
Mitsubishi razvija novi japanski borbeni avion


Pa takvi avioni imaju neke od najnovijih tehnologija sto postoje, a neke cak budu i specificno razvijene samo za njih, tako da je to zanimljivo procitat na tehnoloskom portalu.

Ne kužim koju se p.m. o avionima piše u bugu?! Ah, da, ima kompjuter u kurčevom pitu (kok-pitu)
Bolje o avionima nego o teorijama zavjera!

iskustva imaju, još od pearl harboura. dakle, banzaii!

zadnjih 5 godina, sve ovakve i slične cifre kompariram sa kupnjom whatsappa za 19 milijardi.
znači FB je moga razvit 3-4 svoja FB-16 lovca šeste generacije.

evo prilike za Hrvatsku da se uključi u razvoj...pomogne domaćoj industriji...i na kraju dobije najbolje zrakoplove

Kuzin da razvoj ovakvih aviona traje, ali da ce uc u upotrebu za 10 godina mi se cini tako daleko. S obzirom kojom se brzinom razvijaju nove tehnologije danas, a ako sami sebe ne potamanimo na ovaj ili onaj nacin, izgledno je da ce se razvijat i brze.
Ja radim u brodogradnji i tu postoje pravila koja moras slijedit i ona ti daju okvir, odnosno, nekad usporavaju primjenu novih tehnologija. Medutim, to slabo vrijedi za vojnu industriju. Pretpostavljam da je jednako i u zrakoplovstvu... Civilno je (kako tako) regulirano, vojno nije? Ili je upravo u ovome razlog zasto ovakvi projekti redovito kasne godinama i kostaju 3x vise?

Zero resurection...

Kaj, kuhat ćemo im vojni pasulj?

ma Krste će im voditi nabavu...

@Antonic
Civilno zrakoplovstvo ima gro provjera i testova za prolaz samo jednog modela, za klasicno "normalno" letenje (npr. 737max sada), a vojni jos vise. Treba istestirati sve od "sasije", oruzja, motora, interoperabilnost svih "taktickih" sustava zajedno itd. plus na kraju sama proizvodnja.
Ti vremenski rasponi nisu nista cudno, vecina danasnjih borbenih aviona je jos iz '70 i '80 dizajnom, pa su nadograđivani. Samo jos uvijek izgledaju cool pa vecina ljudi ne kuzi.
Nije to kao danasnji soft development gdje svi fusaju 100 na sat...

Žele biti u trendu sa nečim svojim uz pomoć Saveznika.
Japan zemlja visoke radne etike.

isto kao i o autima nije ovo auto-moto časopis

Ne kužim koju se p.m. o avionima piše u bugu?! Ah, da, ima kompjuter u kurčevom pitu (kok-pitu)
isto kao i o autima nije ovo auto-moto časopis

Drugovi forumaši sve je to teehnologija i kompjuteraštvo. Bilo da se radi o brodovima, vlakovima, avionima ili potrošačkoj elektronici.
Nema potrebe za komentarima koji misle da se skrenilo sa puta.

Ne kužim koju se p.m. o avionima piše u bugu?! Ah, da, ima kompjuter u kurčevom pitu (kok-pitu)
Wilbur: What should we name the place the pilots sit?
Orville: Dick cave.
Wilbur: Definitely no.
Orvile: Weiner hole.
Wilbur: Dude no!
Orville: Cock pit.
Wilbur: *sighs* Okay, fine.

Mad Ant Naravno. Kuzim to... ono sta sam tija rec je da kod civilnog zrakoplovstva postoje neke organizacije na razini EU, USA itd koje odobravaju nove avione i pojedine tehnologije koje koriste...
Ako dobro kuzim, u vojnom zrakoplovstvu to nije slucaj. Jasno da se sve testira, ali testira krajnji korisnik, odnosno, vojska. Zato mislim da je puno primamljivije "last minute" ugradit komad tehnologije koja je nova i moze donit neku prednost. U civilnom zrakoplovstvu je to znatno teze.

Mad Ant Naravno. Kuzim to... ono sta sam tija rec je da kod civilnog zrakoplovstva postoje neke organizacije na razini EU, USA itd koje odobravaju nove avione i pojedine tehnologije koje koriste...
Ako dobro kuzim, u vojnom zrakoplovstvu to nije slucaj. Jasno da se sve testira, ali testira krajnji korisnik, odnosno, vojska. Zato mislim da je puno primamljivije "last minute" ugradit komad tehnologije koja je nova i moze donit neku prednost. U civilnom zrakoplovstvu je to znatno teze.
Čak ni uvođenje neke "sitnice" se ne radi preko noći.
Recimo, Rusi na novom Suhoju rade od 2002. i nije još blizu, Ameri na F-35 od prije 2000 . (i još nije gotov), Meteor se razvija od negdje 2002. - 2003.
Deset godina je ekstremno kratak rok za takvo što.

Mad Ant Naravno. Kuzim to... ono sta sam tija rec je da kod civilnog zrakoplovstva postoje neke organizacije na razini EU, USA itd koje odobravaju nove avione i pojedine tehnologije koje koriste...
Ako dobro kuzim, u vojnom zrakoplovstvu to nije slucaj. Jasno da se sve testira, ali testira krajnji korisnik, odnosno, vojska. Zato mislim da je puno primamljivije "last minute" ugradit komad tehnologije koja je nova i moze donit neku prednost. U civilnom zrakoplovstvu je to znatno teze.
Čak ni uvođenje neke "sitnice" se ne radi preko noći.
Recimo, Rusi na novom Suhoju rade od 2002. i nije još blizu, Ameri na F-35 od prije 2000 . (i još nije gotov), Meteor se razvija od negdje 2002. - 2003.
Deset godina je ekstremno kratak rok za takvo što.
Osim ako nema svjetskog rata. Onda se testiranja vrše u letu.

Ne kužim koju se p.m. o avionima piše u bugu?! Ah, da, ima kompjuter u kurčevom pitu (kok-pitu)
isto kao i o autima nije ovo auto-moto časopis
Možda vam ova slika ponudi odgovore
Ne kužim koju se p.m. o avionima piše u bugu?! Ah, da, ima kompjuter u kurčevom pitu (kok-pitu)