Uredski alati

Outlook (Office 365) pita za password

snake44 pet 26.6.2020 08:23

Od nedavno imam problem sa Outlookom kojeg koristim na poslovnom laptopu. Imam Office 365 tako da je zadnja verzija Outlooka instalirana. U njemu imam podešena 2 pop accounta od firme, exchange account od microsoft domene koju sam dobio sa officom 365, i moj privatni exchange mail (sa domenom hotmail.com). 

 

Od nedavno me outlook više puta dnevno, cca svakih 20min pita za password od mog privatnog exchange maila. Pojavi mi se prozorčić od Windows Security-a i pita me password za moj account. Ispod ima kvačica za stisnut "Remember my credentials" . Bez obzira kliknem taj remember ili ne, stalno mi se ista stvar dešava...

 

Probao sam:

- otići pod windows credentials i tamo pobrisati svaki spremljeni credential koji sebi u nazivu sadrži outlook (preporuka sa interneta) 

- pobrisati taj account iz outlooka, ali ga ne mogu pobrisati jer se on vodi kao glavni account u outlooku (navodno glavni account je onaj kojeg prvog otvoriš u outlooku i to se nemože mijenjati). To znači da bi trebao praktički sve iz outlooka pobrisati i tek onda taj account. To mi je zadnja opcija ako ništa drugo ne radi. 

- pod account settings, a pod e-mail odabran je pop account kao defaultni, a pod data files defaultni account je exchange ovaj koji mi je od offica 365

 

Ima li tko kakvo rješenje? 

Entropija pet 26.6.2020 09:22

Mozda da probas jos repair officea ali sumnjam da ce pomoc. Možda se promijenilo nesto na strani hotmaila... security postavke ili slično.

Probaj u control panelu pod mailom dodat novi profil, stavi ga da je glavni i pod njim podesit samo taj račun pa vidi kako se ponaša.

Znaci pita te samo credentialse za hotmail račun?

ihush pet 26.6.2020 14:36

ili dodati, ili obrisati, ili produžiti.. itd. + možda samo server problem, možda prođe samo tj bezbrojne moguće sitnice ili update-sigurnost, dok mail server firme ovisi o hostingu, adminu itd..

 

edit: kraće/konkretno, svaki problem unutar firme (ok, ovo nije neki 'problem', gnjavaža..) se prijavi nadležnom-adminu i on to riješi, ne traži sam djelatnik jer većinom ne može ništa sam odnosno admin ima odgovor ..''klikni tu..'' i to je to. :)