
Električni bicikl s motorom iz perilice rublja pos
Vezano uz: Električni bicikl s motorom iz perilice rublja pos


da je više takvih ideja bilo bi manje zagađenja i manje stanovnika 🤣🤣

Zar nislis da je problem dignuti cijenu struje, uvesti trosarinu ili neki drugu vrst poreza 😂😂

da ali koliki mu je domet "s jednim punjenjenjenjenjem"? mogu i ja nizbrdo i bez struje do prerane i nadasve neugodne smrti, kad se pomiješam s biciklom, pri probijanju zračnog zida, na kraju ceste, ma gdje to bilo.

Još da može čarape oprati!

#danen
Ako se koči nogama...onda može

Koja glupost.. jel ima igdje neki novinar da sumnja u vrijednosti icega ili svi samo po inerciji prepisuju? Da sa tom snagom ide 100 kmh? How yes no

Dok ne dostigne kraj produznog kabela a onda...BOOOOOIIIIINNG!!!

U čemu je problem?

Mislim da kočnice biciklina ne mogu izdržati te brzine i da bi mu bilo pametno prvo investirati u njih.

Točno, s 1.1kW da je superaerodinamičan dosegao bi max 70km/h, a realno u normalnoj odjeći, s takvim biciklom možda 50-55. Za 100km/h treba >3kW. Naravno da može brže, ali samo na dobroj nizbrdici ili uz jaki vjetar u leđa.

@danen Nema s čim, rastavio je perilicu.

Jozef, daj postavi taj tvoj izracun da vidim kako si dosao do rezultata!

U mom selu se motori rashodovanih vešmašina koriste u puno svrhovitije svrhe:
https://streamable.com/d71qbl

a gledaj, formula (pa i većinu potrebnih konstanti) imaš raspoloživo posvuda online. Prije desetak godina sam za interne potrebe napravio programčić za te izračune, ali samo za cestovne bicikle tako da nemam podataka za položaje tijela i proporcije tijela (uglavnom izvedeni CFDom) niti opremu za bicikl kakav je u članku - naravno, to nam nije trebalo. Evo dvije sličice iz programa koje daju rezultate simulacija što je otprilike u skladu s brojkama koje sam ranije izvukao iz glave.
Uglavnom u ovoj najaerodinamičnijoj varijanti za 100km/h ti treba nizbrdica od 7,58% ili vjetar u leđa od 6,90m/s. Za 100km/h u ovoj najsporijoj varijanti ti treba čak 5274W. Možda uskoro osuvremenim program pa ga pustim u javnost (WPF, Net 2.0... ). Najveći je problem doći do up-to date podataka za opremu.
Uoči da sam u bržoj varijanti ostavio i poprilično sitnog biciklista u izračun što čini veliku razliku. Čak sam u izračunu slučajno ostavio da se sve odvija na parketu velodroma. U svakom slučaju 100km/h sa 1,1kW - nemoguće!

Covika veseli, sve 5, ali niti je to na videu 65km/h kao sto je jedan u samom videu komentira (cesta s 50km/h ogranicenjem, a kraj njega auto prozuji kao da stoji), niti to cuda s tim motorom moze potegnit 100km/h. Iskoristia je BLDC pa mu osim toga i maksimalni napon limitira maksimalnu brzinu, jer za odredjenu izvedbu motora imat ce prakticki fiksni kV, pa za vise rpm mora dovest i veci napon. Alternativno, moze mijenjat omjere prijenosa, ali ako dobije na brzini, izgubit ce na ubrzanju i momentu, tako da opet nista ne postize. Tu je i aspekt "sigurnosti", gdje u oci strasno upadaju postojece kocnice i gume. Citava platforma koju je iskoristia za demonstraciju tog motora nije ni priblizno nesto sto ulijeva povjerenje za brzine priko 60km/h, cak i kad bi ima posteni motor koji ce to upogonit.
Na yt definitivno ima "renomiranih" ljudi koji su citavi projekt uredno dokumentirali, a neki, koji doista i voze takvim brzinama su svoje vozilo i zakonski legalizirali u klasi moped (50ccm), odnosno elektricni ekvivalent do 4kW. Medjutim, tada gume, kocnice, rama i oprema samog vozila vise slice motociklu nego biciklu.

Ako ikad "čarobne" baterije izađu iz laboratorija....kreće revolucija električnog pogona...samo jel u interesu većine u saboru da ne dobijaju trošarine od benzina...prema sadašnjoj cijeni struje...1 km je 3-4 puta jeftiniji nego na benzin...A tek energetska neovisnost...vrlo vjerojatno budu uvedene trošarine na sunce
I meni je u interesu da dobijem prijevoz vezan za cijenu benzina, mada se vozim na plin i tako nešto i uštedim. Kada bih se vozio na struju, bilo bi još 3-4 puta jeftinije. Dakle, jedva čekam te "čarobne" baterije, male, lagane, jeftine i sa velikim kapacitetom. Al' će se onda igrati sa električnim pogonom, sve će na struju - bicikli, motori, auti, avioni...Koliko će starih vešmašina dati svoje motore u svrhu transporta, teško je i zamisliti. Dakle, baterije, što se čeka?

Elektro-motor...za rad korist jednu od 4 osnovne sile...nije zaštićen nikakvim patentima...od mašine za robu možeš napraviti prometalo...tesla postoji manje od 10 godina a vridi više nego mercedes koji postoji više od 100 godina
Odeš u pevex i u garaži sam napraviš elektro-motor...A za motor s unutrašnjim izgaranjem ipak je potrebno puno...puno više.
Klasičnu auto industriju čeka siva budućnost...rafinerije nafte...tankeri...auto servisi..trošarine na gorivo...igranje s cijenom nafte...svima njima se crno piše
Samo jednom kupiš električno auto i voziš ga cili život...minjaš samo baterije kad im dođe vrijeme...Ja ipak mislim da sadašnjoj auto industriji i svim granama vezanim uz nju to nije u interesu

Moj frend ima 55v, 1800w, 33kg bicikl, postize 60km/h(on ima 90kg), s tim da ima gumu 3x siru od ove specke u clanku.

@HCMAA - u suštini nema neke razlike. I elektromotor i ICE su patent free, a za ovoje postoje razni patenti vezani uz upravljanje radom, poboljšanje efikasnosti, smanjenje dimenzija... Osnovna tehnologija je patent free i za jedno i za drugo.
Također, kvarljivo je i jedno i drugo. ICE ima više mehaničkih dijelova, ali i dalje je elektronika ta koja se kvari i kod jednog i kod drugog.

ne moraju oni trpati elektroniku baš za svaku glupost...za neke osnovne stvari može...imaš el motor...imaš bateriju... između nešto osnovne elektronike i to je to...što više elektroničkih pomagala i senzora to gluplji vozač

kreten moglo mu je potegnuti onaj dio hlača što leprša u remen

Mislim da kočnice biciklina ne mogu izdržati te brzine i da bi mu bilo pametno prvo investirati u njih.
Na tom biciklu puno bolje kočnice i ne moš instalirat.Eventualno moš stavit kvalitetniji V-Brake, ili preciznije disk kočnice na takav bajs idu samo u Zoni Sumraka.

Ne moraju, ni na jednom ni na drugom. Ako već trpaju, ista se može raditi i kvalitetnije, ali i na perilici i na automobilu crkava zbog proizvodnje s manjom sigurnosnom marginom pri projektiranju sklopova.

provala, da li se itko vozio 55kmh na biciklu? Probajte pa onda ćete znati sda je ovo čist blsht

Znači, 2001 dok sam se još bavio brdskim biciklizmom, jednom prilikom sam se spuštao sa Sljemena brzino od 87.5km/h i mogu reći da je bilo prilično zastrašujuće, ali jednostavno sam htio dosegnuti maksimum....mladost ludost😊

provala, da li se itko vozio 55kmh na biciklu? Probajte pa onda ćete znati sda je ovo čist blsht
Pa ne ideš 200, ili oko 60kmh nije to ništa neobično za nabildane E-Bajsove.Pogleč ovu budala, mulac očito nikad nije čul da debele grbave terenske gume nisu za jurcanje po cesti.

NAGRADNJAČA:
Koliko bi Dudeku trebalo da dođe od birtije do dime da je imao jednog takvog beciklina ?
🤣🤣🤣

Možda ima nekakav prijenosni omjer?

Ja koliko vidim motor mu je spojen na pedale, pedale na zadnji kotac, izgleda da najnormalnije moze prebacivati brzine.
Ako ikad "čarobne" baterije izađu iz laboratorija....kreće revolucija električnog pogona...samo jel u interesu većine u saboru da ne dobijaju trošarine od benzina...prema sadašnjoj cijeni struje...1 km je 3-4 puta jeftiniji nego na benzin...A tek energetska neovisnost...vrlo vjerojatno budu uvedene trošarine na sunce