Televizori

KD-55XD8505 sitne pukotine

Igy91 pet 24.12.2021 19:45

Pozdrav svima,

 

kako sam kupio novi tv, TV iz naslova planiram dati roditeljima. Prilikom pregleda TV-a uočio sam nedostatak i ne znam jeli bio prisutan od day 1 (sumnjam) ili se razvio tijekom vremena.

Izgledaju kao mrtvi subpixeli, međutim, pod povećalom izgleda kao ultra tanka pukotina koja je nastala ispod zašitnog ruba ekrana, a ispod zaštitnog stakla. Iste pukotine reflektiraju svijetlo kao prizma, svih boja ne samo rgb (teško vidljivo na slici). Srećom se neispravnost vidi isključivo u tamnim scenama ili kad se gleda film u odrezanim formatima. Na običnoj slici ne moguće je zamijetiti nedostatak.

 

Navedeni televizor sam već odvezao na servis (Sony ima 5 god garanciju) gdje je i sam serviser rekao da tako nešto nije vidio. Trenutno i oni čekaju odgovor Sonya hoće li priznati pod garanciju.

 

Je li netko imao sličan problem ili zna kako je ovo moglo nastati? Post pišem radi razmijene mišljenja i diskusije (fizički je televizor bio nepomičan 5g, jedino se brisala prašina, neki udarac koliko ja znam nije dobio, dapače, mažen i pažen)

Igy91 sri 6.4.2022 20:28

Update 6.4.22.

 

Pišem ovo da motiviram druge na reakciju. Ne želim pisati imena stranaka. Dogođaji su išli kronološki:

 

1-TV dovežen na servis A (12 mjesec)

2-servis A ne zna u čemu je kvar i šalje na servis B

3-servis B ne zna u čemu je kvar i traži mišljenje od proizvođača

4-Proizvođač odbija jamstvo, ovdje kreće borba

5-Bezuspješno dopisivanje sa servisom i proizvođačem, vrte samo u krug: ("Naš stručnjak je rekao kako je to fizičko oštećenje")

 

6-Kontaktirao DIRH, nije u njihovoj domeni jer oni pokrivaju samo zakonsko jamstvo (materijalni nedostatak do dvije godine)

7-Privatno angažirao sudskog vještaka (skoro 4k kuna) koji je dao mišljenje kako za kvar nije kriva vanjska sila poput udarca, već da je tvornička greška. Elaborat od 60ak stranica sa slikama.

8-Zahvaljujući elaboratu ponovno TV ide na servis (ja sam ga samo spakirao ovaj put, došla je kurirska služba po njega)

9-Servis potvrđuje tvorničku grešku

10-Proizvođač me upućuje na dućan gdje sam kupio TV radi rješavanja jamstva (povrat novca ili drugi TV, dogovorio se s trgovinom za drugi TV) (danas 6.4.)

11-Proizvođač se izjasnio kako ne želi podmiriti troškove vještaka, međutim to je još otvoreno pitanje, u krajnjoj liniji potraživanje troškova vještaka tražiti ću na sudu.

 

LP

Igy91 uto 26.4.2022 09:41

Update:

 

Dobio sam povrat novca za sudskog vještaka. Novac je uplatila trgovina gdje je TV bio kupljen na odobrenje proizvođača.

 

Prvo je proizvođač odbijao, pa sam ponovno složio mail sa zahtjevom (račun vještaka, izvješće vještaka, dokaze iz mailova) prema proizvođaču za povratom gdje sam napisao da ću u roku od 10 dana prijaviti slučaj na sud. 

 

Eto,

ljudi ne odustajte!