Pixidar uto 27.10.2020 08:16
MrBlc kaže...

Koliko to pixela? Nije cilj imati 52" TV brutalne rezolucije, već pristojnu rezoluciju na panelu jako malih dimenzija.

 Pa upravo se o tome se i radi... U članku piše 10.000 - 20.000 pixela/inču.

MrBlc uto 27.10.2020 09:08
Pixidar kaže...

 Pa upravo se o tome se i radi... U članku piše 10.000 - 20.000 pixela/inču.

Vidiš da odgovaram dankodru koji je zabrijao da će tu biti više pixela nego današnji HW može pogoniti.

HCMAA uto 27.10.2020 10:29

pokušavam pronaći podatak o veličini ekrana kod ovih VR uređaja i nema ništa...jedino za HTC vive pro piše 2880*1600...odnosno 615 pixela po inchu...
2880/615=4.7"
1600/615=2.6"

kad stavimo ovih 10000
4.7"*10000=47000
2.6"*10000=26000

znači rezolucija bi bila 1222Mpx...s obzirom da ljudsko oko ne može fokusirati ispod 20cm...s obzirom na vidno polje valjda postoji koliko malen može biti ekran...

s obzirom da govore o 10000 po inchu to na ekranu od 1" x 1" iznosi 100Mpx

najjača grafa rtx3090 jedva dogura na 4K(8Mpx) sve na max+RT na max i to na 60fps

po toj nekoj matematici samo za jedno oko ako stave 1" ekran triba 10*rtx 3090

MrBlc uto 27.10.2020 11:01

Ljudsko oko ne može fokusirati ispod 20 cm, a dugotrajni fokus ispod 50-ak cm nije zdrav. Vjerojatno je ideja imati optički sustav koji će od malog ekrana napraviti privid da se radi o velikom i udaljenom ekranu kako bi se oči manje umarale.

CyberDemonVZ uto 27.10.2020 11:22
HCMAA kaže...
pokušavam pronaći podatak o veličini ekrana kod ovih VR uređaja i nema ništa...jedino za HTC vive pro piše 2880*1600...odnosno 615 pixela po inchu...
2880/615=4.7"
1600/615=2.6"

kad stavimo ovih 10000
4.7"*10000=47000
2.6"*10000=26000

znači rezolucija bi bila 1222Mpx...s obzirom da ljudsko oko ne može fokusirati ispod 20cm...s obzirom na vidno polje valjda postoji koliko malen može biti ekran...

s obzirom da govore o 10000 po inchu to na ekranu od 1" x 1" iznosi 100Mpx

najjača grafa rtx3090 jedva dogura na 4K(8Mpx) sve na max+RT na max i to na 60fps

po toj nekoj matematici samo za jedno oko ako stave 1" ekran triba 10*rtx 3090

 

MrBlc kaže...

Ljudsko oko ne može fokusirati ispod 20 cm, a dugotrajni fokus ispod 50-ak cm nije zdrav. Vjerojatno je ideja imati optički sustav koji će od malog ekrana napraviti privid da se radi o velikom i udaljenom ekranu kako bi se oči manje umarale.

 Tako je, leće se stavljaju između, pa ovisno o kvaliteti, možeš fokusirati i na 1 cm ak se napravi kak spada :)

ZovemseZoranidolazimizRijeke uto 27.10.2020 12:23
MrBlc kaže...

Koliko to pixela? Nije cilj imati 52" TV brutalne rezolucije, već pristojnu rezoluciju na panelu jako malih dimenzija.

 

 

:) da, jedva čekam Smartphone s panelom od 6 incha i 8K rezolucije. Zbog razloga.

 

Budući da već postoje 4K paneli na mobitelima, ovo ne bi trebalo dugo čekati.

bus uto 27.10.2020 12:52

Bravo na razvoju tehnologije, iako i ova danas gustoća na mobitelima je prejaka, teško se tu može više vidjeti razlika, to moraš povećalo da vidiš razliku. A sve više ekipe koji morao cvike nositi.

Šteta da se tako baterije ne razvijaju

Filox uto 27.10.2020 13:13
HCMAA kaže...
pokušavam pronaći podatak o veličini ekrana kod ovih VR uređaja i nema ništa...jedino za HTC vive pro piše 2880*1600...odnosno 615 pixela po inchu...
2880/615=4.7"
1600/615=2.6"

kad stavimo ovih 10000
4.7"*10000=47000
2.6"*10000=26000

znači rezolucija bi bila 1222Mpx...s obzirom da ljudsko oko ne može fokusirati ispod 20cm...s obzirom na vidno polje valjda postoji koliko malen može biti ekran...

s obzirom da govore o 10000 po inchu to na ekranu od 1" x 1" iznosi 100Mpx

najjača grafa rtx3090 jedva dogura na 4K(8Mpx) sve na max+RT na max i to na 60fps

po toj nekoj matematici samo za jedno oko ako stave 1" ekran triba 10*rtx 3090

 

 

Kako nema podataka? Evo ti za Oculus Rift CV1:

The device features two Pentile OLED displays, 1080×1200 resolution per eye, a 90 Hz refresh rate, and a 110° field of view. Ukupno je 2160x1200 rezolucija. 461 ppi, odnosno 461 pixel po inchu.

 

2160/461=4.68"

1200/461=2.6"

 

Tek sad vidim koliko je HTC bolji i koliko bi slika trebala bit detaljnija, a sami pixeli manje vidljivi/primjetni. Sad moram isprobat HTC Vive Pro...

 

EDIT:

 

Currently, the HTC Vive Pro comes closest to this number with 615 ppi, while the HTC Vive has 448 ppi, the Oculus Rift has 461 ppi, and Playstation VR has only 386 ppi.

https://www.techradar.com/news/virtual-reality-displays-just-got-upgraded-to-1001-ppi-will-we-see-it-in-playstation-vr-2

dax-lax uto 27.10.2020 15:00
Filox kaže...
HCMAA kaže...
pokušavam pronaći podatak o veličini ekrana kod ovih VR uređaja i nema ništa...jedino za HTC vive pro piše 2880*1600...odnosno 615 pixela po inchu...
2880/615=4.7"
1600/615=2.6"

kad stavimo ovih 10000
4.7"*10000=47000
2.6"*10000=26000

znači rezolucija bi bila 1222Mpx...s obzirom da ljudsko oko ne može fokusirati ispod 20cm...s obzirom na vidno polje valjda postoji koliko malen može biti ekran...

s obzirom da govore o 10000 po inchu to na ekranu od 1" x 1" iznosi 100Mpx

najjača grafa rtx3090 jedva dogura na 4K(8Mpx) sve na max+RT na max i to na 60fps

po toj nekoj matematici samo za jedno oko ako stave 1" ekran triba 10*rtx 3090

 

 

Kako nema podataka? Evo ti za Oculus Rift CV1:

The device features two Pentile OLED displays, 1080×1200 resolution per eye, a 90 Hz refresh rate, and a 110° field of view. Ukupno je 2160x1200 rezolucija. 461 ppi, odnosno 461 pixel po inchu.

 

2160/461=4.68"

1200/461=2.6"

 

Tek sad vidim koliko je HTC bolji i koliko bi slika trebala bit detaljnija, a sami pixeli manje vidljivi/primjetni. Sad moram isprobat HTC Vive Pro...

 

EDIT:

 

Currently, the HTC Vive Pro comes closest to this number with 615 ppi, while the HTC Vive has 448 ppi, the Oculus Rift has 461 ppi, and Playstation VR has only 386 ppi.

https://www.techradar.com/news/virtual-reality-displays-just-got-upgraded-to-1001-ppi-will-we-see-it-in-playstation-vr-2

 Već hp reverb ima oko 1000ppi. Valve index i oculus quest 1 slično kao i vive pro, a novi oculus quest 2 ima i nešto više. Na njemu se uz reverb najmanje primjeti screen door efekt. Skoro nepostojeći