
Summer Games Fest nam pokazao izuzetno impresivan
Vezano uz: Summer Games Fest nam pokazao izuzetno impresivan


UnrealEngine 5 WOW, "running on PS5" pretpostavljam da su samo video pustili

Vecina videa se vrtila u 1440p sa 30 fps... tesko da ce ps5 i xbsx ici na 4k/60 fps

Glej ideja za PS5 i novi Xbox je baš to, da vrte večinu igrica 4k/60 fps, tako da živi bili pa vidili!!
A ovaj gameplay demo izgleda bolesno ako je taj engine sposoban sve to vrtit na PS5 u 4k/60fps, iako se na momente vidi stutter ali to je pretpostavljam samo problem u konverziji videa na YT pošto video nije 60fps. Detalji su stvarno bolesni, ali po drugoj strani skoro svi objekti su statični (osim padajućih kamenja) tako da će bit zanimljivo vidit kako će izgledat npr neka scena sa puno vode, šume i dosta stvari koji konstantno mjenjaju oblik i osvjetljenje.

Nakon svih ovih godina stagniranja u kvaliteti real-time grafike napokon prava revolucija! NeVidia Ray Tracyng mi sada igleda smiješno, kao neki glupi gimmick uspordbi sa ovime
Jedva čekam vidjeti prve igre koje u potpunosti iskorištavaju mogucnosti ove tehnologije, a sama činjanica da se ovaj demo vrti na ps5 je mind blowing.....................................................
EDIT: a kaj reci, 16 milijardi samo za statue

Ako su bili dovoljno jasni, samo PlayStation 5 može vrtiti ovo. I možda poneki specifični profesionalni klaster za rendering. Možda Xbox Series X uz neka ograničenja.
Spomenuli su da ovo komercijalni PC-i za igranje nikako ne mogu vrtiti, a kamo li tek kod kuće složene PC konfiguracije od neprovjerenih komponenti i upitne kompatibilnosti. Sam Epic tvrdi da ovo nećemo još godinama i godinama vidjeti na PC-u.

Vecina videa se vrtila u 1440p sa 30 fps... tesko da ce ps5 i xbsx ici na 4k/60 fps
S naniteom vrlo vjerojatno ne, s klasičnim LOD-jevima i bake-anjem svijetla vrlo vjerojatno. (naglasak je na "većina videa" jer je rezolucija bila dinamična i onda upscaleana na 4K)
Nakon svih ovih godina stagniranja u kvaliteti real-time grafike napokon prava revolucija! NeVidia Ray Tracyng mi sada igleda smiješno, kao neki glupi gimmick uspordbi sa ovime
Jedva čekam vidjeti prve igre koje u potpunosti iskorištavaju mogucnosti ove tehnologije, a sama činjanica da se ovaj demo vrti na ps5 je mind blowing.....................................................
EDIT: a kaj reci, 16 milijardi samo za statue
Ray tracing kao sustav svijetla je puno napredniji od Lumin-a, Lumin je resursno jeftinija aproksimacija ray tracinga tako da na koji tocno nacin je gimmick...?
A sve te silne milijarde poligona se ne renderiraju ako ne treba. Nanite otprilike renderira 1 poligon po pikselu, ovo je samo način na koji se scena prikazuje tako da se ne moraju stvarati različiti LOD asseti s normal mapama, već se uguraju high res asseti u scenu i onda engine brine o tome šta će prikazati a šta neće.
Svakako revolucionarno, ali kako se čini jako skupo što se tiče resursa.
Ako su bili dovoljno jasni, samo PlayStation 5 može vrtiti ovo. I možda poneki specifični profesionalni klaster za rendering. Možda Xbox Series X uz neka ograničenja.
Spomenuli su da ovo komercijalni PC-i za igranje nikako ne mogu vrtiti, a kamo li tek kod kuće složene PC konfiguracije od neprovjerenih komponenti i upitne kompatibilnosti. Sam Epic tvrdi da ovo nećemo još godinama i godinama vidjeti na PC-u.
PS5 koji se sastoji od ZEN 2 AMD-ovog procesora i RDNA-2 grafičkog procesora (doslovno midrange PC) može vrtiti demo, a PC konfiguracija koja će biti snažnija od toga neće?
Nema to baš nekog smisla. Grafička renderira matrice piksela od 2x2, a s obzirom da su neki poligoni veličine jednog piksela, 3 od ta 4 piksela će se u tom slučaju morati odbaciti tako da je definitivno neoptimizirano za trenutni način kako grafičke rade, no to će se sigurno rješiti.
Što se tiče ovog dijela "godinama", nećemo vidjeti ništa od Unreal V igara tamo negdi do kraja 2021. ili vrlo vjerojatno sredine 2022. Neki od partnera vjerojatno koriste engine za testiranja, ali s obzirom da je tek najavljen, nitko od studija ga sigurno ne koristi za komercijalnu igru. (što nema veze s "optimiziranjem na PC-u")
EDIT: U prezentaciji točno navedu da je platforma skalabilna čak i za mobilne uređaje (naravno s manjom razinom detalja)
Wow, ovo je fakat spektakularno, megascans, mixer, novi skybox alat i sad novi engine. Epic stvarno ubija s novim stvarima.