jozef čet 16.7.2020 10:10

Činjenica jest da u reklamama naglašavaju "autopilot" kao jedinstvenu odliku i inovaciju, a zapravo se radi o nečemu što ima valjda svaki automobil tog cjenovnog razreda. Također već godinama navode "potpuno autonomna vožnja bit će vam na raspolaganju do kraja godine..." što je teško dokazati da je namjerno zavaravajuća praksa, ali vjerojatno jest. Sigurno je dosta kupaca svjesno ograničenja autopilota ali padaju na obećanja "to će vam samo vozit za par mjeseci nakon updatea...".

agent_00klc čet 16.7.2020 10:19
jozef kaže...

Također već godinama navode "potpuno autonomna vožnja bit će vam na raspolaganju do kraja godine..." 

 I to je pravi problem, zadnjih 5 godina to naplacuju 6000 ili 7000 eura po autu a jos uvjek nije realizirano.

Zamisli da platis tolike novce da nekome budes beta tester 5 godina, tj i vise jer jos autopilot nije to sto je obecavano.

Neki su do sada vjerojatno i prodali svoje aute a da nikad nisu dobili sto im je obecano.

 

A ovaj 'Autobahn', naravno da Elon koristi socijalne mreze i tesla cult base da malo place i pravi galamu.

Buba666 čet 16.7.2020 11:14
agent_00klc kaže...
jozef kaže...

Također već godinama navode "potpuno autonomna vožnja bit će vam na raspolaganju do kraja godine..." 

 I to je pravi problem, zadnjih 5 godina to naplacuju 6000 ili 7000 eura po autu a jos uvjek nije realizirano.

Zamisli da platis tolike novce da nekome budes beta tester 5 godina, tj i vise jer jos autopilot nije to sto je obecavano.

Neki su do sada vjerojatno i prodali svoje aute a da nikad nisu dobili sto im je obecano.

 

A ovaj 'Autobahn', naravno da Elon koristi socijalne mreze i tesla cult base da malo place i pravi galamu.

 Beta tester ces biti dok je svijeta, prometala je sve vise, kaos sve veci em na zemlji, zraku, vodi! te fore s autopilotom su teske budalstine zna Njemac

wyks čet 16.7.2020 12:54
MrBlc kaže...
Mislim da je za presudu zaslužno jedno 75% to što to jest zavaravajuće, a jedno 25% osveta za dieselgate sankcije...

 Ne bih rekao da se radi o tome, ipak su mu dali sve ustupke kako bi Gigafactory radio u Berlinu.

 

Osim ako je do toga sto je sud u Minhenu, a ove ustupke je davala Berlinska vlast, pa se tu radi o inter-bundes kapricima.

 

Sto se tice zavaravanja, kljucno je ovo sto je sud ocjenio kako se radi o autonomiji levela 2, dok se obecaje autonomija 4/5.

Clanak navodi opciju "summon" kao nekakav argument, no cak i Ford Focus nove generacije ima sustav samostalnog parkiranja, ali nigdje se to ne navodi "autonomna voznja".

 

Musk ocito kopira Appleov nacin poslovanja, gdje se postojeca tehnologija naziva kojekakvim mastovitim nazivima, iako se radi o tehnologiji koja je vec prisutna na trzistu, a sve pod nadom za updateom ili nekakvim nepotrebnim gimmickom.

U stvarnosti senzori vrata i haubi na Teslama su rak-rana, ali eto mozes prditi sjedalima kako bi zamaskirao glasni alarm koji upozorava da je FRUNK otvoren - iako nije.

 

Mene vise cudi kako ovakva tuzba nije dosla iz USA, gdje su optuzbe za zavaravanje daleko cesce, a i kupci su bukvalniji, pa ako nesto ne odgovara opisu, tuzbe padaju s lijeva i desna.

 

love2ml86 čet 16.7.2020 13:00
jozef kaže...

Činjenica jest da u reklamama naglašavaju "autopilot" kao jedinstvenu odliku i inovaciju, a zapravo se radi o nečemu što ima valjda svaki automobil tog cjenovnog razreda. Također već godinama navode "potpuno autonomna vožnja bit će vam na raspolaganju do kraja godine..." što je teško dokazati da je namjerno zavaravajuća praksa, ali vjerojatno jest. Sigurno je dosta kupaca svjesno ograničenja autopilota ali padaju na obećanja "to će vam samo vozit za par mjeseci nakon updatea...".

Ne znam ako ima ijedan konkurent trenutno vani auto koji te može odvesti od točke a do točke b bez intervencije (ili s jednako minimalnom) vozača? + da auto navigira sam do tebe na parkingu (navigira ne samo naprijed nazad)

Stric_Jura čet 16.7.2020 19:22

štovatelju presvetog Elona Muska, avioni (komercijalni) MOGU samostalno sletjeti..ali u skoro idealnim uvjetima, vele da je manje od 2% slijetanja automatsko...

 

i naravno piloti ne knjavaju kad je autopilot uključen kao pametnjakovići koji vjeruju EMu...

 

za avion, osnovni problem je poprečni vjetar i to je glavni razlog ne korištenja automatskog pilota za slijetanje

=XFX=PlayHard čet 16.7.2020 19:28
Stric_Jura kaže...

štovatelju presvetog Elona Muska, avioni (komercijalni) MOGU samostalno sletjeti..ali u skoro idealnim uvjetima, vele da je manje od 2% slijetanja automatsko...

 

i naravno piloti ne knjavaju kad je autopilot uključen kao pametnjakovići koji vjeruju EMu...

 

za avion, osnovni problem je poprečni vjetar i to je glavni razlog ne korištenja automatskog pilota za slijetanje

 Cuj ovog... "pametnjakovici koji vjeruju EM-u" liku koji je samostalno transformirao cijelu EV industriju, koji je transformirao svemirsku industriju, koji je uspjesan i pozlati sve sto dotakne... ne eto tebi cu vjerovat. Autopilot je doslovno preuzet kao rijec s aviona, ali ljudi ne kuze i ne citaju upute, pa je mozda i bolje radi takvih pacijenata koji spavaju u autu s osnovnim verzijama autopilota, da se ta rijec zabrani... 

Stric_Jura čet 16.7.2020 21:09

ja sam tebe shvatio kao nekritičkog štovatelja EM, a pametnjakovići koji vjeruju EMu  govori o tim likovima, a ne O EMu (prije svega marketinški mag, koji zna nanjušiti prave talente, ali da generalno pozitivan lik - marici unatoč)...

 

ok, vidim da misliš kao i ja o tim likovima, koji crkaju za volanom...

Buba666 sub 18.7.2020 23:45
Feudalac kaže...
Avionom upravlja profesionalac koji prolazi poprilično dugo školovanje i dodatnu obuku za specifični model kojim će upravljati. Auto je potrošački proizvod, za običnog Štefa i Maru.

 Ma jok, od kud ti to?