom izlaze van i stvaraju potisak. Nakon toga, klapne se otvaraju, svježi zrak ulazi u motor i ciklus se ponavlja. Kod ramjeta svi ciklusi idu istovremeno i motor radi kontinuirano a ne na pulseve.

Ramjet, puslejest samo je drugo ime za isti tip mlaznog motora, mlaznog motora bez turbine.
Postujem vas kao strucnjaka u svom podrucju, ali pripazite sto pisete jer ovakvim izjavama gubite kredibilitet.
I netko ce vam vjerovat na rijec jer ste ucen covjek, a sirite dezinformacije.

Ramjet, puslejest samo je drugo ime za isti tip mlaznog motora, mlaznog motora bez turbine.
Ne volim proturiječiti, naročito ne znanstvenicima, ali mislim da ramjet i pulsejet ne rade na potpuno istom principu. Kod pulsejet motora se otvaraju nešto kao klapne na ulazu motora, svježi zrak ulazi u motor, šprica se gorivo i smjesa pali. Nastaje veliki tlak koji zatvara ulazne klapne, zbog visoke temperature plinovi se šire i velikom brzinom izlaze van i stvaraju potisak. Nakon toga, klapne se otvaraju, svježi zrak ulazi u motor i ciklus se ponavlja. Kod ramjeta svi ciklusi idu istovremeno i motor radi kontinuirano a ne na pulseve.
Pulse jet može imati ulazne ventile i ne mora. Opća karakteristika mu je da je abnormalno glasan, nema kontrole gasa, izuzetno niska efikasnost i subsoničan.
Inače izuzetno jednostavan za napraviti, čak i u nas ima par aviomodelara koji su to sami od čelične cijevi napravili za svoje modele. Bez antifona oglušiš u pet minuta kraj toga.

...A što se ovog kineskog izuma tiče, rekao bih da je namijenjen prije svega za nadzvučne krstareće projektile, a tek onda za civilnu upotrebu.
Da, ali sumnjam da će biti korišten za civilnu upotrebu (transport putnika i robe) zbog ogromne potrošnje goriva i nesigurnosti koja ide s tom brzinom.
eh, a zato Tomica Krstaš u novom "Vrhunskom oružju" na svom pilotskom kožnjaku nema više tajvansku i japansku zastavu...
zna se tko je gazda...
master Lin, I am good boy, give me a cookie...