Gallu pon 2.11.2020 08:13

Autonomna vožnja - OK, što kada se desi BSOD, a ti si baš odlučio malo zadrijemati pri 130km/h :)

Autonomna vožnja bi isključivo trebala biti pomoć vozaču da spriječi njegove eventualne propuste, ne obrnuto i automatizirano kretanje pri niskim brzinama - parkiranje i slično (žena bi mi bila oduševljena) :)

Zauzet nadimak pon 2.11.2020 10:15

Slažem se sa napisanim, inače automatsko parkiranje se može već sad uzeti u svim višim paketima opreme od C klase pa na više.

 

Razmišljajući onako "laički" pada mi na pamet što ne stave senzore (kamere, lidar) na jedno 1m iznad krova vozila.

Jeste do bi mu morali promijeniti strukturu, ali mislim da bi imali poziciju s koje bi imali "kvalitetnije" podatke (bolji pregled, kontrast za kamere, bolji pregled okolo vozila i sl.).

 

imsonotgonnatellyoumyname pon 2.11.2020 10:36

Frend ima automatsko parkiranje u svom Hyundai i30 iz 2018. To nije nova tehnologija.

Već godinama možeš tu opciju kupiti za Ford Fiestu, VW Golf, Opel Astru i mnoge druge aute.

 

EDIT: Mislim da auto mora biti automatik i imati praktički svu dodatnu opremu jer su za autonomni parking potrebni parkirni senzori, kamere, radar, itd...

Moraš biti u autu, no on sam ide napred-nazad te vrti volan.

Moj auto samo ima upute kako parkirati preko ekrana. Kao, ideš parkirati i na ekranu su ti nacrtane linije koje trebaš pratiti. To je valjda zato jer moj auto ima ručni prijenos.

HCMAA pon 2.11.2020 13:18

da se ne sidi na ušima u auto školi...onda bi se znalo kako se parkira...inače ovo prometalo nije skrenulo samo od sebe... vjerojatno se radi o prvom pokušaju da AI izvrši samoubojstvu..jesu onu uopće poslali AI na zdravstveni pregled

Knez_007 pon 2.11.2020 14:23
Gallu kaže...

Autonomna vožnja - OK, što kada se desi BSOD, a ti si baš odlučio malo zadrijemati pri 130km/h :)

Autonomna vožnja bi isključivo trebala biti pomoć vozaču da spriječi njegove eventualne propuste, ne obrnuto i automatizirano kretanje pri niskim brzinama - parkiranje i slično (žena bi mi bila oduševljena) :)

 

To sto ti spominjes je Driver Assistance. Automna voznja znaci da vozilo samostalno vozi i donosi odluke.

 

Zauzet nadimak kaže...

Slažem se sa napisanim, inače automatsko parkiranje se može već sad uzeti u svim višim paketima opreme od C klase pa na više.

 

Razmišljajući onako "laički" pada mi na pamet što ne stave senzore (kamere, lidar) na jedno 1m iznad krova vozila.

Jeste do bi mu morali promijeniti strukturu, ali mislim da bi imali poziciju s koje bi imali "kvalitetnije" podatke (bolji pregled, kontrast za kamere, bolji pregled okolo vozila i sl.).

 

A sto kad se vozis iza kamiona?   Cak i kad bi sva vozila bile iste visine, inzenjerski ti ovo vise komplicira nego olaksava problem. 

 

imsonotgonnatellyoumyname kaže...

Frend ima automatsko parkiranje u svom Hyundai i30 iz 2018. To nije nova tehnologija.

Već godinama možeš tu opciju kupiti za Ford Fiestu, VW Golf, Opel Astru i mnoge druge aute.

 

EDIT: Mislim da auto mora biti automatik i imati praktički svu dodatnu opremu jer su za autonomni parking potrebni parkirni senzori, kamere, radar, itd...

Moraš biti u autu, no on sam ide napred-nazad te vrti volan.

Moj auto samo ima upute kako parkirati preko ekrana. Kao, ideš parkirati i na ekranu su ti nacrtane linije koje trebaš pratiti. To je valjda zato jer moj auto ima ručni prijenos.

 

Golf iz 2013. ima samoparkiranje, neki skuplji automobili jos i ranije. Automobil ne mora biti automatik da bi mogao "sam" parkirati (vozac ubrzava i koci, auto pilotira) - a sve sto mu treba su parkirni (ultrazvucni) senzori, kut zakreta volana i infomacija o prijedjenom putu.