
Njemački spoj električnog automobila i bicikla


Bez veze - to mi prije sliči na dječju igračku. Inače, hibirdini sustavi (premda ne i hibridni pogoni) nikad nisu iznjedrili dobra tehnička rješenja. Primjerice hidroavion (brod-avion) ili podmornice-nosači aviona. Na kraju se uspostavi da hibridni sustav ima mane oba sustava. Tako i ovaj automobil. Gori je od automobila i od bicikla. Nema autonomiju i nosivost kao automobil, a opet nema mobilnost kao bicikl. Pametnije bi bilo napraviti automobil s ugrađenim mjestom za bicikl, pa čovjek može parkrati auto, a onda nastaviti dalje biciklom.


Nedostaje crijevo na prednjoj strani, kako bi se korisnik mogao priključiti na ispuh automobila ispred sebe. Kad korisnik zapne u gužvi da se ne smrzne čekajući u gužvi na -20oC.
Vozilo je žešća karikatura, imaš mini automobil bez komoditeta, sigurnosti i bicikl bez mobilnosti, preglednosti ... U projektu su sinergijski obuhvaćene sve loše strane automobila i bicikla.

Dok se stvar ne realizira, možemo se zadovoljiti s "Piaggio MP3" ili "Yamaha Tricity".
Prednosti MP3/Tricity:
- Jeftiniji
- Veća autonomija
- Može prevesti 2 osobe
- Postoji u zbilji, ne samo kao 3D render
Nedostatci MP3/Tricity:
- Pokisneš
- Nije "cool"

Budućnost je u prometalima na biomasu...od otpada koje takvo prometalo proizvodi...može se poboljšati uzgoj biomase
Kako bi s ovim mogao izbjegavati gužve?
Pa nije to bicikl da se s njim možeš provlačiti između automobila.